Verslag: Boktmeeting Midlaren 14-09-2003

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Verslag: Boktmeeting Midlaren 14-09-2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:53

Vandaag was de grote boktmeeting in Midlaren! Alja was ziek dus die hebben we moeten missen vandaag. We waren dus uiteindelijk maar met zn 3en, maar wat hebben we gelachen!!

Bij aankomst stonden de fjordjes voor mij en Froukje al klaar!
Eerst een ijsje gegeten en toen Alja bellen omdat ze er nog niet was....bleek ze allang de voicemail ingesproken te hebben van Lizzy dat ze niet kwam!

Dus waren we compleet met zn 3en! Mayke werd opgezadeld en Froukje en ik klommen om de fjordjes: Ik op Oranje en Froukje op Bingo!
Twee pittige flordjes....bij het wegrijden waren wij al een km derder dan Lizzy op Mayke haha

De route hadden we zo ongeveer op een kaartje mee gekregen.
Onderweg dus af en toe stoppen of we wel goed reden en soms gingen we dus ook even verkeerd.....

Ik heb erg gelachen vandaag...
De fjordjes gingen steeds heel hard in draf. Er zat zeker pit in...
Als we rechts gingen wou mijn fjordje links...dus draaide die gewoon om! Moest er steeds wel om lachen!

De omgeving is daar erg mooi en we gaan daar zeker weer paardjes huren. De eigenaar was ook erg vriendelijk.

Het was een hele relaxe rit met lekker stappen, stukjes draf en een galopje (dat wilden de fjordjes erg graag!)

Na de rit even wat gedronken en weer op naar huis! JAMMER......de rit had wel langer mogen duren! Knipoog

IM BACK!!!!


Alja

Berichten: 25577
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:08

vind het ook erg jammer dat ik niet mee kon maar mijn hele keel doet zeer en heb hoofdpijn..

wel leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad en wanneeer komen jullie een sbij mij voor een ritje??/

ONDERSCHRIFTLOOS

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:27

jammer dat ik ook niet meekon!
Achteraf had ik best meegekund, heb een beetje een lange buitenrit gemaakt Haha!
Wanneer herhaling met mij erbij?? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers