Simonshaven County Roundup (vlakbij spijkenisse)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Simonshaven County Roundup (vlakbij spijkenisse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 20:56

Hebben jullie het al gehoord, eindelijk weer een DAWRA wedstrijd in de Randstad en wel op de grootste manege van Zuid-Holland.

Wie gaan er allemaal??? De aankondiging stond in het blaadje van de DAWRA wedstrijd, welke j.l. zaterdag in Bunschoten was.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:00

Als je meer info hebt kan ik hem opnemen in de kalender Lachen

En ik maar denken dat de Prinsenstad de grootste manege in ZH was Cool

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 21:06

Hij staat al in de agenda, het is nl. de wedstrijd van 9 november.
Volgens de folder van de manege zou dit de grootste moeten zijn. Zie ook hcsimonshaven.nl .

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:12

Weet niet wat telt als 'groot' Cool ; aantal stallen of aantal bakken.
Prinsenstad heeft 3 binnenbakken, 3 buitenpiste's en ik schat zo'n 200 stallen.

Overigens is de officiele Bokt-kalender op 9-11 nog helemaal leeg. Je bedoelt waarschijnlijk de Western-kalender?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:14

Weet iemand of dat met openbaar vervoer te bereiken is? Ik ben er weleens geweest met de auto. Het is daar wel mooi. Echt een hele mooie binnenbak. En groot (70x30m). Die andere bak is minder prettig. Buitenbak is wel goed daar, maar wel vrij zwaar.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 21:27

Sugarmiss schreef:
Overigens is de officiele Bokt-kalender op 9-11 nog helemaal leeg. Je bedoelt waarschijnlijk de Western-kalender?


jip. Deze heeft Krista doorgegeven.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 21:35

Dyonne schreef:
Weet iemand of dat met openbaar vervoer te bereiken is? Ik ben er weleens geweest met de auto. Het is daar wel mooi. Echt een hele mooie binnenbak. En groot (70x30m). Die andere bak is minder prettig. Buitenbak is wel goed daar, maar wel vrij zwaar.


Openbaar vervoer is makkelijk te doen. Stopt vlakbij paar honderd meter ervan daan.
De andere bak is kleiner, als je dat bedoelt tenminste. Dit is de bak die grenst aan de kantine.
En welke buitenbak bedoel je, er zijn er inmiddels twee nl. Geen van beide is echt zwaar. De buitenbak zonder omheining is zeker niet zwaar te noemen!!! Ik kom er al zeker 4 jaar en kan me geen zware buitenbak voor de geest halen.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 21:33

Ok, of ik erheen ga weet ik nog niet. Ligt er even aan of ik kan, wat de kosten zijn voor een treinkaartje.
Die andere bak is vrij donker, daardoor worden een hoop pony's slomer. Daarnaast werd er bij ons altijd een stukje afgezet, waardoor de bak niet meer de officiele maat had. Dus vind hem niet zo prettig.
Als ik me goed kan herinneren was het Simonshaven, (dat is met dat dijkje toch,) die best wel zwaar is voor de menners. Kan ook omdat ze hem misschien lostrekken van tevoren. Gaat om die achterste bak, zonder omhening. Voor ruiters misschien niet zwaar, maar voor menners in ieder geval wel.

Ik vind het verder wel een mooie locatie, kom er meestal 2-4x per jaar. Vooral die binnenbak vind ik fantastisch mooi.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 21:53

Ja dan denk ik idd dat ze hem van te voren losser maken. Ik rij regelmatig in deze bak en is zeker niet zwaar, juist beetje "hard".

Ja de manege ligt aan de SchuddebeurseDIJK. We hebben het over dezelfde.