muis in m'n tas!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

muis in m'n tas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 11:07

Gisteravond kwam m'n moeder de kamer binnen met de melding dat er een muis in de hal zat. Dus, ik Jup (de kat) wakker geschud en meegesleept. Die had alleen niet zoveel zin in muizen vangen en wilde liever slapen. Dus helaas.
Ik had zoiets van niet zeuren, licht uit en niet meer over nadenken.

Mijn (school)tas haeb ik vannacht in de woonkamer laten liggen.
Vanmorgen was m'n werkcollege afgelopen, dus ik doe m'n spullen weer in m'n tas.....zit er een muis in! argh! Ik dus snel met een paar helden naar buiten en die muis eruit gehaald (hele tas op de kop en toen wilde dat ding er nog niet uit natuurlijk, maatr het is wel gelukt). Ik schrok me echt rot!
Dit moet toch haast wel dezelfde muis geweest zijn als die gisteravond door het huis struinde, zou anders wel toevallig zijn. Maar dan moet dus wel de deur opengestaan hebben en dat beest is dus gewoon in mijn tas gaan zitten....wie verwacht dat dan ook! (terwijl er twee katten in huis waren) Dan heeft dat beest dus de hele weg van huis naar de RuG in m'n tas gezeten.....argh!
Niet dat ik bang ben voor muizen, maar vind het toch niet zo'n fijn idee.
Getver toch?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:08

Brrrrr... helemaal als je er achteraf zo over nadenkt... ieuw!
Maar één voordeeltje.. van die muis in jullie huis hebben jullie nu geen last meer Knipoog

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:10

aaaaah vreselijk!!! gelukkig issie nu weg maar daar blijf je toch een trauma van houden of niet????

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:10

Whahaha heb je 'm helemaal mee naar school genomen!
Bevestigt wel weer de vooroordelen over mensen uit Drenthe natuurlijk, die komen allemaal van de boerderieje
Zo pakte ik laatst een kopje uit de kast, reikte boven mijn hoofd.
Kroop er niet een enorm dikke spin over het randje van het kopje!! Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:14

Haha! een vriendin van me heeft wel een keer een muis in der schoen gehad, maar in de tas.. nee. Was wel schrikken denk ik Schijnheilig

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:18

ik heb wel eens een muis aan me duim gehad, ik redde hem van een kat, en hij was nog zo agressief dat ie me maar in me duim ging happen en niet meer los liet, zit je daar met een muis aan je duim...

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 11:25

Cody schreef:
Whahaha heb je 'm helemaal mee naar school genomen!
Bevestigt wel weer de vooroordelen over mensen uit Drenthe natuurlijk, die komen allemaal van de boerderieje


Mja, dat dacht ik ook al, god, je komt uit Drenthe of niet hoor.....heb ik weer! (gelukkig weet lang niet iedereen dat ik 'buiten' woon - ze vonden het allemaal al donders interessant, dus ik dacht, dat zeg ik er maar niet bij)
Enne Marije: lach niet! Gatverdamme, weet je dat ik er dus vier uur mee in m'n tas heb gezeten.....ieuw! Scheve mond Wow! ...ik heb aan m'n klasgenoten btw ook maar niet verteld dat we gister een muis in huis hadden en gedaan alsof ik geen idee had waar dat beest vandaan kwam. Schijnheilig Schijnheilig
Ze kijken je sowieso al vreemd aan als je vertelt dat je in Beilen woont, en als er dan van dit soort verhalen bijkomen wordt het wel helemala dubieus natuurlijk.

iig, het was een enerverende ochtend.....
geen mensen met vergelijkbare ervaringen? *LOL* Cool

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:28

Hij vond je lief Kusje

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:35

Hahaha jij de onschuld maar uithangen.
Geen ideeeee hoe die muis hier komt, wij hebben normaal geen ongedierte in onze appartementen Schijnheilig *LOL*

We hadden op de MAVO wel altijd een jongen trouwens die zijn rat mee naar school nam en als hij les had stopte hij de rat in zijn kluisje, pas in de pauze mocht het beestje er weer uit, echt zielig.
Gelukkig heeft de conciërge er toen een stokje voor gestoken.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:43

Alles nog heel, je tas en je spullen? Een knaagdier dat ergens niet meer uit kan, zoekt vaak de kortste weg naar buiten: dwars door alles heen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:45

Kan je wel mooi zeggen: m'n muis heeft m'n huiswerk opgegeten!!
Je had het bewijs nu zelfs in je tas *LOL*

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:47

Muisjes lief:D

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:48

brrr.. Verward

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:27

Haha!

Doet me denken aan een paar jaartjes terug...

M'n schooltas staat altijd op m'n kamer...
Op een nacht, hoorde ik geritsel op m'n kamer... licht aan, rondkijken... niks te horen, niks te zien... tot opeens, weer dat geritsel.. en het kwam uit m'n schooltas... Kijken, zat er dus een muis in het voorste gedeelte van de tas aan een chupa-chup-lekstok te eten...
Beestje had wel goede smaak moet ik zeggen Knipoog

Heb 'm niet direct kunnen vangen, hij is door een gat in de muur weggelopen Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 15:34

Muisjes zijn leuke beestjes maar je kunt je er kapot van schrikken. Vooral als je er bang voor bent, heb jij geluk dat je niet van die beessies schrikt Tong uitsteken

Maar waar is het muisje nu?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 21:56

- Voor de geïnteresseerden - Het verhaal wordt nog gekker! Ik kwam thuis vanavond, en dus met 'jullie geloven nooit waar die muis gebleven is' met het hele verhaal, had m'n vader vanmiddag óók een muis gevangen in een valletje (zag hem lopen, valletje gezet en direct bingo). Er zitten hier verd***e twee katten in huis zich vol te vreten met kattenvoer, hebben wij hier straks een nest in een keukenkastje oid. Lekker dan! (Maar m'n tas zit dicht nu! grinnik...)

Fairie: de muis is losgelaten achter het Harmoniegebouw van de universiteit in Groningen, ik denk dat hij zich nu wel gaat verrijken....lopend was ie daar nooit gekomen;-)!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:00


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:23

Mijn gedachte: een kat nemen!
Maar je woont op een boerderieje in Drenthe..dan heb je vast al een kat

Hoog tijd om er nog eentje bij te halen Haha!

die leuning zou ik persoonlijk grijpen!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:33

hahahaha, leuk zo'n verstekeling Knipoog Ik reed vandaag met mijn paardje langs de weg en ik zag opeens een klein muisje aan de rand van de weg zitten, doodstil.... volgens mij was het arme beestje in een shock geraakt want hij zat wel rechtop (duidelijk te zien dat hij nog leefde), maar gaf geen teken van leven... Ik ben er maar voorbij gereden, want afstappen leek mij niet zo'n goed idee.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:34

Dees"]
Mijn gedachte: een kat nemen!
Maar je woont op een boerderieje in Drenthe..dan heb je vast al een kat

Hoog tijd om er nog eentje bij te halen Haha!
[/quote]
[quote="Rieja schreef:
Er zitten hier verd***e twee katten in huis zich vol te vreten met kattenvoer

Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:39

Daar ben je lekker mee...
Katten zijn ook op dieet nu zodat ze eindelijk eens iets nuttigs gaan doen? Knipoog

Ik ben een keer wezen kamperen in Frankrijk, aan een of ander riviertje en daar zaten nogal veel padden. Mag jij raden wat ik tegenkwam toen ik weer thuis m'n tas uit ging pakken.... Dat was echt goor!!! Dier heeft dus iets van 16 uur onderin in mijn tas, onderin een bus, met andere tassen er bovenop gezeten en hij leefde nog gewoon! Nou hebben wij een vijver in de tuin waar ook padden zitten, dus ik heb 'm daar maar los gelaten. Hij/zij was wat geler van kleur dan de padden die hier normaal zitten en ik heb 'm daarna nog wel een aantal keren gezien, maar of 'ie de winter overleefd heeft....

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 28 bezoekers