WN: Lisse, 3rd Indian "Fall" Show 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

WN: Lisse, 3rd Indian "Fall" Show 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 09:58

Hoi Allemaal,

Ja hoor nog maar 5 weken en het is weer zover, de WRAN (categorie D) oefen wedstrijd in Lisse. De eerste inschrijvingen zijn alweer binnen Knipoog. Voor degene die nog mee willen doen, inschrijfformulieren via mail.color=brown]western.wranglers@wolmail.nl [/color]of opvragen via bokt pb.
De wedstrijd is voornamelijk bedoeld voor de beginnende wedstrijd ruiter, degene met geen ervaring, oftewel: beginner, en de degene met ervaring, oftewel: gevorderde beginner. De volgende onderdelen zijn te verrijden, pleasure, trail, horsemanhip en reining. Uiteraard is er weer een deskundige Wran jury die uitleg/tips zal geven over de betreffende onderdelen.
Let's go SHOW!
tot de 13e, Jan & Brigitta.


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:01

Datum opgenomen in kalender en titel aangepast.

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 10:03

Dank je wel Sugarmiss!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 10:41

Leuk hoor Jan en Bri, als het weer net zo goed en gezellig wordt als de vorige twee keer dan is dit weer een prachtige kans voor iedereen om ervaring op te doen.
Helaas valt 'ie op de verjaardag van m'n ouders dus verblijf ik in Fryslân, maar ik zal aan jullie denken!
Allemaal weer veel plezier en succes gewenst!!!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 17:06

Even ter info:
Jawel het is definitief, onze jury van deze dag is Peter Wittermans. Haha!
Groetjes, Jan & Brigitta

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:05

Iedereen veel succes, ik kom dit keer niet helaas vanwege blessure Huilen wie weet heb ik volgend jaar meer geluk Haha!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 07:43

Even een reminder, de sluitingsdatum van deze show is 5 september a.s.
OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:40


banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:03

Weet je al ietsjes meer over de tijden waarop met de verschillende onderdelen gestart gaat worden? En is de volgorde nog hetzelfde als op het oorspronkelijke formulier, of zijn er misschien onderdelen tussenuit?
En wanneer staat de pauze gepland?
Ik weet, het zijn rotvragen, maar het kan zijn dat je enig idee hebt met de ervaring van de andere shows in je hoofd...
Dan weet ik hoe laat ik mijn paard in kan pakken Lachen
Ik heb er echt al zin in trouwens en duim voor mooi weer!!! OK dan!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 06:56

In principe beginnen we om 9.30 met de beginners pleasure, aansluitend de gev. beginners pleasure, dus het programma zoals op het formulier blijft gehandhaaft. Er zijn helaas niet genoeg inschrijvers voor de reining dus de beginners en gevorderde beginners worden samengevoegd. helaas ook dan nog maar 3 starts Huilen .
Dus.............. wie doet er mee!!!!
Oja voor degene die uit de richting Den Haag komen, dit weekend (jawel) is de A4 gedeeltelijk afgesloten, dus kun je beter via de A44 rijden.
Tot zaterdag, OK dan!
Jan & Brigita.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 07:40

Ok, nou dan weet ik weer een klein beetje meer waar we aan toe zijn Lachen
Tot zaterdag dan maar!!!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:13

Brigitta, Klopt deze routebeschrijving dan (van ANWB):
Alternatieve route via de A44:

richting Haarlem A9, volg na 4.7 km op het knooppunt Badhoevedorp de A4, E19, richting Den Haag, A4/E19, volg na 16 km op het knooppunt Burgerveen de A44 richting Wassenaar A44. Neem na 7.4 km afslag Noordwijkerhout [afslag 3] richting Sassenheim N208, Neem na 350 m de eerste afslag op de rotonde (de Van Pallandtlaan (N208)) richting Sassenheim N208, Neem na 1.4 km de eerste afslag op de rotonde (de Hoofdstraat (N208)) richting
Lisse N208, Ga na 3.3 km linksaf de Spekkelaan op. Na 500 m bent u gearriveerd (Spekkelaan Lisse)

Ik hoor wel van je.
Groetjes, Irene

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 10:14

Hoi Irene,
Wat ik zo lees klopt het wel, maar als je vanaf nes komt kun je gewoon de afslag voorbij hoofddorp nemen vanaf amsterdam is die volgens mij niet afgesloten, dus gewoon lisse aanhouden, dan bij de mcdonalds naar links etc...
Mocht je het precies willen weten kun je misschien beter Jan even mobiel bellen 06-23360516.
ciao.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:28

Je kunt vanaf de A4 inderdaad gewoon de N207 op, afslag Lisse/Hillegom/Alphen aan den Rijn.
Onderaan de afrit rechtsaf richting Hillegom en Lisse.
Dan zit je op de N207. Die rij je helemaal af en aan het einde ga je linksaf (bij de MacDonalds dus dan weet je meteen voor 's avonds waar die zit Haha! ). Doorrijden tot NA de afslag Keukenhof (die waarschijnlijk ook komend weekeinde nog afgesloten is), de volgende afslag is Sportpark Specke en die moet je hebben. Rustig doorrijden tot helemaal achteraan, dan zie je de Sunflower Appaloosa Ranch vanzelf liggen.
(Rustig rijden op het sportpark hoor, er zitten echt kl*tebochten in die weg voor je paard in de trailer)

Allemaal heel veel succes en plezier gewenst zaterdag! Ik zal aan jullie denken!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 12:44

Sonja,
Toch jammer dat je "ons" niet persoonlijk komt aanmoedigen of meedoen met Milena.......al druk bezig met de verhuizing...?!?!? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:20

Nope, dagje camping zaterdag.... :oo Niet verder vertellen aub, dodelijk voor je imago... Haha! Verjaardagen van m'n vader en moeder EN hun trouwdag.... Scheve mond Ach wordt vast wel gezellig...
Anders was ik er zekersteweten bijgeweest, de oefenwedstrijden op Lisse zijn altijd keigezellig OK dan!
Ik hoop iets dergelijks ook in het Oosten te kunnen vinden.... Tong uitsteken

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:23

Nou, het wás gezellig hoor!
Ik ben vanaf het begin (ze hadden speciaal op me gewacht zei brigitta Knipoog ) tot en met de trail bijgeweest en we hebben met ons allen een leuke dag gehad.
De reining heb ik niet meer gezien, want toen wilde we wel graag weer naar huis.
Frederiek is 3de geworden in de trail voor de beginners.
Ikzelf was 4de met de horsemanship voor de 'gevorderde' beginners (ik reed met mijn domme kop aan de verkeerde kant van de marker Schijnheilig (Hoe stom kun je zijn!) Zenuwen zullen we maar zeggen Verdrietig Maar verder was ik over de uitvoering niet geheel ontevreden, en het is zowiezo al niet mij sterkste onderdeel, dus wat dat betreft....
En in de trail ben ik 1ste geworden. Daar was ik helemaal trots op uiteraard! Hij ging best goed. Zelfs de jog-over viel me niet helemaal tegen, terwijl hij daar altijd moeite mee heeft. De brug ging hij met teveel vertrouwen overheen. En dat hadden we nog wel zo geoefend thuis; netjes kijken voor je stapt, maar ja... En de L achteruit kan ook nog wel wat werk gebruiken, want dat kan meneer wel zelf namelijk Schijnheilig En zo kom ik op de video steeds meer puntjes tegen waar aan gewerkt moet worden. Genoeg te doen nog dus *LOL*

Verder wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te feliciteren met de behaalde resultaten. OK dan!
En de organisatie en alle medewerkers en vrijwilligers bedankt voor de leuke dag!!! Het was weer erg goed georganiseerd en we komen graag weer terug voor de 4de indian spring show

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 06:47

Hoi Allemaal,
Wij hopen dat iedereen genoten heeft van de Indian Fall Show, wij (organisatoren, vrijwilligers, jury etc.) in ieder geval wel. Het blijft leuk om aan de andere kant van de tafel te zitten, secretariaat, in plaats van zenuwachtig er voor te staan (hihi).
OK dan! Het weer was natuurlijk weer toppie (kunnen ons niet herinneren dat het in Lisse niet zo is geweest), Peter Wittermans was super, zijn uitleg was denk ik voor veel beginners duidelijk en leerzaam . Alle prijswinnaars gefeliciteerd. Erg trots op onze stalgenoten en paarden, die weer een aantal prijsjes weghaalde. Irene K. ook gefeliciteerd met je 1e plaats in de gev. pleasure, mooi comeback na zo'n lange blessure periode.Haha!
De datum van de volgende show wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt!
Let's go Show!
Jan & Brigitta.

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:00

Hoi,

Ik ben supertrots op de behaalde plaatsen van Monique Koster met Jester! 1ste in de western horsemanship, 2e in de trail en 5e in de pleasure.


OK dan!


Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:44

Hai Brigitta! Bedankt! Ik ben erg trots op mijn ouwe bokkie (al weer bijna 19!!!) Ze was super. Hele leuke wedstrijd, complimenten !!! Jury ook perfect, Jan gaf nog tips na de wedstrijd, perfect. Zita was wel moe en had zondag behoorlijk spierpijn, maar we pakken het straks weer op voor de volgende wedstrijd! Leuke dag, goed verzorgd. We zijn wel na de wedstrijd vrij snel weggegaan, wilde Zietje lekker snel naar de stal en de wei brengen. Had ze verdient, dat is het voordeel als je zonder paard bent, dan kun je lekker alles zien, maar met paard gaat je paard toch voor. Hoop gauw weer een wedstrijd !!!!!!!!!! Bedankt nog !! Groetjes, Irene K.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:50


WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 06:40

He leuke filmpjes OK dan! .
Zal het zeker doorgeven aan mijn stalgenootjes. Kunnen ze kijken.
groetjes, Jan & Brigitta.

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:11

Hi,

Ik krijg de filmpjes niet afgespeeld. Graag uitleg hoe dat te doen.

De complimenten aan de organsiatie van de dag en de jury!! Heel leerzaam geweest. Verder ben ik hartstikke trots op mijn paardje Jester, die het hartstikke goed deed en superbraaf was. Verder ben ik ook trots op Sanne met haar shetlander Pepper (een stalgenootje) die maar mooi 2 prijzen weghaalde in 2 starts (pleasure en horsmenship beginners). Het was haar eerste wedstrijd en ze is pas sinds kort besmet met het westernvirus. Ga zo door!!!

Groetjes,

Monique

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 11:36

Wij hebben gewoon www.hotton.nl geopend en na een tijdje kwamen ze vanzelf langs. En konden we ze weer opnieuw afspelen. Jester staat er trouwens netjes op met jullie horsemanship proefje.

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:47

helaas ik krijg het niet voorelkaar, ik heb alleen zwarte beelden en een paar groene streepjes!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Trendiction en 10 bezoekers