mn nieuwe trainer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

mn nieuwe trainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 09:46

hallo allemaal

ik had vorige week voor het eerst les gehad van remco mn nieuwe trainer
en dat beviel ondanks wat teleurstellingen over mezelf prima.

maar ik had nog wel een aantal dingen om op te letten zoals mn handen Tong uitsteken
mn hakken Tong uitsteken en dat ik soms wel eens tegendruk gaf waardoor mn paard niet liep zoals het hoort. dit laatste had mn vorige trainster nooit tegen me verteld :S ik weet niet of ik het dus toen ook al deed ik weet wel dat mn paardje toen wel gewoon op de hoefslag liep en nu niet in de les
ik had trouwens op present gereden met lessen.

het ging bar slecht alles wat ze normaal kan deed ze nu niet. maar aan de andere kant is dat alleen maar goed want leer ik het nu nog beter Lachen
dus heb ik van de week maar weer eens een keer geoefend zonder andere mensen of dingen die me konden afleiden.

en goed gelet op wat me allemaal verteld was in de les. en het ging nog steeds niet helemaal super maar al wel veel beter.

ik had er op gezadeld en was van plan om maar weer eens in de bak te oefenen normaal gezien is ze erg sloom maar ze liep nu goed door Lachen
ze liep ook over de hoefslag en gaf lekker mee met het rijden Lachen
ze liep netjes laag niet te laag en niet te hoog en sprong meteen op de hulpen in galop aan wat bij haar altijd nog maar de vraag is of ze dat doet Lachen en ze heeft een hele volte gegallopeerd zonder terug te vallen en ze heeft daar altijd nogal wat moeite meegehad en nu deed ze het gewoon.

haar nieuwe hoofdstel is vandaag binnengekomen dus ik zal het zometeen is gaan passen Lachen

groetjes fabienne

ik hou jullie nog wel op de hoogte van tegenslagen en lichte vorderingen Tong uitsteken

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:00

Van wie krijg je les dan?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 18:06

van remco ik ben zn achternaam vergeten Tong uitsteken
ik zal het nog eens navragen is dezelfde man als waar bonnigje mee traint
groetjes fabske

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:11

Remco Boom?? :S Ofzoiets? Vaag ooit van gehoord Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 20:29

ja volgens mij heettie die wel zo
maar zeker weten doe ik het niet groetjes fabske

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:19

heeeej mutzke, inderdaad het ging best goed in de les. Met alle paardjes Jammer dat ik volgende week niet meej kan lessen Boos! maar de keer daarop weer wel gelukkig Lachen

Ook het rijden gisteren ging stuk beter met de aanwijzingen van remco en mn nieuwe hoofdstel Lachen