Ik heb gemend Whahaha!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Ik heb gemend Whahaha!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 19:05

Of het zou er toch op moeten lijken Haha!
ik ben zondag gaan helpen bij een man hier uit de buurt die Percherons heeft. ik ben ook al eens een keertje met hem mee gaan rijden op zo een beest. maar hij wilde dolgraag eens ploegen met 1 van zijn merries. hij heeft er nu 4 Maar ploegen in je 1tje is veel te gevaarlijk vind hij. Dus nu vroeg hij of ik em wilde helpen. dus zo afgesproken. Zondagochtend kwam hij me thuis halen en reden we naar de wei om zijn merrie Glycine te halen. dit is echt zo een braaf beest. We zijn dan over straat naar een veld gereden waar we mochten ploegen. Ik kan niet eens mennen dus ik hielp vooral met het paard leiden als ze even niet wilde of achterwaarts wilde gaan. Na het ploegen mocht ik ook eens mijn menkunsten (die ik niet heb) uitproberen. Wel zonder ploeg natuurlijk. hij heeft er wat foto's van getrokken en ziehier het resultaat. Natuurlijk is het niet echt mennen ofzo wat ik doe he het was gewoon voor de foto. anders krijg ik hier de echte menners op mijn kop Knipoog Haha!

Eerst het serieuze werk. danny met Glycine aan het ploegen.
Afbeelding
Afbeelding
En toen mocht ik *LOL* Op Glycine zit zijn dochtertje. Glycine is echt superbraaf een echte Percheron en zet geen stap verkeerd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En dan deze geweldig gewoon moet je mijn kop zien Whahahahaha! de zon scheen in mijn ogen. En dan die dikke Percheron kont en erachter een super TINKER-T-SHIRT Geweldig he?
Afbeelding
Het was echt wel eens fijn om te zien hoe zo een oude ploeg werkt. wat een werkje moet dat vroeger geweest zijn om al die landen te ploegen.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:08

Leuke foto's, dat kleine meisje is vet lief op zo'n grote paard Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:09

Jemig wat lekker ouderwets met zo'n ploeg!
Erg leuk om dat ook eens te zien.
Lieve Percheron ook. Erg leuk om dat kleine meisje er op te zien terwijl jij met het paard aan het werk bent!
Leuke foto's!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:25

mooi paard *LOL* Brr dat dat meisje geen hoogtevrees heeft Tong uitsteken

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 19:34

Tja dat meisje is het echt gewoon. Ze mag wel vaker op glycine zitten. Wel alleen stappen. En ze moet zich altijd goed vasthouden aan de bollen Lachen zei haar papa dat zie je goed op de foto's ze heeft zie bollen goed vast. En ze is helemaal zot van Glycine. Ze had ook appels mee voor hun paard(je) Maar het is echt een geweldig lief beest. ik heb ook eens op haar een huitenritje gemaakt maar je wat was dat breed heb de hele dag met O-benen gelopen toen Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:04

Stoer paard zeg!
Hij ziet er echt mooi uit!

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:31

ziet echt leuk uit Haha!
moet vroeger wel een heel werk geweest zijn ja Scheve mond

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:56

Whahaha, moet je eens kijken hoe dat meisje op dat paard zit. Haar hele benen worden uit gerekt Tong uitsteken Leuke foto's! Wat een beesten zeg!