Update over ons huisje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Update over ons huisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 22:38

Zoals ik al had vertelt hebben Patrick en ik een huisje gekocht in Rotterdam.

Een paar dagen na onze vakantie waren we wezen kijken en helemaal verlieft op het huisje geworden.
Alles in orde gemaakt financieel.
Het heeft even geduurt door wat probleempjes maar het financiele is rond en alles ligt nu bij de Notaris.

We hopen nu snel bericht te krijgen dat we kunnen tekenen en de sleutel krijgen.

Zijn nu bezig met spulletjes bij elkaar te krijgen.

Want deze tortelduifjes kunnen niet meer wachten om lekker samen te zijn Lovers .

Het enigste nadeel is maar heb het er voor over is dat ik jullie lieve schatten dan moet gaan missen want voorlopig nemen we geen internet in het huis.
En hier thuis wordt het internet opgezegd.

Een hoop van jullie bokkers zijn mij dierbaar geworden en hoop dat die zo af en toe nog wat van zich laten horen.

Houd jullie op de hoogte.

Is er misschien een bokker met auto en een trailer die misschien a.s zaterdag s morgens de tijd heeft om met mij en Patrick naar Utrecht te rijden om bij me oma even spullen weg te halen. Want me oma gaat verhuizen en daar moeten de spullen met spoed weggehaald worden. Haha!


dikke kusssss van een heel blij meisje

trotse moeder van 2 prinsesjes



greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:40

Heerlijk nieuws zo te horen Paulien. Mag ik jullie alle geluk van de wereld toewensen?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:41

en ook namens mij veel geluk samen!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 22:42

dank je greetje en je nodig je hierbij uit om als we eenmaal over zijn een keer met de hele meute lang te komen

trotse moeder van 2 prinsesjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, fohadie, GoogleAdsense, Jessica_1998, kaatje89, lissssan, lovemyhorse1, Mutsie93, Myrsky, nienke555, Stephaniiee_ en 158 bezoekers