eerste keer gereden sinds lange tijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-01 12:02

Barbiano is dus verhuisd en volgens mij bevalt het hem goed. Vrijdag heb ik hem een minuut of 10 gelongeerd en zaterdag de vuurdoop sinds 2 maanden. Pfoeeeehhhhh. Ik was nogal zenuwachtig. In de grote bak was een man of 10 aan het rijden. Hij vond het allemaal ontzettend vreemd en was nogal over de zeik. Ik had het idee of ik op een kanon zat.Hij heeft geen pas verkeerd gezet. Ik zat op het begin nogal verkrampt maar dat was na een minuut of 10 over en toen heb ik hem een langere teugel gegeven en na ongeveer een half uurtje was hij een stuk rustiger en ontspannen. Wauw dit was me de vuurdoop wel. Het leuke was dat we allemaal complimentjes kregen dat Barbje zo mooi was. Isssie natuurlijk ook. Nu ga ik rustig aan beginnen met zijn conditie opbouwen en lekker rijden. Het bevalt in ieder geval hardstikke goed. Groetjes, Lisette

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 12:20

Dat is een goed bericht!
Fijn dat jullie het daar naar je zin hebben!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 14:51

Heb je ook spierpijn gehad? Zelf rijd ik bijna elke dag, maar als ik door studie of vakantie een weekje niet rijd, dan heb ik na weer de eerste keer enorme spierpijn.
Maar goed, dat heb je er vast wel voor over!
Fijn dat het zo goed ging!