Auto soap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Auto soap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 19:49

Dit hoort eigenlijk niet op bokt thuis maar toch ook weer wel.

Omdat ik de laatste 6 maanden eigenlijk geen auto meer kon rijden hadden we besloten dat we mijn auto beter konden verkopen. En een brommoboel (gaat wat langzamer) terug te kopen.

Zondag 1 dag voordat er iemand kwam kijken besloot 1 van de paarden op stal dat hij best wel zijn bilafdruk in mijn achterklep kan zetten, een grote deuk als gevolg.

Moet ik de dag dat ze komen kijken naar een autoschadebedrijf rijden met dat ding terwijl het dus heel lang niet meer ging, het gaat wel veilig maar met maximaal 40 km uur. Ik met knikkende knieen achter het stuur en rijden en tot mijn verbazing reed ik opeens 70 zonder dat ik het doorhad. Verward Haha! Yippie ik kon weer autorijden, mijn hersenen snapte het weer. Dus eigenlijk hoefde de auto niet meer weg. Maar ja die mensen kwamen toch kijken. En hadden minder interesse vanwege de deuk die er toch uitgehaald zou worden.

Woensdagavond moest ik weg en wat blijkt, doet het contactslot het niet meer, de sleutel draaide niet om.

Wegenwacht gebeld, die zijn een uur bezig geweest, geen resultaat.

Donderdag de garage gebeld, wat ik ook deed er gebeurde niks. Weer de wegenwacht gebeld en die heeft na een uur prutsen een nieuwe manier van starten uitgevonden.

Mijn halve stuur gedemonteerd en daarna starten met een schroevendraaier Cool zodat we in ieder geval bij de garage konden komen. Hij raade wel aan om autopapieren mee te nemen voor als je een agent tegen zou komen. Waarom zou dat nou zijn Knipoog.

Vrijdag naar de garage. Is er een klein onderdeel van het slot kapot alleen ze krijgen het slot er niet uit, is te goed beveiligd. Mijn hele stuurkolom moet vervangen worden a minimaal 800 euro en het duurt een week omdat deze uit Amerika moet komen.

De garage wilde de auto wel kopen en we konden hem dinsdag brengen.
Gister een deel van de autopapieren gezocht en niet kunnen vinden Verward .
ik heb ze na 3 uur zoeken teruggevonden op een plaats waar ze niet thuishoorden. In een medisch paspoort. Geen idee hoe dat daar komt.

Ok de auto kan dus toch vandaag naar de garage. Alleen moet Sander nog vervoer terug hebben. Zijn collega waar hij mee rijdt wordt een uur later ziek . Met moeite kan hij ander vervoer regelen.

Komt hij vandaag bij de garage aan een uur later dan de bedoeling eigenlijk was. Heeft de garage een probleem. Om ons te kunnen betalen moeten ze geld overmaken. De een die dat kon is op vakantie de ander is een kwartier daarvoor ziek naar huis gegaan Verward .

Nu zijn we dus nog niks verder. de auto staat daar en wij hebben de papieren nog. Geen idee hoe het verder gaat aflopen. Erg raar allemaal.