Expeditie Robinson !!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Expeditie Robinson !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:50

Nou , nu ik dus ook kabel heb ga ik maar eens Expeditie Robinson op Net5 volgen ,
zojuist de eerste aflevering geweest , leuk wel !!

Direct bij het voorstellen waren er al 2 personen die ik meteen niet mocht Scheve mond :

- Die beachboy-patser Ryan
- Dat vrouwtje met pukkel , wat voller dan de rest ..

Die leider Bjorn is wel een bikkel hoor , volgens mij best autoritair maar hij doet nu nog lief , hij doet z'n best Haha!

Vrouwen hebben het nog prima naar de zin , maar volgens mij komen er dalijk wel irritaties en wordt die Bjorn alsnog strontvervelend , arme man met al die vrouwtjes Tong uitsteken *LOL*

De leider van mannenkamp komt een beetje verslagen over , leek ook niet echt haar best te doen in het begin .... daar wordt nog wel een greep naar de macht gedaan denk ik , dat ze haar leiding kwijtraakt in de praktijk .. ?
Mannen waarderen haar nu heel erg , maar misschien ontbreekt het haar toch aan bepaalde leidende kwaliteiten denk ik Lachen

Dan nog bij het voorstellen de 2 vrouwtjes :

1 werkt geloof ik een supermarkt , en 1 in een theater ofzo , ik had direct het gevoel : die redden het niet , zijn te ''vrouwelijk'' zeg maar Haha!


Wat waren jullie eerste indrukken ? Lachen

Wel lachen trouwens dat de mannen bij de vrouwelijke leider kwamen en andersom Haha! *LOL*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:52

Ja ik heb het ook gezien, leuk dat het weer begint!!!
Nog even geen commentaar verder, ga eerst de Rijdende Rechter kijken, gaat over een pensionpaard Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:52

uik vind ie lijder een negerd bah met dat baardje en die rayan had nogal commetaar ja en gadver die die grote spin ging eten gadver echt te eng en vies voor woorden :S


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:54

oliebol, heb het gemist!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:55

haha ja ik mag die ryan ook niet....vertrouw hem niet....
verder die mannelijke kampleider eerst ook niet, zo bazig inderdaad, maar de vrouwen accepteren hem wel en hij gaat er wel leuk mee om....
nou ja simon is er al uit en verder vind ik het kamp van die hoofdagente wel heel leuk, ook al hebben ze geen eten, daardoor hebben die anderen wel een voorsprong...

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:15

SH*T gemist Huilen
kijk er echt altijd na, en dan mis ik de 1e aflevering Frusty
Ga zo gelijk kijken wanneer het wordt herhaalt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:20

Hehe, eindelijk weer een nieuwe expeditie Robinson OK dan! Heb me alweer goed vermaakt Wat een grappige mensen zeg. Die vrouwengroep, kreeg meteen het spice girl "girl-power" gevoel terug Cool

Ik heb me ook kostelijk geamuseerd wat betreft de mannengroep *LOL* Maar oh oh oh wat een stel onbenullen zeg Vind die kerel van de vrouwengroep trouwens wel ontzettend grappig Pling

(en ja ik heb de smilies echt goed ontdekt Clown )

Hoop wel dat de vrouwengroep sterker blijft, heb ik voorlopig nog wel wat te lachen OK dan!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:20

k*t k*t k*t dat was ik dus vergeten!!!
inderdaad ik heb het gemist jah :'(
iemand al gekeken wanneer het herhaald wordt?
liefs x:*x

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:38

Ik heb een deel gezien, toen kwam mijn vriend(en die had ik twee dagen moeten missen, you get the point Haha! )

De leider van het mannenkamp was idd wat verslagen, jammer dat ze de vuurpijl niet optijd afgeschoten kreeg. Ik mag haar wel, zo op het eerste gezicht. Maar ze is wel een teamplayer, leider is niet zo weg gelegt voor haar(zo komt het op mij over)
Die zakenman is een kwal, wees blij dat je een survivaldeskundige erbij hebt

De leider van het vrouwenkamp vond ik op het eerste gezicht een beetje een kwal. Tis wel een goede leider en had meteen alles al voor mekaar maar d'r komen denk ik nog wel grote problemen met die man
(nav die uitspraak in het begin, vrouwen hebben zwaktes..)

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:05

Ik heb het ook gezien.
Ik vind de teams nu super! een vrouwenkamp met een mannenleider en andersom Lachen

Wat me opvalt is de Mannelijke leider komt wel relaxt en goed over, zo had hij ook heel goed de eerste proef gewonnen.

En hadden jullie dat stukje over Melvin *toch?!* gezien in het laatse stukje *LOL* hij is model en heeft zijn eigensportschooltje aan huis *LOL* Dat lijkt me echt zo'n arrogant type.

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 23:06

Hij heeft toch gelijk daarin Haha!

Zet een stel vrouwen bij elkaar en je krijgt gezeik op zo'n eiland , daar ben ik van overtuigd en ik ga daarin helemaal met hem mee Haha!

Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat zich met die leiders ontwikkeld ,
de vrouw gaat steeds meer ondergesneeuwd worden en de man steeds autoritair worden waardoor zijn team een hekel aan hem gaat krijgen denk ik Lachen

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis Lachen

Die karate-man is trouwens ook een verdomd taaie volgens mij
En die wat donkere jongen gaat ook nog wel flink aanpakken heb ik het idee Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:08

Geinig om te zien dat in het vrouwenkamp het een en al jubelstemming was, dat de sfeer zo goed was, dat ze zo blij waren met de leider, enz enz. Wacht maar tot het eten op is Haha! Maar toch, Bjorn zorgt goed voor zijn dames en ik denk dat dit team het verder gaat brengen dan het andere team.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat, heerlijk weer op zondagavond Expeditie Robinson OK dan!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:10

Als die vrouwen hun kaarten juist uitspelen, zullen ze de Expeditie kunnen winnen en onderwijl hun nagels vijlen...
Met Captain Caveman is het vast plezant survivallen

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:13

Cody schreef:
Geinig om te zien dat in het vrouwenkamp het een en al jubelstemming was, dat de sfeer zo goed was, dat ze zo blij waren met de leider, enz enz. Wacht maar tot het eten op is Haha!


Ja inderdaad, dan beginnen de problemen pas echt }> Haha!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:13

Mijn mening Haha!
Zolang ze elkaar niet in de haren vliegen en het leiderschap van hun 'pappie' accepteren en zich niet teveel aantrekken van het geëmancipeerd willen doen, dan moet dat best gaan lukken.
Soms is het ook best fijn om je niet steeds te hoeven bewijzen, daar kan je best eens gebruik van maken.

We hebben trouwens een nieuwe gebruiker: http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... le&u=10624 Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:24

Hmmm.... Lokaal gevestigd....

Ik ben het niet, overigens; ik ben onschuldig!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 23:29

Dees schreef:
Als die vrouwen hun kaarten juist uitspelen, zullen ze de Expeditie kunnen winnen en onderwijl hun nagels vijlen...
Met Captain Caveman is het vast plezant survivallen


*SCHATER!!* Haha! *LOL*

Hihi , laat ze maar oppassen met die gevijlde nagels Extreme duivel

Goh een zojuist aangemelde Robinson..djeez jou valt ook alles op Clown

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 00:10

Die Ryan verweet de Belgische-Ardennen-survival-begeleider te dominant aanwezig te zijn???
Volgens mij is het gewoon een mannetje met erg weinig zelfkennis, maar goed, hij kwam zichzelf tijdens de evenwichtstest al aardig tegen ("Ik ben in topconditie"). Die gaat nog een aardig leerprocesje tegemoet!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:28

Als hij de kans krijgt Haha!
Ik gok namelijk dat hij er vrij snel uitligt.
En voor Simon is het alweer afgelopen, gut, die zag er ook niet uit alsof hij het er nog een paar dagen zou volhouden, was zowel lichamelijk als geestelijk al door al zijn reserves heen volgens mij Ach gut

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:07

Jaaaaa ik ga het ook weer actief volgen, ik had gelijk al een hekel aan die Bjorn, ik weet zeker dat als ik daar zat had ik na 5 minuten al ruzie met hem.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:09

Dat kan idd, het is wel iemand waar je enorm de kriebels van kunt krijgen, en dan bedoel ik geen vlinders in de buik hehe Schijnheilig
Maar ik denk dat je een manier moet vinden om met hem om te gaan, zijn uitspraken en doen en laten met een korreltje zout nemen en er je voordeel mee doen.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:13

ik vind dat ze er dit seizoen weer een leuke wending aan hebben gegeven,om de mannen een vrouwenleider te geven,en andersom!
geweldig!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:20

ik vind dat die Fatima het beter doet dan die Bjorn, bij Bjorn heb ik echt het idee dat hij alles alleen wilt doen en Fatima betrekt iedereen erin

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:41

Denk dat Fatima op een gegeven moment erg hard moet knokken voor haar gezag. Ze heeft nu al een aantal keuzes gemaakt waar de groep het niet mee eens was. Zoals de keuze van Ryan voor de eliminatieproef en bij het kiezen van persoonlijke bezittigen, toen ze voor het cadeautje voor Simon koos.
Bjorn kiest ervoor om wel die leider te zijn, slaapt in zijn hut, zegt in het begin al dat als er beslissingen genomen worden, dat hij die dan maakt.
Maar betrekt vervolgens wel de groep bij het maken van vuur, en vertelt ze ook dat hij dat niet van plan was. Tot nu toe werkt het in ieder geval, hoewel hij wel moet oppassen dat hij de vrouwen niet het gevoel blijft geven dat ze niets voorstellen en dat hij alles zelf weet. Maar toch: ik denk dat Bjorn zijn aanpak beter werkt. Tenminste in deze samenstelling. Had Fatima de vrouwengroep onder haar hoede gehad, dan werkte haar aanpak ook zeker goed. Uiteindelijk misschien beter dan die van Bjorn.
En als Bjorn de leider van de mannengroep was geweest en hij stelde zich net zo op als nu, oeioeioei, dat hadden ze vast niet gepikt!!! Haha!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:10

Jaa, ik heb het gezien!!! super leuk programma.
Ben heel erg benieuwd hoe het uiteindelijk op het vrouwenkamp gaat, volgens mij wordt dat flink roddelen, hoewel ik zag dat de mannen daar ok niet vies van zijn ( vooral ryan, en die vind ik dan ook zeer onsympatiek)
Bjorn doet het trouwens wel heel leuk, zou hij het volhouden met al die vrouwen? Knipoog

17 mensen vinden dit leuk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Callisto04, ComscoreBot, DDD3, fransje23, Karlijn_dv, Marocje, MyWishMax, Sica, Tango1979, Wescha en 173 bezoekers