Ik moet Tess en Novalee verkopen... ;(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik moet Tess en Novalee verkopen... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:36

Het gaat gewoon niet meer, ik heb school en veel te veel huiswerk. Ze kunnen gewoon niet de aandacht bij mij krijgen die ze moeten krijgen.
Het gaat gewoon echt niet meer Huilen Ik weet het gewoon echt niet meer... het lukt gewoon niet Huilen Ik wil ze echt zo graag houden maar het gaat niet Huilen Ik zal mijn meisjes echt missen Huilen
Sorry voor dit warrige verhaal maar ik moet het gewoon even kwijt... ik ben er gewoon kapot van.
Ik moet het gewoon even van me afschrijven... Huilen Huilen Huilen

Liefs, Yara Huilen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-03 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:42

Hey meis,

Flash back moment Huilen
Heb het vroeger ook gehad....te weinig tijd, een te verre stalling, teveel huiswerk en een verschrikkelijk tweestrijdig gevoel.

Ik weet dat het het beste is geweest voor mijn paard, maar afentoe heb ik nog steeds zo iets als wat als....ze zou nu 14 zijn geweest en dan had ik haar vanaf haar 3de jaar gehad.

Verschrikkelijk moeilijk maar je doet wat het beste is voor je beestjes, hou je dat maar voor en huil er maar flink om hoor.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:47

Ja, dankje... ik zit ook met tranen achter de computer.
Ik heb Tess vanaf haar geboorte en ik vind het echt zo moeilijk om afstand van haar te doen Huilen . Ook van Novalee Huilen
Bedankt voor je berichtje!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:34

Sterkte meid!
Ik weet hoe het voelt!

Heel dappere keuze van je om voor je pony's te kiezen en niet voor jezelf! Ach gut OK dan!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:58

ik heb dit vroeger ook meegemaakt!
ik wens je veel sterkte,en houd jezelf gewoon voor,dat het echt het beste voor die beestjes is,wat je doet!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 14:10

Dankje...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 14:14

Yaartje... dat red je toch makkelijk! Ze staan notabene bij je huis en hoeven allebei niet gereden te worden. Je kunt op elk moment dat je thuis bent naar ze toe en je bent echt geen 6 uur per dag huiswerk aan het maken!

En wat dan met de rijpony die je zou krijgen? Je krijgt het alleen nog maar drukker hoor met de jaren, dan zal die ook wel niet doorgaan he?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:12

Jeetje wat erg voor je! Veel sterkte hoor! Knipoog

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:05

Begrijp ik nou goed dat je de beestjes aan huis hebt staan?
Dan moet dat toch lukken?
Je rijdt ze niet dus dan bespaar je al een hoop tijd en als ze dan ook nog eens aan huis staan dan moet dat toch geen enkel probleem zijn?

Ik werk fulltime (nou ja tegenwoordig ben ik teruggegaan van 40 naar 32 uur) en ook nog eens op onmogelijke tijden (bijv. van 11:15 tot 20:45 enz) en daarnaast red ik het ook.

Misschien dat je nog andere redenen hebt dat je ze niet kan houden maar tijdgebrek lijkt me bijna onmogelijk als je nog op school zit en ze zelfs aan huis staan.

Maar goed in ieder geval sterkte ermee.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:27

Met een goede planning kom je al heel ver, ik hoop dat het je toch lukt om ze te houden Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:43

Hey yaar, wat rot,

kun je niet misschien iemand zoeken om je te helpen?? Een aardig kindje dat genoeg knuffels over heeft??

Wel rot voor je.

Let love shine so bright

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:52

flair schreef:
Yaartje... dat red je toch makkelijk! Ze staan notabene bij je huis en hoeven allebei niet gereden te worden. Je kunt op elk moment dat je thuis bent naar ze toe en je bent echt geen 6 uur per dag huiswerk aan het maken!


Idd.
Als ze thuis staan gaat het toch makkelijk?
Met een uurtje kom je meestal al erg ver hoor met huiswerk (je zit in de eerste denk ik hè?)
En net zoals flair zegt, ze hoeven niet bereden te worden.
Kun je als het echt niet anders kan geen verzorgstertje regelen?

Brabantse Fries ;)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:59

Het ligt een beetje anders, Yaar heeft er gewoon de balen van dat ze 2 pony`s heeft waar ze niks mee kan. De een heeft ataxie en kan niet bereden worden, de ander is nog maar 2,5 en zo klein dat ze er waarschijnlijk over een half jaar toch niet meer op kan. Het kost haar tijd en het levert haar niks op, ik denk dat dat het grote probleem is.

Ik sprak een tijdje geleden Yaar haar moeder die me vertelde dat er met de tijd een leuke rijpony voor haar zou komen en dan gaat er een andere pony weg. Nog even wachten Yaar! Je kunt ook niet alleen Nova wegdoen want een pony in zijn eentje is ook niet blij. Als je ze allebei wegdoet zit je straks met je rijpony waar je weer gezelschap voor moet zoeken!

28-09-2007
Nothing compares too you...

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:08

nou tess is echt een schattig shetje (zat ff in je profiel te spieken)
jammer als je er echt de balen van heb
maar ja ik begrijp het wel een beetje
als je alleen maar kunt wandelen en dat soort dingen

maar ik zou toch even af wachten als je inderdaad een leuke rijpony krijgt
dan kan je altijd nog beslissen of je ze weg wil doen

als het er tenminste omgaan dat je de balen ervan heb
als je echt tijdgebrek heb dan zou ik iets anders proberen te regelen

maar veel succes ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:14

flair schreef:
Het ligt een beetje anders, Yaar heeft er gewoon de balen van dat ze 2 pony`s heeft waar ze niks mee kan. De een heeft ataxie en kan niet bereden worden, de ander is nog maar 2,5 en zo klein dat ze er waarschijnlijk over een half jaar toch niet meer op kan. Het kost haar tijd en het levert haar niks op, ik denk dat dat het grote probleem is.

Ik sprak een tijdje geleden Yaar haar moeder die me vertelde dat er met de tijd een leuke rijpony voor haar zou komen en dan gaat er een andere pony weg. Nog even wachten Yaar! Je kunt ook niet alleen Nova wegdoen want een pony in zijn eentje is ook niet blij. Als je ze allebei wegdoet zit je straks met je rijpony waar je weer gezelschap voor moet zoeken!


Thanx Kim Lachen

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:55

flair schreef:
Het ligt een beetje anders, Yaar heeft er gewoon de balen van dat ze 2 pony`s heeft waar ze niks mee kan. De een heeft ataxie en kan niet bereden worden, de ander is nog maar 2,5 en zo klein dat ze er waarschijnlijk over een half jaar toch niet meer op kan. Het kost haar tijd en het levert haar niks op, ik denk dat dat het grote probleem is.

Ik sprak een tijdje geleden Yaar haar moeder die me vertelde dat er met de tijd een leuke rijpony voor haar zou komen en dan gaat er een andere pony weg. Nog even wachten Yaar! Je kunt ook niet alleen Nova wegdoen want een pony in zijn eentje is ook niet blij. Als je ze allebei wegdoet zit je straks met je rijpony waar je weer gezelschap voor moet zoeken!


Aah zo flair, ja dan ligt het anders.

Brabantse Fries ;)

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:35

Als je ze dus wegdoet komt er een ander, begrijp ik. Red je dat dan wel? Misschien kun je beter in de buurt een manege zoeken of een verzorgpaardje ofzo, waar je minder verplichtingen mee hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Vagabondo en 36 bezoekers