Hoefnagel in voerbak..?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 21:59

Ze zeggen toch dat als je in de voerbak spijkers neerlegt en dan voer, dat het paard keurig tussen de spijkers door eet? Nou dat is dus echt zo.

Om een of andere vage reden lag er een hoefnagel in de voerbak van Jur. Ik gooide haar biks in de bak en in een flits dacht ik dat ik een hoefnagel zag liggen. Jur vloog natuurlijk meteen haar bak in om te eten en ik probeerde met mijn hand ertussen die nagel te vinden. Maar niet te vinden. Ik dacht: ik zal het me wel hebben verbeeld ofzo. Later die avond voerde ik weer, muesli dit keer. Weer zag ik dat ding in een flits. Weer gezocht en dit keer vond ik hem wel. Jur heeft het gelukkig niet ingeslikt dus. Maar hoe zo'n ding nou in een voerbak terecht komt??? Verward

het was nog een oude ook, vandaag was de hoefsmid er, misschien dat dat ding in de bak is gevlogen? Wel raar, moet hij wel een eind vliegen! *LOL*
Hij was helemaal verroest. Toch vreemd.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:27

Wat een eng verhaal Maartje!!! Had wel wat kunnen gebeuren met Jur's mooie bekkie! Maar ja, idd paarden zijn meestal Haha! erg voorzichtig en letten wel op wat ze wel en vooral NIET willen eten! Party!! Ze zijn niet gek!
Uitkijken met die hoefsmid hihi....wie weet waar je straks nog meer hoefnagels tegen komt....

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:35

Daar hebben ze volgens mij de 'voelsprieten' voor op hun kin en bij hun ogen. Bovendien 'sorteren' ze het gras ook! als ze iets niet lekker vinden spugen ze het gewoon uit, lijkt mij sterk dat er een paard is die een oude hoefnagel lekker vind? Verward Maar eng is het wel...