(nog) geen wortelkanaalbehandeling

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 13:47

*zucht*
moest vandaag dus weer TA-en, maar omdat ik nog pijn had, hebben ze de Wortelkanaalbeh. maar even uitgesteld, eerst een antibiotica-kuur! maar ach, de afspraak van 3 kwartier stond er toch al, en er is nog genoeg te doen in mijn bekkie, dus toen maar even een paar gaatjes aangepakt!

Het valt nu nog wel mee met de pijn (verdoving!), ben benieuwd hoe het straks gaat!

Kitty: hoe gaat het met jouw bekkie?


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 14:04

aaaaaaaaaaaaaah wortelkanaalbehandeling

ik ben er net vanaf... ik heb er 3 gehad en de eerste 2 vielen wel mee

maar die derde deed eg zeeeeeeeeeeer

maar veel succes ermee ik weet wat voor een pijn je gat krijgen en nu hebt *LOL*

Love the life that you live, live the life that you love

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:52

Auw! Je herinnert me er nu ff pijnlijk aan dat ik ook nog steeds een afspraak moet maken bij de tandendokter. Maar dat zal wel november worden, aangezien ik de hele maand oktober niet bij paps & mams kom (nee, heb nog steeds geen TA in Utrecht en dat wil ik ook graag zo houden, bij deze kom ik al meer dan 20 jaar!). Krijg ik natuurlijk weer een preek dat ik eerder had moeten komen, laatste keer was januari en ik ga in principe nog braaf ieder half jaar omdat ik zo'n rotgebit heb...

Wanneer krijg je die !@#$% behandeling nou?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 06:34

agottie als ze met antibiotica gooien is het vaak niet al te best laatste redmiddel *LOL*
arme bren is het zo erg met je?
Ik mocht gister ook weer had het vermoeden dat ik een gaatje aan het kweken was. (dat was ookzo) gelukkig geen half jaar gewacht (in juli geweest voor controle) dus het viel mee.
Ik heb zo'n hekel aan de verdoving dat ik dus nooit laat verdoven.
Een vulling in mijn voortand wordt lelijk dus ik mag dinsdag weer terug ik wil 'm perse overnieuw *LOL*

ach ja je moet er wat voor over hebben een kunstbakkie is al helemaal niets Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:56

Jee Bren, heb je zoveel last ervan. Jakkes...
En nu moet je je ook nog weer druk gaan maken voor de volgende keer... Verdrietig

Zelf heb ik ondertussen drie slapeloze nachten achter de rug. Men, dat valt niet mee. Vorige keer was niets vergeleken bij dit. Ik heb het gevoel dat mijn wang wat minder dik wordt, maar dat kan ook slechts schijn zijn.
Ach ja, ik leef momenteel van pijnstillers. Bij mijn vorige kies heb ik maar drie keer een pijnstiller genomen. Deze keer meer dan drie keer per dag!

Nou ja, het komt allemaal wel weer goed, hoop ik...

Jij heel veel sterkte met je wortelkanaalgeval.....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 09:57

grinnik
bedankt Kim!
van de TA-assistente moet je heet hebben, dat is wel weer duidelijke hoor!!
(is het echt zo erg met mij?)

hoe doe jij dat dan? ga je naar je "baas" toe, of heb je aan andere TA?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:43

Dus die wortelkanaalbehandeling is nog even uitgesteld? Lijkt me niet fijn, moet je je nog een keer psychisch voorbereiden op zoiets... Frusty

Maar goed, als je pijn hebt, wil je wel...

Sterkte hoor! Mieke

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:48

Ieh krijg weer de kriebels van dit topic.
Moet ook nog steeds een afspraak maken bij de TA, moet 4x een half uur heen om geboord te worden Huilen
Mijn eigen stomme schuld want ik was al in geen 3 jaar meer geweest dus het stikt van de gaatjes Huilen


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:28

Ik ga trouw elk half jaar ook omdat ik niet zo'n geweldig gebit heb.. tja eigen schuld want Ik drink behalve als ik slaap de hele dag melk door en ja daar zit suiker in maar ik ben nou eenmaal verslaafd.
Pling
Ik heb zelf een andere ta als ik bij mijn baas zou zitten hebben we met vullen een probleem (en ook bij de rest) omdat hij dan geen assistente heeft

Maar is het waar wat onze patienten zeggen als ze jaren niet zijn geweest.. zodra ze de stoel uitzijn zeggen ze dat het best wel mee viel.. de meesten komen daarna ook trouw elk half jaar omdat ze niet weer willen dat de zooi wegrot.... }>

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _Sun, _Utah_, Adrija, BLEXBot, carola, divided, Googlebot, hafpower, KimD, Kimddddd, Kirsha, love_juliet, Malissaa1, Nieknollie, ontherun, Prins85, Priscilla27, rocky_1995, rollyjogered, SemrushBot, SennaS, soesie, vierhoef, x_Rebecca, xSwanHeart en 80 bezoekers