hoe mensen je weekend verpesten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

hoe mensen je weekend verpesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 19:29

Wat kunnen sommige mensen toch zwaar je weekend verkloten!
Wat ik vandaag heb meegemaakt slaat echt alles! Gister leuke dag met me paardje gehad in bunschoten, lekker dagje weg geweest naar de amateurkeuring en dressuurgereden. Vandaag verjaardag van een oom van me, best gezellig aangezien ik normaal vaak werk in het weekend, kon ik eindleijk een keer bij de familie zijn.
Kreeg gister al een vaag telefoontje wat me verbaasde. De eigenaar van mijn bereidtpaard belde om te zegge dat ze liever ermee wilde stoppen. Ik betaalde haar en reedt hem 3 dagen in de week, de laatste 2 weken had ik hem weinig meer gereden omdat me werk veel tijd eiste en dan steek ik liever de tijd in me eigen paardje. Kan gebeuren denk je dan, maar om dan gelijk helemaal te stoppen vond ik wel erg raar, t'ging juist zo goed en ze was heel blij met me. Maar ze zei dat ze vond dat ik te weinig tijd in um stak. Vandaag kwam ik echter achter de echte rede, al had ze me dat gelijk gezegt, maar nee het moet allemaal zo scheinheilig achter me rug om.
Vorige week vertelde me moeder al dat de staleigenaresse gebeld had, een paar meiden dachten dat ik me paard mishandelde en wilde de dierenbescherming bellen Verward Verward Verward hoe ze erbij komen mag god me vertellen, als hij het al wel weet. Aangezien ik al een paar aanvaringen met de staleigenaresse had gehad, omdat ik de dingen nie deed zoals zij wilde, ontzag ik haar ff liever. Van de week waren er ook al van die rare dingen. Alle paarden moeten een halster om, op zich niks mis mee natuurlijk, kan heel handig zijn in het land, maar nee ze moesten ook op stal omblijven. Aangezien ik een keer een paard met ze ijzer vast in ze halster heb gezien en verschillende paarden waarvan ik weet dat ze een oog zijn verloren door ongelukken met halster om op stal, was ik hier helemaal nie blij mee. Maar nee, je hebt er niks tegen in te brengen, een halster af doen is voor hun te veel werk en dat terwijl ik behoorlijk wat betaal per maand! Gisteravond heb ik dus het halster af gelaten omdat ik het dus gevaarlijk vind en ik me paardje toch wel graag heel wil houden.
Hebben ze vandaag me paard op stal laten staan in der eentje, omdat ze geen halster om had!! Ze word altijd knettergek als ze in der eentje staat, toen ik aankwam stond ze wel buiten omdat een van die meiden haar waarschijnlijk buiten heeft gezet. Toch te gek voor woorden, ze zegge wel dat ik me paard mishandelen en dan doen ze zelf dit!
Maar wat ik daarna mee maakte dat kan ik nog steeds nie bevatte. Ik krijg anderhalve maand de tijd om een nieuwe stal te zoeken!
Nog nooit zulke rare mensen meegemaakt, had geen klachten, zag ze toch nooit en me paardje had het naar der zin, ze werd eindelijk dikker.
Ik heb al vele stalllen meegemaakt, eindleijk had me paardje het hier naar der zin, en ik eigenlijk ook wel, dan krijg je weer dit! Ik weet nu echt nie waar ik heen moet met sol.
Naja dit moest ik dus echt ff kwijt want zoiets gaat aan je knagen.
Misschien dat iemand een oplossing weet of ook zo'n ervaring heeft die het wel wil delen.

Sammie drachtig van Solaris!


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:47

pfff, ik vind dit echt belachelijk, zeker gezien het om een manege gaat (of een flinke stal) echt te gek voor woorden gewoon!

Ik heb wel verzorgpaarden gehad die ook niet te best verzorgd werden door de eigenaresse, kan zo wel een aantal dingen opnoemen waar ik het totaal niet mee eens was, ze zette 8 paarden in een stand van 4 bij 4 meter, paarden schopten elkaar verrot, 1 veulen had een compleet ingegroeid halster, "ow trek er maar uit" paarden stonden (als ik er niet was) dagenlang stil in hun eigen stront, in de winter hadden ze niet eens stro om op te liggen...

en dingen die mij persoonlijk veel hebben gedaan zijn:
ik had daar een lievelingspaard, zou gekeurd worden, er was mij beloofd dat dat paard NIET verkocht zou worden, ik mocht haar zo'n beetje als mijn eigen paard beschouwen, 2 dagen later kom ik terug PAARD VERKOCHT!!!
en dan een ander paard, die was al heel erg ziek, maar ik zou gewaarschuwd worden als het paard afgemaakt zou worden (had huidkanker) maargoed, 3 dagen later vind ik het paard dood op de stoep... had een spuitje gekregen zonder dat ik gewaarschuwd was...

Ook ben ik uiteindelijk daar weggeschopt omdat ik (als 15-jarige) een keer geen les kon geven (paardrijles) en zij zelf niet aanwezig was terwijl de afspraak was dat zij WEL aanwezig zou zijn! nougoed, dat soort dingen, en zo kan ik er nog veel meer opnoemen.

Ik begrijp dus wel wat je bedoelt, als ik jou was zal ik gewoon daar weggaan en een andere plek zoeken, want dit is natuurlijk te gek voor woorden, ik zal ook niet protesteren, dat vinden ze waarschijnlijk alleen maar leuk. Ik denk dat de sfeer toch niet zal verbeteren.

Ik wens je veel succes en hou onsop de hoogte!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:53

Citaat:
Van de week waren er ook al van die rare dingen. Alle paarden moeten een halster om, op zich niks mis mee natuurlijk, kan heel handig zijn in het land, maar nee ze moesten ook op stal omblijven. Aangezien ik een keer een paard met ze ijzer vast in ze halster heb gezien en verschillende paarden waarvan ik weet dat ze een oog zijn verloren door ongelukken met halster om op stal, was ik hier helemaal nie blij mee. Maar nee, je hebt er niks tegen in te brengen, een halster af doen is voor hun te veel werk en dat terwijl ik behoorlijk wat betaal per maand


de rede van halster om laten is dat er een jaar geleden brand is geweest in de loods die erachter stond ze hebben toen de paarden kunnen redden en de stal ook maar daarom hebben ze dus een halster om sommige dingen hebben een reden alleen moet je wel met elkaar kunnen praten Haha!

niets is onmogelijk voor hen die willen

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:08

Citaat:
een van die meiden haar waarschijnlijk buiten heeft gezet


dat was ik

niets is onmogelijk voor hen die willen

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:15

en hebben ze haar nu buiten laten staan omdat ze geen halster om had???
dan bel ik de dierenbescherming namelijk zelf wel ff

Sammie drachtig van Solaris!

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:08

mmmmm rare staleigenaresse:S:S

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:32

Ik kan wel begrijpen dat na zo'n ervaring ze meer veiligheid willen creeren door het haster van het paard dicht bij te hebben.
Maar ik vindt ook dat ze respect moeten hebben voor de ervaringen van de eigenaar.
Je bent en blijft de eigenaar dus vindt ik dat ze je niet iets kunnen op dringen.
En zoals je al zegt ,een halster op stal kan gevaar op leveren en daar denken ze dan weer niet bij na.

Ik vindt het stom dat ze je zo maar weg sturen maar er zal vast wel een oorzaak zijn.
Misschien weet jij de oorzaak niet eens precies.
Ze moeten maar eens een cursus communicatie doen Lachen want op deze manier werkt het natuurlijk niet.

Succes verder

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:30

MissSol, ik denk niet dat de DB daarvoor komt eerlijk gezegd!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:38

Misschien is dit iets om onderling uit te praten?

AnnemiekvM

Berichten: 8230
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:35

Bij ons op de manege hebben ze een cllimiteitenplan. Misschien ook iets voor daar??? Dan hoeven ze geen halster om en het werkt heel goed.

Voor altijd in m'n hart, Tommie

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:03

Hej,

Ik kan me voorstellen dat als je flink wat pensiongeld betaald en dingen dan nog niet goed geregeld zijn of als er steeds gezeik is om hele kleine dingetjes, je er dan flink van baalt. Ik zit in hetzelfde paket en word er af en toe echt ziek van. Mensen die ontzettend kinderachtig doen, volwassenen note bene, of die je klem gaan rijden, expres om te pesten. Stal WEER niet uitgemest waardoor je zelf maar weer gaat staan scheppen terwijl je daar toch bijna 400 euro per maand voor neertelt, nou ik vind dat toch iets te veel om mijn paardje op een mesthoop te zien staan!
Eerst kreeg mijn paard niet eens de hoeveelheden voer die ik op het bordje schreef en pas na meerdere ruzies en klachten van mij werd er pas gevoerd hoe IK het wilde.
Nu is mijn halster+touw weer weg, iedereen op mijn stalgang laat zijn halster aan een haakje voor de box hangen in geval van nood of uitmesten ofzo, en er hangen 7 halsters, en precies de mijne is INEENS weg na een kinderachtig akkefietje met een van de pensiongasten die nog al dikke mik met de eigenaren zijn. Dit gebeurde er:
Er waren een aantal mensen aan t rijden waaronder ik. Op een gegeven moment laat ik even een vriendin op mijn paardje en sta dus aan de kant te kijken. Bij ons is het altijd zo als een paard mest in de bak, moet je het er meteen uithalen en dat is natuurlijk irritant als je net lekker aant rijden bent. Dus doen we het voor elkaar als er net iemand staat te kijken, althans de normale mensen wel. Er begint dus een paard te mesten en ik ruim dat op, maar de mestton zit vol. Dus ik gooi hte op de mesthoop. Kom ik terug, mest er nog een paard. Ik ruim het WEER op (de kinderachtige vrouw in questi zal geen vinger uitsteken) en gooi het deze keer in een kruiwagen, waar al mest in zat, zodat ik niet tig keer naar de mesthoop hoef te lopen. Vraagt mevrouw Kinderachtig: "Waarom gooi je dat nou daar in?" Dus ik zeg dat ik geen zin heb om heel de tijd heen en weer te lopen en dat dit veel practischer is.
Als ik klaar ben met rijden zet ik mijn paard in de gang onder een zweetdekentje om op te drogen, ga naar de eigenaar toe om even iets te vragen en daarna weer terug naar mijn paard. Komt de eigenaar ineens op hoge poten achter mij aan en geeft mij op mijn kop dat ik mijn mest niet opruim Verward Ten eerste HOE WEET ZIJ DAT? En ten tweede HET WAS NIET EENS MIJN MEST, ik loop daar voor anderen troep op te ruimen en ja ik had die kruiwagen echt wel leeggegooid, nee IK BEN WEER DE L*L. Was mevrouw kinderachig dus snel naar binnen gegaan, naar de eigenaar, om even te gaan klikken over hoe ik mijn mest niet opruimde. En dan heb ik het over een 55-jarige vrouw die altijd aan de kant naar haar dochter staat te kijken (die trouwens een van degenen is die expres mij klemrijdt of vlak langs mij rijdt terwijl ze weten dat ik een vijfjarige HENGST onder mijn kont heb. Maar ja mijn hengst reageert heel braaf niet op zoiets en aangezien haar paard heel erg afgeleid is door de mijne wordt haar humeur er niet echt beter op).
Zo gaat het daar altijd, zeiken over van die kleine dingetjes, ik sta altijd te vegen en andermans troep op te ruimen. En ik krijg steeds van alles naar mijn hoofd geslingerd en degene die daar alles runnen etc ruimen zelf niets op maar geven wel commentaar op ons.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het echt even kwijt! Het zit me heel het weekend al dwars en ik heb dus precies hetzelfde gevoel als jij! Ik hoop dat je snel een nieuwe en leukere stal vind!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:48

Wat raar zeg!!!
Probeer je het anders te doen is het nog niet goed!!!!
Ik hoop dat je een leuke nieuwe stal krijgt!!!!

Live,LOve,'ndLaugh


dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:22

hoi,
wat een dom gedoe!!!! Boos! en jij je merrie mishandelen??? Verward denk ut niet...... Verward
het word tijd voor een [helaas] andere stal !!!!! Verward
en als dat duurder is kan je het mooi compenseren met het geld dat je anders in de bijrij -knol had geinvesteerd ....laat ze klem vallen !!! *LOL*
gr,sas.
nog gefeli met je Bunschoten resultaten!!!!! OK dan!

meagan_sarah
Berichten: 175
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:20

Het enige wat je wilt is het beste voor je paard, geen halster om en dan beschuldigen ze je ook nog van mishandeling. Zou toch de staleigenaresse op uitleg vragen waarom ze dat beweren. Ik hoop dat je snel een nieuwe (leuke stal vindt).

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:31

hey!!! ik woon ook in alkmaar..
heb je nog steeds geen stal ik weet heel misschien nog wel een paar stallen !!!
ik vind het altijd echt klote als het zo moet (zo van een stal weg gaan bedoel ik)

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:06

je hebt ook echt gekke mensen op de wereld Boos!
ik hoor altijd veel van die verhalen, gelukkig is het bij ons erg gezellig. iedereen kan het goed met elkaar vinden, er zijn geen groepjes die elkaar niet mogen en iedereen helpt elkaar gewoon met alles. Ik dacht dat dit normaal was, het leek me altijd zo logisch. tot ik alle andere verhalen hoorde dus...
Zoals de mevrouw van het ruiterbewijs dus ook zei: ik doe dit al meer dan 20 jaar, en het gebeurd zelden dat ik op een stal kom waar mensen op zo'n leuke manier met elkaar omgaan. Ook "nieuwelingen" worden gewoon in de "groep" opgenomen enzo Lachen
ik zou echt willen dat het overal zo zou zijn

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:25

Jeetje wat erg voor je zeg...zoals jij het verteld kan ik ook niet bevatten!!!
Wat ik eigenlijk nog niet helemaal snap is waarom je nou niet meer op je bijrijdpaardje mag rijden, sorry, denk dat ik iets gemist heb!!!
Uhm...je vraagt naar iemand die nog een stal weet...Ik zag dat je in alkmaar woont. Ik weet niet precies waar je heen wilt gaan, maar je hebt manege valkenbos in heerhugowaard, molendijk in heerhugowaard, poelenburg in schoorle, de hoef in egmond en um...denk denk...ja ik weet dat barbara17 op een goede privestal staat in heerhugowaard, het is daar vrij geodkoop en erg mooi, maar dta meot je verder dan eventueel maar met barbara over hebben, want weet ik ook neit zoveel van!!!
In ieder geval heel veel sterkte met het zoeken naar een nieuwe stal!!!
Hou me maar op de hoogte...
Kus,

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:56

DinkeyGirl schreef:
Hej,

Ik kan me voorstellen dat als je flink wat pensiongeld betaald en dingen dan nog niet goed geregeld zijn of als er steeds gezeik is om hele kleine dingetjes, je er dan flink van baalt. Ik zit in hetzelfde paket en word er af en toe echt ziek van. Mensen die ontzettend kinderachtig doen, volwassenen note bene, of die je klem gaan rijden, expres om te pesten. Stal WEER niet uitgemest waardoor je zelf maar weer gaat staan scheppen terwijl je daar toch bijna 400 euro per maand voor neertelt, nou ik vind dat toch iets te veel om mijn paardje op een mesthoop te zien staan!
Eerst kreeg mijn paard niet eens de hoeveelheden voer die ik op het bordje schreef en pas na meerdere ruzies en klachten van mij werd er pas gevoerd hoe IK het wilde.
Nu is mijn halster+touw weer weg, iedereen op mijn stalgang laat zijn halster aan een haakje voor de box hangen in geval van nood of uitmesten ofzo, en er hangen 7 halsters, en precies de mijne is INEENS weg na een kinderachtig akkefietje met een van de pensiongasten die nog al dikke mik met de eigenaren zijn. Dit gebeurde er:
Er waren een aantal mensen aan t rijden waaronder ik. Op een gegeven moment laat ik even een vriendin op mijn paardje en sta dus aan de kant te kijken. Bij ons is het altijd zo als een paard mest in de bak, moet je het er meteen uithalen en dat is natuurlijk irritant als je net lekker aant rijden bent. Dus doen we het voor elkaar als er net iemand staat te kijken, althans de normale mensen wel. Er begint dus een paard te mesten en ik ruim dat op, maar de mestton zit vol. Dus ik gooi hte op de mesthoop. Kom ik terug, mest er nog een paard. Ik ruim het WEER op (de kinderachtige vrouw in questi zal geen vinger uitsteken) en gooi het deze keer in een kruiwagen, waar al mest in zat, zodat ik niet tig keer naar de mesthoop hoef te lopen. Vraagt mevrouw Kinderachtig: "Waarom gooi je dat nou daar in?" Dus ik zeg dat ik geen zin heb om heel de tijd heen en weer te lopen en dat dit veel practischer is.
Als ik klaar ben met rijden zet ik mijn paard in de gang onder een zweetdekentje om op te drogen, ga naar de eigenaar toe om even iets te vragen en daarna weer terug naar mijn paard. Komt de eigenaar ineens op hoge poten achter mij aan en geeft mij op mijn kop dat ik mijn mest niet opruim Verward Ten eerste HOE WEET ZIJ DAT? En ten tweede HET WAS NIET EENS MIJN MEST, ik loop daar voor anderen troep op te ruimen en ja ik had die kruiwagen echt wel leeggegooid, nee IK BEN WEER DE L*L. Was mevrouw kinderachig dus snel naar binnen gegaan, naar de eigenaar, om even te gaan klikken over hoe ik mijn mest niet opruimde. En dan heb ik het over een 55-jarige vrouw die altijd aan de kant naar haar dochter staat te kijken (die trouwens een van degenen is die expres mij klemrijdt of vlak langs mij rijdt terwijl ze weten dat ik een vijfjarige HENGST onder mijn kont heb. Maar ja mijn hengst reageert heel braaf niet op zoiets en aangezien haar paard heel erg afgeleid is door de mijne wordt haar humeur er niet echt beter op).
Zo gaat het daar altijd, zeiken over van die kleine dingetjes, ik sta altijd te vegen en andermans troep op te ruimen. En ik krijg steeds van alles naar mijn hoofd geslingerd en degene die daar alles runnen etc ruimen zelf niets op maar geven wel commentaar op ons.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het echt even kwijt! Het zit me heel het weekend al dwars en ik heb dus precies hetzelfde gevoel als jij! Ik hoop dat je snel een nieuwe en leukere stal vind!


hey
wat een verhaal zeg
als ik jouw was, zou ik alleen nog maar jouw eigen "troep" opruimen, en laat anderen t ook maar zelf doen.
ik zou t dan natuurlijk wel doen voor mensen die ook eens iets terug doen, of t in ieder geval waarderen als je iets voor ze doet!
je gaat toch niet voor zulke mensen hun troep opruimen! laat ze dat lekker zelf doen! zeker als t daar de regel is!!!

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:01

en MissSol,
echt een vaag verhaal
is t misschien een idee om bijv. samen met je ouders met die staleigenaresse te praten, en dan dus ook echt eerlijk tegen elkaar te zijn, en haar dus ook te vragen wat er precies aan de hand is.
1 nadeel, je zult haar antwoorden dan wel moeten accepteren, mits ze eerlijk is. niet iedereen kan met elkaar opschieten. maar ik vind niet dat ze jou daarom maar voor paardenmishandelaar mag uitschelden! duidelijk een voorbeeld van elkaar niet begrijpen omdat je niet naar elkaar luisterd..erg jammer!
ik hoop dat jullie eruit kunnen komen, of dat je snel een leukere, gezelligere en misschien zelfs goedkopere stal vind!!!
succes!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:21

Jeetje wat een drame zeg! Lijkt mij echt een starre manege houder. Maar waarom denkt iedereen dan dat je je paard mishandeld? Zijn er weer van die pennymeisjes actief geweest? OOOOOHHHH kijk nou, ze rijd met sporen, zweep en een slofteugel OOOOHHHHH dierenbeul! hahaha zo iets?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:43

Wat een ellende zeg...Verdrietig dat soort akkefietjes heb ik ook zat meegemaakt, maar het went nooit Verdrietig
(ben blij dat wij nu op onszelf zitten )

Ik weet niet wat voor stal je zoekt, maar misschien is stoeterij de toekomst in Heerhugowaard noord iets Verward
Die hebben volgens mij ook wel wat pensionklanten en je hebt daar een aardige accomodatie ter beschikking

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 20:01

bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben snel op zoek gegaan naar een andere stal en per 1 oktober gaat ze daar weg! Ik denk dat ik een goeie andere stal gevonden heb, voor minder geld en ik krijg er meeer....
Met de staleigenaresse valt niet echt te praten, zij wil het op haar manier en ik op de mijne en dat botst nogal. Ik ben zelf daar ook nogal stug in, want ik bepaal zelf wat er met MIJN paard gebeurd en niet iemand anders. Natuurlijk zijn er bepaalde regels waar je je aan dient te houden en op die nieuwe stal heb ik die keurig op papier gekregen, daar is het tenminste duidelijk. Dus ik hoop dat sol en ik daar een leuke tijd te gemoet gaan!

gr. dorinda

Sammie drachtig van Solaris!

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:02

ik wens je dan heel erg veel plezier daar!
ik hoop dat je paardjes daar snel kunnen wennen!!!
en dat t daar beter gaat!!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:10

Wat een gedoe zeg. Boos! Gelukkig staan mijn paardjes bij kennissen in de tuin, die zelf niets van paarden weten. Ik ben daar geloof ik een beetje heilig Bloos , komt me wel goed uit Schijnheilig

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 13:27

hey mag ik vragen naar welke stal je gaat ?! Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers