FILMPJES van mijn eerste les op Oscar :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

FILMPJES van mijn eerste les op Oscar :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 00:23

Ok het is me eindelijk gelukt!

Twee weken terug had ik mijn aller eerste "prive" les op oscar, mijn vader was komen filmen en die film heb ik nu bewerkt en er een paar kleine stukjes uitgehaald... Die stukjes heb ik nu eindelijk! op internet!

Je kunt ze het beste in windows media player bekijken wat het is dan ook een mpg bestand.. in andere programma's word waarschijnlijk het beeld te klein. Als op jou computer dus niet automatisch media player opend, dan moet je rechtsklikken en dan zeggen opslaan als hem ergens wegzetten en vanuit daar bekijken met media player...

hier komen ze dan....

eerst een stukje in draf...
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... ardraf.mpg

dan een stukje galop
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... rgalop.mpg

Nog een stukje galop
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... galop2.mpg

Net na van hand veranderen de hoek door...
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... arhoek.mpg

Vanuit een grote volte op de binnenhoefslag de volte verkleinen tot een kleine volte
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... lvolte.mpg

En een gewone volte
http://www.wepsite.net/ingridfilms/Film ... rvolte.mpg


Ik had ook nog een filmpje dat ik eindelijk een keer redelijk leer wijken... maar dit filmpje is nog NET! iets te groot en zal ik dus morgen nog even moeten bijwerken, want dat kan alleen op mijn vaders computer...

GRAAG COMMENTAAR! wat vinden jullie ervan, en wat moet ik nog verbeteren?

zelf, vergeleken met normaal, vond ik het al een stuk netter! Ik zat veel stiller! meer rechtop dan normaal.. ik trapte mijn benen ook niet zo SUPER erg uit, als dat ik normaal doe... alleen moet ik in de galop niet zo meeduwen, maar daar word ik elke keer ook netjes op gecorigeerd Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:25

gave filmpjes hoor
ziet er netjes uit *LOL*
ga zo door Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:29

Ik blijf het zeggen: volgens mij heb je het nu echt getroffen, dit lijkt me echt een paard waar je veel van kan leren en veel mee kan oefenen.

Ik vind het er super uitzien OK dan! En vergeleken met eerst is je houding zeker beter!

Enne bij het wijkfilmpje, je zou Oscar iets meer moeten begrenzen, hoe ik dat weet?
Tja, ik ben helderziend Schijnheilig

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:32

Heeeeej,

Leuke filmpjes, ziet er echt goed uit!! Haha!

Obelix is gewoon stoer!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:21

't ziet er heel goed uit
Maar moet je bij het verkleinen van een volte niet doorzitten? Verward

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:37

hej mientjeuh volgens mij hoeft dat niet is dat alleen makkelijker om te doen als je doorzit als wanneer je licht rijdt.

hej ingrid leuke filmpjes het ziet er netjes uit hoop dat er voor jou met oscar nog vele ritten volgen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:52

Ik heb alleen het eerste filmpje gezien [trage computer] maar het ziet er erg leuk uit hoor.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:30

Heej het ziet er leuk uit joh! Leuke filmpjes en ik vind zelf dat je er netjes opzit hoor en je paardje loopt ook netjes Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:30

Heej het ziet er leuk uit joh! Leuke filmpjes en ik vind zelf dat je er netjes opzit hoor en je paardje loopt ook netjes Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:30

wow cool die lijkt echt PRECIES op het paard wat ik erbij rijd, kon echt dezelfde wel zijn! En het er inderdaad toekomstbelovend uit Lachen Maare de filmpjes haperden een beetje (dus kon het niet héél goed zien), of ligt dat aan mijn computer. Trouwens wel knap dat je die überhaupt geupload krijgt enzo lijkt me nogal moeilijk Blond

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:51

Gave filmpjes zeg! Ziet er goed uit! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:13

Lenn schreef:
Maare de filmpjes haperden een beetje (dus kon het niet héél goed zien), of ligt dat aan mijn computer. Trouwens wel knap dat je die überhaupt geupload krijgt enzo lijkt me nogal moeilijk Blond


Als de filmpjes haperen heb je geprobeerd om het filmpje dan nog een tweede keer te zien? Gewoon nog een keer afspelen, dan gaat het meestal wel goed Verward

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:19

ja idd enne... jammer dat ze zo kort zijn heb je geen filmpjes die langer duren? ik vind t er echt supergaaf uitzien hoor!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:23

in het ene galopfilmpje galoppeer je heel erg mee, je beweegt heen en weer met je bovenlijf.
Omdat het maar een klein stukje is weet ik natuurlijk niet of je dat met een reden doet, of dat het net verkeerd moment is, maar het zag er wel grappig uit Tong uitsteken

mooie filmpjes hoor, ziet er verder heel netjes uit, en het paard loopt aan de teugel! Dat is super OK dan!

Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 12:45

bonney4evver"]
ja idd enne... jammer dat ze zo kort zijn heb je geen filmpjes die langer duren? ik vind t er echt supergaaf uitzien hoor!
[/quote]

De filmpjes kunnen helaas niet langer Boos! dan worden ze namelijk groter dan 2 mb, en groter kan ik ze niet meer uploaden.. helaas helaas...

[quote="SuperMilton schreef:
in het ene galopfilmpje galoppeer je heel erg mee, je beweegt heen en weer met je bovenlijf.
Omdat het maar een klein stukje is weet ik natuurlijk niet of je dat met een reden doet, of dat het net verkeerd moment is, maar het zag er wel grappig uit Tong uitsteken

mooie filmpjes hoor, ziet er verder heel netjes uit, en het paard loopt aan de teugel! Dat is super OK dan!



Ja dit is een van mijn probleemjes Tong uitsteken Oscar heeft best moeite met de galop, waardoor ik heel erg de neiging krijg hem te gaan duwen met mijn bovenlichaam. Maar daar werk ik aan en het gaat al een stuk beter. Ik denk dat het net een stukje is dat ik er nog net niet op gecorrigeerd word Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:55

wou ziet er kei goed uit joh !!!! *LOL* *LOL* ... je zit kei netjes vergeleken in dundee's zadel !!! en de gangen zien er goed uit.

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:24

ziet er erg leuk eit! Leuk paardje Lachen en het ziet er erg goed uit hoor! ik doe het je niet na

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:33

Het ziet er écht goed uit Ingrid!
Je zit op hem veel netter als toen bij ons op Arizona (en volgens mij ook als op Dundee, zover als ik op de foto's heb kunnen zien) Goed hoor!
Ook goed van je, dat je zo kritisch bent voor jezelf, maar je moet niet al te streng zijn hoor! Want je kunt het niet in een dag goed doen.

Veel succes nog verder! OK dan!

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:42

leuke filmpjes, ziet er echt goed uit OK dan!

Samoeray (L)

Shiloh

Berichten: 19778
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 22:03

dank jullie voor de leuke reacties Lachen ben echt super blij met oscar Lachen morgen waarschijnlijk weer les Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:10

Ingrid ik vind het echt super eruit zien! je leert echt veel en je laat oscar steeds mooier lopen! Echt super! Ik kan je direkt niet meer gaan hlpen met jeproblemen want je gaat mijn niveau voor bij Tong uitsteken!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers