Ik heb een stoer paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20704
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Ik heb een stoer paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 22:02

Ok, dit wordt even een verslag van 2 dagen.
Gisteravond hebben we gesprongen. We zijn begonnen met balkjes lopen, en kleine hindernisjes, en langzamerhand werd er steeds hoger gebouwd tot er 4 sprongen kriskras door de bak stonden.
Bill vindt springen heel leuk, en doet dan ook erg zijn best. Hij heeft geen balk geraakt, en een keer had ik hem niet goed genoeg opgesloten, zodat hij langs de 2e van de dubbel rende. Uiteindelijk hebben we iets van 90 cm gesprongen , en toen ben ik gestopt. Bill is nog niet weer helemaal in conditie, en ik vond het genoeg geweest voor hem. Lovers

Vandaag had ik andere plannen: Ik had nieuwe leidsels, gemaakt door Albert, en die moesten nodig uitgeprobeerd worden.
Ik had nl nogal brede leren leidsels, die eigenlijk te groot en te zwaar voor me waren. Ik kreeg elke keer last van kramp in mijn handen als ik een kwartiertje aan het rijden was.
Dit zijn leidsels van webband, veel lichter in de hand dus. OK dan!
Maar goed. ik had Bill ingespannen, en we gingen op weg. Lekker met z'n tweetjes. Eerst moest ik door een woonwijk, waar een man zijn auto aan het wassen was. Die gek ziet me aankomen, en op het moment dat ik hem passeer, gaat hij de wieldoppen afspuiten
dus Bill schrok even van het geluid, maar ik kon hem goed in de hand houden.
Daarna reden we door. een paar kilometer verder reed ik over het terrein van het Delta (psychiatrisch) ziekenhuis. Op zich een mooie oomgeving, ware het niet dat ze een braderie aan het afbreken waren. Er stond een grote vrachtwagen, waar ze de marktkramen aan het opladen waren.
Op het moment dat ik daar langs reed, kwam een man net aanlopen met zo'n grote plaats hout, en gooide die op de vrachtwagen. Mijn stoere paard verblikte er niet eens van. Haha! Hij liep gewoon door.
Verderop op hetzelfde terrein liep een oud dametje al van veraf te glimmen. Dus vlak bij haar ging ik stappen, om haar goed te laten kijken.
Toen vroeg ze of ze mee mocht rijden . eeeeeeh, ja, waar moet u heen dan? (Ik had al visioenen van een opsporingsbericht vanwege het ontvoeren van ouwe vrouwtjes)
Maar het viel mee, ze moest naar een paviljoen 500 meter verderop. Haha!
Nou ja, spring maar achterop dan, alhoewel spring? meer schuifel schuifel Knipoog
Onderweg kwamen we langs een bankje, waar meer patiënten zaten. Ik hoorde het dametje goedemiddag zeggen met een air of ze de keunigin zelf was *LOL*
Nou ja, dametje weer afgestapt, en verder met de rit.
Een stukje verderop bleek opeens een kermis te staan....oeps
Maar ook daar liep Bill langs alsof hij nooit anders gedaan had.
Ik was zo trots op mijn stoere paardje
de rest van de rit verliep rustig. We zijn heelhuids weer thuis gekomen,. Daar heb ik hem lekker afgespoten en met een flinke bak slobber weer op stal gezet.
Heerlijk, zo even met je paard op stap.
Ik voelde me weer helemaal een pennymeisje, helemaal trots en verliefd op mijn eigen paard. Haha!

Oh ja, bestellingen voor die superwebband leidsels naar Albert, hier op bokt.
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat
en ik krijg 10% van de winst omdat ik zo goed reclame maak Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:10

Billy schreef:
Oh ja, bestellingen voor die superwebband leidsels naar Albert, hier op bokt.
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat

en ik krijg 10% van de winst omdat ik zo goed reclame maak Schijnheilig



En ik pik de de andere 90% in om te verbrassen

Billy is idd een stoer paard, vrijdag mag ik weer met hem springen.
Cap op, ogen dicht en gaaaaaan Haha!


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:48

Leuk verhaal...sommige mensen die doen gewoon wat ze doen, zonder even te wachten!

Billy moet ik altijd nog eens in het zien, en rijden Tong uitsteken

Maar het komt er nog steeds niet van....

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:50

Leuk! Gaat wel lekker zo met Billy .

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:10

Dat was vast een goed gevoel!
Leuk dat het onder allerlei omstandigheden zo'n 'cool' Rock-on, dudes! paard blijft!


Belker

Berichten: 15276
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 08:47

Lekker 2 dagen genieten. Dat oude dametje, heerlijk, iki kan het me zo voorstellen, zie ze vaak genoeg elkaar afbluffen bij onsin het huis.......
geneit maar van je paard en zeker a.s. donderdag als Ilindra haar verzorgpony komt doen.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:07

Reken maar dat ik me net zo voel als dat oude dametje Cool als het er nog ooit van komt om op de wagen te zitten *LOL* Dan ik ook naar iedereen als was ik de koningin haarzelve . Je hebt dat mensje vast de dag van haar laatste levensjaren bezorgd.

Die Bill krijgt nog eens de mentaliteit van een heus politiepaard! Ik kan me helemaal voorstellen wat voor gevoel je dan krijgt, echt weer met de vlinders in je buik enzo.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 11:35

Heerlijk dat gevoel!
Zo te lezen waren het twee heerlijke dagen

Het leven is een gebakje!

Billy

Berichten: 20704
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 14:05

Was inderdaad heerlijk Haha!
Ik zat hem op de bok te vertellen dat hij het fijnste paard van de wereld was (sorry Händell), en hij stak even 1 oortje naar achteren en draafde lekker door.
Wat ook wel grappig was, is dat je dan langs rijdt met zo'n aanspanning, en dat er dan verschillende mensen zich omdraaien en blijven wachten tot het paard langskomt en dan tegen elkaar zeggen : "Mooi he" of "Wat een mooi paard"
Dan ben ik echt helemaal supertrots op mijn knollie Lovers

Goedgekeurd onderschrift :)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:08

goede stoere bil! met zo'n paard kun je ook alleen op pad wees maar flink trots op 'm!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:29

Brrraaahaaave Billy! Het gaat echt lekker met hem he? Heerlijk gevoel is dat, het gevoel dat je het beste en liefste paard ter wereld hebt Lovers

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 23:03

Aaaaah ik wil ook een Bill!!!!!!!
Kan Kevin niet een tijdje in de leer bij hem? Cursus cool paard worden? Uitstraling van een politiepaard heeft hij al, nu het innerlijk nog......

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, IASCrawler, jaap_2005, Stp en 81 bezoekers