merk bona allen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

merk bona allen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 11:49

hallo allemaal,
Ik heb mijn haflinger vorig jaar maart western ingereden, ik heb toen een western zadel van hem gekocht van het merk bona allen. Kent iemand dit merk en wat vinden jullie van de zadels van dit merk. Ik was toen beginnend western ruiter en wist er niet veel van af, hij zei dat het een amerikaans merk was.
De digi is helaas gejat dus ik kan geen foto plaatsen.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:05

Bona Allen is idd een amerikaans merk. Over het algemeen wel goede zadels geloof ik.
Maar daar weet SM veel meer van dan ik ....

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:53

Ik zoek nog een zadel voor mijn haflinger. Ben je tevreden met dat zadel??? hoe groot is je haflinger en hoe breed?? ik vind het zo moeilijk om een goed zadel te vinden..

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:02

Bona Allen is geen verkeerd merk. Je ziet ze in Europa niet zoveel, meestal 2e hands.
Ook BA heeft midden-en hoge kwaliteiten, maar de prijs van een goede kwaliteit is nog altijd stukken goedkoper dan een lage/midden kwaliteit Circle Y of Billy Cook.

Strangertje: van de bekendere merken heb je smalle en brede bomen, dus je moet 'gewoon' blijven zoeken Lachen . Eén bepaald merk is geen garantie voor goed passen.

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:03

He Stranger ,

Ik heb nog een " breed " zadel te koop van een goed merk , pb me maar indien interesse Lachen

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:51

oh dank jullie wel. Ik heb toen der tijd 620,- euro betaald voor het zadel, tweedehands. Ik denk dan wel dat dat een redelijke prijs is geweest, of vinden jullie van niet??? Ik wilde het zadel eerst wel verkopen maar nu waarschijnlijk niet meer. Ik vind het toch zonde en ik vind het zo mooi.
Bedankt voor de reacties.
En stranger, ik ben het met sugarmiss eens over het passen van het zadel. Ik heb ook gewoon meerdere zadels gepast tot deze goed paste.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:36

Als je eens wist hoeveel ik al gepast heb...en hoeveel ik al gehad heb. Maar ik blijf doorgaan..moet met een redelijk beperkt budget toch iets goeds op de kop kunnen tikken??..ooit Verward

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 12:25

ja suc6 nog, de meine doe ik voorlopig nog niet weg, nu ik niet meer weet of ik nou verder wil met western of met engels, als ik hem nog weg zou doen dan hoor je het nog wel.