auw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

auw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 21:58

gezien ik de afgelopen dagen geen tijd had om te bokken vandaag mijn verhaaltje van mijn paardje die heel zielig is.
donderdag werden de paarden van het land afgehaald en mijn paard wou niet komen (dit is raar gezien het de leider is van de kudde) dus ze liepen naar hem toen blijkt hij een wondje te hebben op zn achterbeen (tussen sprong en knie) hebben zn hem met veel pijn en moeite mee gekregen.
eenmaal bij stal afgespoten en gewassen met betadine maar de d.a. hoefde niet te komen moest er alleen maar even wat opspuiten dat gedaan en naar huis.
volgende dag keek mijn instructeur ernaar was helemaal dik en opgezet en hij had niet bewogen (alle stront lag op 1 plaats) dus belt hij mn moeder op dat ze de d.a. maar moest bellen want hij vertrouwde het niet d.a was er spuitje peneceline en pijnstiller gehad en hij zou de volgende dag weer komen .
de volgende dag (zaterdag) was er nog niks verbeterd hij helemaal goed gekeken en gedaan wat is er nu meneer zn bindweefsel is ontstoken en aangetast en nu zitten zn spieren klem .
nu krijgt hij 2x per dag pijnstiller en moet hij afgespoten worden maar hij kan helemaal niet lopen vind het zo zielig het doet echt pijn kan je gewoon aan hem zien.
waarom gebeuren zit soort dingen altijd aan het eind van de zomer en als het net zo lekker gaat?
baal er stevig van .

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:00

Je kan er wel van balen, maar het is veel belangrijker dat het zo snel mogelijk weer goed komt!

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 22:05

denk dat het wel een tijdje gaat duren omdat zn spieren klem zitten en de zwelling niet afneemt en bovendien is het nu gewoon en kwestie van rust en afspuiten meer kan ik niet doen ja hopen dat het weer goed komt en dat zn andere been niet overbelast raakt van het gewicht dat er op rust.