harry hoevers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

harry hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 08:14

hallo allemaal.
Heeft er iemand ervaring met Harry Hoevers?
Mijn 2 jarige tuiger ruin heeft volgens de veearts ataxie in de achterhand. Hij kan wel rustig stappen maar als hij schrikt of wil gaan draven dan loopt hij achter op zijn tenen en dan valt hij voor op zijn kogels.(zijn achterbenen klappen naar voor en dan loopt hij op de kogel en hij heeft al verschillende schaafwonden op zijn kogels)
Nu heeft er iemand mij Harry Hoevers aan geraden. Heeft iemand ervaring met hem of een ook een paard met dezelfde verschijnselen. Alle informatie is welkom.


Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 08:47

Je moet zowieso Nimber van bokt even vragen naar de ervaringen en Marloes-joy. Hij is ook bij mijn paarden geweest en daar lagen de problemen meer bij mee. Ik had niet echt problemen bij mijn paarden, maar wilde wel graag even dat ie langskwam. metname voor mijn zusje haar pony. die is vanaf het moment dat hij is geweest zo lief geworden en die was helemaal gesloten daarvoor. Mijn zusje is Thirza op bokt. aan haar kun je dus ook het nodige vragen.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:04

Ik ben bij Harry geweest met onze twee paarden. De ene had flinke rugpijn en de andere hebben we toen gelijk maar na laten kijken. Die met rugpijn is er toen vreselijk van opgeknapt alhoewel zijn rug wel een zwakke plek blijft. De ander was alleen maar vreselijk beledigd dat we haar daar naartoe hadden gesleept. Ik denk dat je via de zoekfunctie het wel terug kan vinden, was met kerst vorig jaar.

Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:10

Gebruik inderdaad de zoekfunctie maar eens. Er zijn al diverse mensen van Bokt met hun paarden bij hem geweest. Hij woont vrij dicht in de buurt van onze stal en veel mensen bij ons hebben hun paard onder behandeling (gehad) van Harrie en zijn er super tevreden over. Voor mijn paard werkte het niet.

Je zou hem kunnen bellen (als je telefoonnummer wilt stuur me dan maar een PB), maar ik betwijfel of Harrie veel kan doen als je paard atactisch is. 't is een eerlijke vent en als hij denkt dat er niks aan te doen is, dan zal hij je dat ook zeggen.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, IASCrawler, MerelV, nick_en_ik, paljaslaura, Utixo en 93 bezoekers