Famillie stinkend rijk....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Famillie stinkend rijk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:04

Vandaag hadden we famillie feest bij een nichtje van mijn moeder..
Mijn familie is al niet arm maar dit had ik nooit verwacht... Zoooooooooown groot huis heb ik mijn leven nog neit gezien en die tuin whaaajooow. Ze hadden in de kelder een enorme bioscoop met van die electrische stoelen... een fitness zaal een bar een zaal om muziek te maken een zaal met 4 bljart tafels en een hobbyruimte echt zooow huge toen kwamen we op de begane grond ze hadden een lift *LOL* maar dat was oowk huge een enorme huiskamer met tv... een studie kamer met tv een keuken met tv een slaapkamer met tv en hemelbed een badkamer met vette jackuzie en zoon douch waar stralen van alllekanten komen toen naar boven 5 enorme slaapkamers allemaal super luxe weer een badkamer en een sauna ik heb nog nooit me ogen zoo uitgeken Clownjemig wat zijn die rijk in de tuin hadden ze een enorm zwembad en 4 garages zoon water put een stuk of vier tuinhuisjes en een enorme waterval en dan hadden ze nog een heleboel ruimte.... wedden dat ik daar vakker kom *LOL* als ze op vakantie gaan ze mogen me inhuren hoor Schijnheilig hahaha OK dan! en hoe ie aan zijn geld komt hij was gewoon apotheker Vingers aflikken

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:07

COOL leuk, zo'n familie, snel vragen of je er een xtje mag slapen Knipoog hebben ze ook paarden? Haha!

:brr:

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:11

Wooow relaxed Haha! daar moet je bevriend mee blijven Tong uitsteken

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:17

jaa 4 friesen

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:22

Cool joh. Mijn familie is ook zo rijk, wonen allemaal in dubbele villa's of boerderijen enzo. En dan wonen wij weer zo saai in een 2 onder 1 kap huis. Tong uitsteken

Wij hebben btw ook zon douche waar overal stralen uit komen Tong uitsteken Haha echt relaxt. Kan je van alles instellen, knevel, of massagestralen enzo..

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:22

Goh.. is er wel plek in Nederland voor zo'n grote huis.. had nooit gedacht Sigaar

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:28

Men zegt dat er in mijn familie een kasteel in bezit is. Dat is dan aan de Van Benthem (ja van Evert) kant. Alleen, tja, wij zijn het gepeupel dus waar en hoe??? Ik zou het niet weten Haha!.

'Paint' it 'Black'

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:29

Appothekers verdienen enorm aan bonussen daar doet ie het van Lachen

Echt mega dat kan zo op mtv bij cribs Lachen (of hoe schrijf je dat?)

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:31

Lachen al eens het huis van Jan Des Bouvrie persoonlijk van binnen gezien? pfff... en zijn dochter heeft ook eenleuk huisje, beiden hebben ze een leuk stuk grond...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:31

Ik wil ook wel kastelen enz in onze familie Haha! maar wij hebben alleen maar "gewone" huizen Huilen

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:34

Liesje_Lover schreef:
Ik wil ook wel kastelen enz in onze familie Haha! maar wij hebben alleen maar "gewone" huizen Huilen


ik wist dit ook niet was er nog nooit geweest me oma zei wel is zoiets maar me oma banketstaaf wel meer dus is dachtdat het wel mee zou vallen nouw niet dus
hahaha ag

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:44

Mizz_mol schreef:
en hoe ie aan zijn geld komt hij was gewoon apotheker Vingers aflikken

Nachtapotheker zeker }> *LOL*

Gaaf he, ik ben ook eens bij iemand thuis geweest met BAKKEN met geld, wauw, inderdaad mijn ogen uitgekeken!!!
Deze man had geen paarden trouwens, man, hij had wel een manege op zijn landgoed kunnen bouwen.
Hoe was dat bij deze mensen, ook geen paarden?

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:48

jawel 4 friesen ze hadden het weiland grensend aan de tuin en in dat weiland stond een enorme loopstal en aan het eind van het weiland was een enorme springtuin en bak.... dat weiland was volgens mij een kilometer lang ofzoow echt tegek..... maar ff een fijn detail; paardrijden zit bij ons in de famillie men overgrootopa heeft een keer de koningin geholpen toen de paarde voor de goude koets flipte kreeg toen onderscheiding * trots *

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:49

Cody"]
[quote="Mizz_mol schreef:
en hoe ie aan zijn geld komt hij was gewoon apotheker Vingers aflikken

Nachtapotheker zeker }> *LOL*
[/quote]

Was ook mijn eerste gedachte Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 00:07

Leuk he om zo rond te neuzen?
Mijn vader bouwt/verbouwt regelmatig villa's/landhuizen die abnormaal te noemen zijn. Heerlijk om daar even in rond te dwalen Party!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 06:09

Mizz_mol"]
[quote="Liesje_Lover schreef:
Ik wil ook wel kastelen enz in onze familie Haha! maar wij hebben alleen maar "gewone" huizen Huilen


ik wist dit ook niet was er nog nooit geweest me oma zei wel is zoiets maar me oma banketstaaft wel meer dus is dachtdat het wel mee zou vallen nouw niet dus
hahaha ag
[/quote]

Whahah Haha! ja mijn oma banketstaaf ook wel een hoop maar niks over rijke mensjesn in de familie


waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 06:19

haha lekker Haha! doe mij ook maar zo'n familie Knipoog

*Buddy is echt het beste wat mij is overkomen, ben echt trots op mijn stoere fjord*

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:18

hard werken en zuinig leven Knipoog misschien bezit je dan ook ooit wel eens zo'n huis Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:18

Mizz_mol schreef:
wedden dat ik daar vakker kom *LOL* als ze op vakantie gaan ze mogen me inhuren hoor Schijnheilig hahaha OK dan! en hoe ie aan zijn geld komt hij was gewoon apotheker Vingers aflikken


Misschien verkoopt hij ook andere pilletjes dan asperientjes???? Hihihihihi
Of gewoon de loterij gewonnen ooit....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 07:38

Sjuimpje schreef:
Leuk he om zo rond te neuzen?
Mijn vader bouwt/verbouwt regelmatig villa's/landhuizen die abnormaal te noemen zijn. Heerlijk om daar even in rond te dwalen Party!!


Jullie hebben zelf toch ook niet bepaald een alledaags huisje, ruilen met een rijtjeshuis? Haha!

Van mijn familie hebben 2 gezinnen een flink huis, de een inclusief zwembad, supergroot maar dat is in Amerika en daar is dat een doodgewoon huis.

De ander kom ik nooit, maar ik weet dat ze in een dure wijk wonen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:22

Een groot huis ach,maar zijn ze ook gelukkig? Scheve mond
Want ik ben liever gelukkig in een "normale"woning dan ongelukkig in een villa! Haha! Alles is te koop,maar geluk en liefde nog steeds niet.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:29

binky schreef:
Een groot huis ach,maar zijn ze ook gelukkig? Scheve mond
Want ik ben liever gelukkig in een "normale"woning dan ongelukkig in een villa! Haha! Alles is te koop,maar geluk en liefde nog steeds niet.


Mijn oompje is ook zo'n rijke knakker.Kijk mijn ogen ook elke keer weer uit als ik er ben,....gepantserd autootje,zwembadje in huis,sauna,...etc.,...in wassenaar(hij is de president van de Nederlandse Bank(heeft duisenberg opgevolgd)Ze woonden eerst vlak bij duinrell en altijd als wij op visite kwamen mochten wij gratis Duinrell in!!! Haha! .Was altijd bereleuk!!Ga binnenkort weer een bakkie bij ze doen!Weet je trouwens wat ik nog t leukste aan mijn oompje vind?Dat ie,ondanks zijn rijkdom,nog zo heerlijk normaal is gebleven,...geen kouwe kak dus. OK dan!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:31

Hier zitten ook zo'n paar dwiebels in de familie. Op zich is dat allemaal wel leuk, maar ik ben best wel gelukkig in ons gewone huisje met 1 badkamer, zonder zwembad en met kippetjes in de tuin.

Het enige wat ik wel zou zien zitten is een binnenzwembadje zoals bij mijn ex-vriendje, dat was wel fun Schijnheilig

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:51

dan wordt ik ook apotheker Haha!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:12

.. of z'n aandelen op tijd verkocht..? Haha!

* best verstandig trouwens om dit soort info op i-net te zetten...* Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, jitskenienke, Vagabondo en 58 bezoekers