Iemand naar de Ibop-oefendag in Heemstede morgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:32

Is van het Fjordenstamboek, en het begint om 13.00 uur op de Cruqiushoeve. Komt dat zien, komt dat zien, Sonja in een Engels zadel op Milena, gaat nog springen ook ..... Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:35

WAAAAAT dat meen je niet (jij in Engels zadel en springen) ?? Jammer dat ik niet kan Haha! had ik graag willen zien.

Lovers Succes morgen ene CAP OP hihi.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:52

Is een beetje ver weg voor mij, maar ik wil je wel heel veel succes wensen..........maar ik verwacht dat jullie het wel gaan redden Lovers
Zet hem op en ik wil alles horen, want volgend jaar wil ik het gaan doen met Oliva Haha! !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:53

Jahaaaa Pris, het gaat gebeuren! Hihi, ik heb trouwens van de week ook les gereden bij de Orun, dus ook Engels, dressuur en springen, en idd met zo'n raar geval op m'n kop! Ging hartstikke goed trouwens!
Op een of andere manier is Milena op ander terrein altijd voorbeeldig braaf, terwijl ze thuis echt het bloed onder m'n nagels uit kan halen... Schijnheilig

As. dinsdag moet ik trouwens meerijden met het examen voor de Orun, dus dan moet ik zelfs in zo'n raar pinguinpak.... Hahaha, heb met spoed die zwarte Gestapolaarzen naar de schoenmaker moeten brengen; rits was al eeuwen kapot! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:55

Hahahah Sonja maak je wel foto´s die willen we wel zien Haha! Jij in je apen pakje ??

Kom je trouwens naar Artis toe Verward PLEASE Verdrietig .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:58

Nope, geen Artis voor mij. Alle weekeinden tot eind oktober zitten zo'n beetje vol, en ik heb het idioot druk op m'n werk (reorganisatie Misselijk ...) dus ik zie Dick ook niet echt veel de laatste tijd, en die vind ik toch ook best wel lief, dus effe wat tijd in proberen te steken Party!!
Ik zal vragen of er iemand is die wat foto's wil maken, want dit moet echt bewaard worden voor het nageslacht (niet van mij overigens...); wordt een uniek moment. Hahaha, ik zie er vast uit als een baggervette pinguin met een champignon op z'n kop... *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:05

Hee dat afkraken doen wij wel als we de foto´s zien Schijnheilig .

Jammer Huilen dat je niet komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:06

Hahaha, ik voldeed wel aan die ene toegangseis geloof ik he... }> (sorry allemaal, joke voor ingewijden...) Hihi!
Ach, en kraken mag hoor, ben wel wat gewend vanaf het Westernforum! Haha!