SPOED: Telnrs. goede paardenklinieken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Balou
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:16

Ben een aantal jaren geleden via via bij de Keerhoeve in Voorschoten terecht gekomen. Er lopen daar drie veeartsen, zelf heb ik ervaring met dr. Vestjens. Een bekwame veearst waar ik goed mee overweg kon. Misschien ook wat voor jou?

Tel. 071-5120241

Suc6!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:30

Wat hebben jullie tegen Utrecht??

Oke, als je voor onderzoek komt, zijn er veel studenten die meekijken, maar zij moeten het toch ook leren? En het is er vrij druk, omdat er zoveel artsen rondlopen. Maar qua kennis zijn ze wel heel goed, tenminste dat vind ik dan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:35

Wat heb ik tegen Utrecht? nou, het is mij te ver weg! En ik heb overigesn van andere mensen negatieve dingen gehoord. Smeenk heeft mijn paard ooit geopereerd en hij heeft heel goed geholpen, en alles precies goed uitgelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 16:44

Ik dokter bij Van Schie en dat bevalt me uitstekend. Ken geen negatieve verhalen over die man, houd me best aanbevolen overigens ( evt PB)

Met Jarco Dun, die hier eerder eens genoemd werd in combinatie met Bokhorst heb ik een verschrikkelijk slechte ervaring, die man is echt een koekenbakker Boos! misschien kan hij best behandelen, hij moet iig niet zelf diagnoses gaan lopen stellen als hij dat niet kan

_________________
Just smile and keep riding!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-09-27 18:20 ]</font>

eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:18

je hebt al een heleboel reacties maar, ik heb zelf hele goede ervaringen met utrecht. Ben er meerdere malen geweest en ben altijd heel goed geholpen. Ook altijd de juiste diagnoses. Succes

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:31

Hoi, ik ben als "chauffeuse" met een vriendin meegeweest naar Bodegraven en ben zeer te spreken over de manier van behandeling daar!! Heel goede vee-artsen! Ook heel kundig op het gebied van beenproblemen...

Sterkte Fitz..

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:52

equine care in bentelo...0547-293105. Ik werk erzelf, de veterinairen zijn Drs. A. Vergos (duitsland), en Harry v/d Tuin. Gespecialsiseerdin kreupelheden en gewrichten en alles.
_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-09-27 19:52 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:05

Bokhorst in Kootwijkerbroek in samenwerking met Rodinde!

Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:07

Ik wil even reageren op de reactie over de kliniek in Emmeloord. Wij hebben daar dus hele goede ervaringen mee. Onze shetlandpony Fleur was door onze eigen dierenartsen helemaal opgegeven, ze wilden haar allemaal afmaken. Maar niemand wist wat ze had, ze was alleen maar heel erg ziek, diarree als water, een hartslag die drie keer zo hoog was als normaal, niet eten. Dit had inmiddels een week geduurd en op een zaterdagavond hebben we als laatste hoop we de kliniek in Emmeloord gebeld. We konden haar direct brengen. Toen we daar kwamen werd ze direct uitgebreid onderzocht en met een heel gerust hart heb ik haar daar achtergelaten. We konden twee keer per dag bellen om te vragen hoe het met haar ging, we mochten haar bezoeken wanneer we wilden, de arts had altijd tijd voor ons. Ze waren ook heel eerlijk over de prognose en de kosten die er per dag bijkwamen. Gelukkig is Fleur weer beter geworden, en hebben we haar nu weer thuis. Dit was geen andere dierenarts gelukt! Dus van ons hoor je niets dan goeds over Emmeloord. Onze eigen dierenarts vond het niet waard om zoveel kosten te maken op een shetlandpony, maar zij maakten absoluut geen onderscheid, of het nou om een paard van een ton gaat of om een shetlandpony van f 500,00!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:21

Dierenartsenkliniek De lingehoeve in Kesteren. 0488482900. Mooi, groot, goed, maar niet goedkoop.

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:48

Hoi,

Zelf zou ik nooit meer voor kreupelheden naar Utrecht gaan. Ben er 2 keer geweest en zeker de 2de keer zo waardeloos behandeld. De mensen waren op zich vriendelijk maar het behandelplan sloeg werkelijk nergens op. Iets in de trant van rijd hem maar gewoon verder, vol voer en als het probleem zich weer voordoet (spierbevangen dus) breng hem dan maar hier. Geen goed plan dus. IJzers zijn eraf gehaald vreselijk kort bekapt en de oude ijzers er scheef weer onder geslagen. Mijn smid deed het wel goed vonden ze.. Verdere ervaringen heb ik niet. Van van Schie hoor ik op onze stal hele goede berichten evenals Bodegraven. Maar ook van Bodegraven heb ik op stal weer een behoorlijk negatief bericht gehoord. Deze persoon is naar Duitsland gegaan en nu loopt het paard weer top. Waar dat in duitsland is weet ik niet maar ze schijnen daar rontgen apparatuur te hebben waarmee ze de foto's op de computer 3dimensionaal kunnen maken (weet niet goed hoe ik moet uitleggen). Wens je heel veel succes met de zoektocht naar een goede dierenarts. Ik ben er in ieder geval nog niet uit.

Groetjes Femmy

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 17:42

Bedankt nog allemaal, maar ik geloof toch dat ik nog ga omscholen Haha! Haha! .

Ik word mijn eigen dierenarts, want je hoort van iedereen zo wel positieve als negatieve berichten.
Ik weet het allemaal niet meer .... heb weinig vertrouwen in dierenklinieken.