wat ik nu weer mee heb gemaakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

wat ik nu weer mee heb gemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 18:49

ik ben helemaal geen zweverig type, maar bijvoorbeeld paranormale dingen, die interreseren me wel.nu was er vdaag bij ons id buurt een open monumenten dag, en daar was ook een oude boerderij bij waar leylijnen lagen, dat zijn zeg maar energie banen in de grond die mensen kunnen voelen
ergens in die boerderij was dus een kruisje op de grond getekend met krijt, dat was een punt waar een aantal leylijnen samen kwam, veel mensen voelden op die plek iets
wat je moest voelen werd niet verteld.

maar ik ging er dus op staan en me benen beonnen te tintelen Verward echt heel wazig, maar ik moest erom lachen en toen zei ik dat smam er ff op moest gaan staan
smam die voelde ook vanalles, en werd ineens heel emotioneel, en dat terwijl smam een vrouw is die altijd supersterkt in haar schoenen staat en die je dus nooit ziet huilen
nu moet ik erbij zeggen, mijn moeder is ongeneeslijk ziek.en dat zorgt er uiteraard voor dat smam geestelijk ook niet lekker in elkaar zit, dus toen zij op die "energiebanen " ging staan, werd duidelijk dat ze psychisch in de knoop zat, want ze werd er zelfs duizelig enzo van

nou, toen is smam eraf gegaan , en er was een paranormaal figuur bij die dus uitlegde wat er nu gebeurde, en hij wist precies te vertellen hoe smam in elkaar zat !!! echt onvoorstelbaar!

toen ben ik erop gaan staan en najah beetje giegelig dus, maar toen ik me probeerde te ontspannen voelde ik ook ineens vanalles
mijn benen leken wel beton!en alle spieren in mijn lichaam die spanden zich ineens aan , dat dee d gewoon pijn !!! echt heel raar , als ik het niet zelf gevoelt had dan had ik het niet geloofd!
die man die erbij was zei dat ik veels te gespannen was,en dat ik allemaal opgekropte problemen in mijn hoofd had enzo
en hij vertelde nog meer over mij, en dat klopte gewoon
en dat heeft imo niets met mensenkennis te maken,
hij wist mij te vertellen dat ik een rol speelde, dat ik een soort clown was, voor de buitenwereld altijd vrolijk en grappig, maar van binnen heel somber, EN DAT KLOPT DUS GEWOON en dat kon hij dus aan mij "voelen"

echt heel heel erg vaag
toen is spap er ook op gaan staan, die voelde zijn benen tintelen en hoe langer ie erop stond hoe hoger die tinteling steeg op totaan zijn hoofd
die man zei dat dat een teken w asdat ie "in balans" was,dwz lichaam en geest waren een
en dat die tinteling niet verder ging als halverwege zijn hals/hoofd, wilde zeggen dat er nog wel wat problemen in zijn koppie zaten, maar dat wasnormaal, iedereen draagt zijn eigen problemen mee!

dus of jullie het geloven of niet, ik vond het een heel indrukwekkende ervaring!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:54

best interressant, wil ik ook wel een x heengaan denk ik. Lijkt me wel een btje eng. Dat je ineens van alles voelt enzo...
Maar wat willen leylijnen precies zeggen?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:55

Ik geloof je wel, alleen ik vind het wel heeel vaag! Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 18:57

jah wat het wil zeggen ....ehm die man legde uit dat het energiebanen waren die door de aarde heenliepen

alle kerken zijn op leynijnen gebouwd!
PYRAMIDES zijn ook op leylijnen gebouwd
het schijnt een helende werking te hebben
wateraders zijn weer een tegenovergesteld iets,die trekken juist de energie weg, en daarom worden mensen die op wateraders slapen , steeds ziek enzo
en ook bij paarden en honden heb ik het al eens meegemaakt dat ze ziek werden als ze in een stal stonden waar later een waterarder onder bleek te liggen !

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:00

Oh,dat wist ik allemaal niet.....intressant hoor!!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:03

ja klopt van die waterader wist ik! een vrouw die had haar paard op stal 3 linden gestald (zeeland, ken je denk k wel) en alle twee haar paarden waren na een paar dagen in die stal overleden! nou wordt die stal ook niet meer gebruikt! wel zielig voor die vrouw en paarden!
knap dat die mensen da wisten van die pyramides vroeger en die kerken!!!appart! Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 19:06

jah dat vond ik ook heeel erg apart!mensen waren vroeger lang niet zo dom als dat wij denken !

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:07

nee dat blijkt wel weer! terwijl ze geloofden dat onweer enzo van de goden afkwamen, majah das weer een ander verhaal Haha! haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:08

hmmm, klinkt wel interessant, maar hoe vinden ze nou eigenlijk zo'n leylijn?
Ik bedoel... ik weet dat je metaaldetectors hebt, maar heb je ook een leylijndetector Verward Haha!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:19

eej crossmonster

Waar was dat ergens? En is dat vaker? Zou dat best wel eens willen meemaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:29

Best interessant, ik ben ook vaak bezig met dat soort dingen, boeit me heel erg.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:13

jaa waar was dat ergens? zou ik ook wel eens heen willen, ben benieuwd wat er met mij gebeurd Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:41

Suleika schreef:
ja klopt van die waterader wist ik! een vrouw die had haar paard op stal 3 linden gestald (zeeland, ken je denk k wel) en alle twee haar paarden waren na een paar dagen in die stal overleden! nou wordt die stal ook niet meer gebruikt! wel zielig voor die vrouw en paarden!
knap dat die mensen da wisten van die pyramides vroeger en die kerken!!!appart! Haha!


Zo'n verhaal heb ik ook gehoord, over een merrie veulen stal.
Elk jaar ging het veulen dood wat er stond.
Nu hadden ze zo'n mevrouw laten komen en die zei dat het aan de aardstralen oid lag.
Wel raar. Scheve mond

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 05:18

het was in oss.

misschien dat ik er ook wel ff heen ga morgen, euh vandaag Haha!
maar ligt eraan hoe ik me voel, moet weer om 9 uur op duss... maar vind het wel interessant. als ik nie te moe ben ga ik er denk ik wel ff heen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 12:56

in oss was dit jah, tegenover manege van erp!misschien kun je op internet opzoeken waar er nog meer zijn
dit weekend hadden ze open huis, maar hij geeft ook cursussen enzo, als iemand daar interesse in heeft kan ik zijn telefoon nummer en adres wel ff geven .

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:44

je zou je paard maar ergens stallen en onder die stal zit dan zo'n lijn moet er niet aan denken Verward
maar vond je verhaal wel interessant OK dan!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 17:44

vonnie, haffie, en de mensen die nog meer willen gaan,
je kunt daar een afspraak maken opzaterdag, dan mag je ook met de wichelroede lopen enzo !
is misschien een leuk idee om met een stel van bokt te doen, man of 8 zal wel maximaal zijn , anders krijg je nog geen kans om alles te doen

dus laat maar horen, ik wil nog wel een keertje erheen hoor !
en volgensmij is het met de taxi vanaf station west best te doen .lijkt me leuk om zo een kleine meeting te houden !

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:45

Ik doe mee met de mini-meeting!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:01

hoi crosmonster,

Ik zou ook wel mee willen, maar het is voor mij alleen een btje ver, ik woon in noordholland en om nou helemaal naar brabant te gaan........

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 19:10

vonnie : leuk !! vanaf someren is het nog te doen he? we zullen gauw eens een datumpje prikken, lijkt me echt leuk! kunnen we daarna ergens een hapje eten of terrasje pikken misschien ?
en fiek, jammer, misschien als je met google doet zoeken, dat je nog ergens meer zoiets vind!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:27

ik wil ook mee!!
had vandaag geen tijd/zin, maar met ze alle lijkt me wel gezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:02

Anique_Vaandrig schreef:
hmmm, klinkt wel interessant, maar hoe vinden ze nou eigenlijk zo'n leylijn?
Ik bedoel... ik weet dat je metaaldetectors hebt, maar heb je ook een leylijndetector Verward Haha!


ahum Schijnheilig Haha!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:34

klinkt erg apart Lachen zou daar ook wel eens naartoe willen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 16:49

Anique_Vaandrig"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
hmmm, klinkt wel interessant, maar hoe vinden ze nou eigenlijk zo'n leylijn?
Ik bedoel... ik weet dat je metaaldetectors hebt, maar heb je ook een leylijndetector Verward Haha!


ahum Schijnheilig Haha!
[/quote]

sja dat weet ik dus ook niet, ze schijnen in rechte lijnen te lopen, en op kruisingen van lijnen voel je tintelingen in je voeten en benen ...misschien hebben ze ze zo gevonden ? Verward
ik weet anders ook nie

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:57

Vonnie84 schreef:
eej crossmonster

Waar was dat ergens? En is dat vaker? Zou dat best wel eens willen meemaken.

Ik zou daar ook wel eens heen willen gaan.
Je verteld een gek verhaal maar kan me heel goed voorstellen dat het echt zo is. Er zijn meer van dat soort dingen.
Wel heel interessant en een mooie ervaring