Equipe wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Equipe wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 17:12

Ik had gister een equipe wedstrijd, van de manege waar ik rijd, de Manegerie, tegen een andere manege, de 's Gravenhaagse manege. Dit was het eerste deel, het team van de Manegerie en het team van de 's Gravenhaagste manege reden nu op paarden van de Manegerie en de volgende keer op paarden van de 's Gravenhaagse manege.
Ik reed mee, op Mel, een Fjord.
Een paar uur van tevoren naar de manege, Mel gepoetst, gelukkig was hij niet heel erg vies (met een gewone wedstrijd een paar weken geleden wel) en vlechten. Met z'n manen kon ik niks doen, Fjordenkapsel Knipoog , maar in z'n voorpluk en staart wel Schijnheilig .
Toen ik z'n voorpluk wilde vlechten ging hij uiteraard eten (hij doet niks anders Vork ) dus dat ging niet echt, de staart dan maar, maar hij had last van de vliegen en wilde met z'n staart slaan en naar de vliegen trappen, ook niet handig Tong uitsteken , uiteindelijk er wel wat ingekregen (met hulp van iemand die Mel vasthield Lachen ) , gezadeld en naar de bak.
Eerst losrijden in de buitenbak. Het ging, tjsa, wel redelijk. Hij liep wel goed door, deed wat ik wilde dat hij deed, brave pony Lovers , alleen de goede galop niet , en gevoelloze ik heeft dan dus niks door Schijnheilig .
Toen nog even op stal gezet, wilde even snel een paar foto's maken Cheese! maar Mel wilde eten Vork dus heb ik maar 2 foto's gemaakt, 1 terwijl hij z'n stro eet en 1 waarbij hij op kijkt Tong uitsteken .
Even stappen in de binnenbak en daarna het proefje in de buitenbak. Mel was weer braaf Lovers , alleen de middendraf ging minder, te weinig verschil (2x een 5). Echt goed ging het niet, eigenlijk nogal slecht Tong uitsteken , vooral de galop. Hij galoppeerde wel aan, maar zat verkeerd en ik had het niet door..
Daarna ging een meisje van de 's Gravenhaagse manege erop, eerst losrijden en daarna proefje. Bij haar ging hij ook één keer in de verkeerde galop, zij had het ook niet door, maar verder zag het er netjes uit Lachen .
Na het proefje Mel even uitgestapt en afgespoten en daarna op stal gezet.
Toen waren de volwassenen van de Manegerie aan het losrijden, om daarna de proefjes te rijden.
Eén paard zag spoken, in de vorm van een paar blikjes die naast de bak lagen (waar de zon op scheen) en sprong elke keer een beetje opzij als ze daarlangs kwam en een ander paard was toen ze aan de proef wilde beginnen kreupel, dus toen werd Sammetje in 5 min. gevlochten, heel snel losgereden en toch nog een goed proefje gelopen Lachen .
Daarna mensen van de andere manege erop. Reden allemaal heel goed. Degene die op Gin Tonic reed kon hem alleen even niet houden en ging een paar rondjes, niet al te zacht, in galop door de bak (tijdens het proefje kreeg ze hem wel terug).
Daarna was het wachten op de prijsuitreiking. Het was in de tussentijd al vrij laat, m'n vader had 's ochtends nog gezegd "je bent wel voor 6'en thuis he?", ik "dat weet ik niet hoor", dat werd dus 19:30 ofzo Tong uitsteken .
Maar goed, ik was 7e van de 12 met 161 punten, niet echt goed (maar wel hoger dan het andere meisje op Mel Tong uitsteken ) .
Toen het totaal, de 's Gravenhaagse manege had gewonnen, met de jeugd en met de volwassenen (en dat terwijl ze uit reden..).

Nog even de enige beetje gelukte foto Knipoog :
Afbeelding

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:17

Wow wat een mooi knotje!
Alleen vind ik dat een Fjord zijn voorlok los hoort te dragen....
Maar wel super gevlochten!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 17:19

Ja eigenlijk is los bij een Fjord wel mooier Lachen, maar anders ziet het er helemaal uit alsof je niks gedaan hebt Schijnheilig .

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:20

Hij is toch netjes geknipt???

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:25

wow mooie mel Tong uitsteken

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:49

Ach, 7e is wel goed, dat eerste en tweede hou je toch niet eeuwig vol Tong uitsteken Naja met iemand die zo goed kan rijden als jij misschien wel...
Lijkt me echt gaaf zo'n equipe wedstrijd... en jammer dat je niet met het 2e deel mee kan doen.
Je komt wel naar mijn wedstrijd kijken he Schijnheilig

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 19:53

7e is niet goed Schijnheilig .
Ik kom zeker naar je wedstrijd kijken Haha! en Dustin vlechten Knipoog .
En het is zeker balen dat ik met de 2e niet mee kan doen Frusty maar de paus zit nog steeds ontvoerd in m'n kast, dus misschien kan ik daar nog iets aan veranderen Knipoog .