nou paard of pony (klasse)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samantha_oud

Berichten: 173
Geregistreerd: 13-04-01
Woonplaats: soesterberg

nou paard of pony (klasse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 21:04

hoi ik heb een paardje van 1.57m
is dat een pony of paard
en waar kan ik starten met wedstrijden bij pony's of paarden?????????
help me
-xxx-samantha



Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:11

Paard.

156,9 = nog pony!!
DUs jij hebt een paard en moet bij de paarden starten!!

Sheila
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:08

Laat je paard (ponny) nog eens goed nameten, gezien je leeftijd kan je makkelijk bij de ponny"s starten, als het kleiner is dan 156,9.
Dan nog hoe oud is je paard?(ponny)?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:13

als je even navraag doet bij de ponyclub en rijvereniging in je buurt, kunnen ze je alles vertellen over lidmaatschap, startkaarten en wedstrijden.

als je graag nog bij de pony's wil starten kan je vragen of ze iemand weten die paarden en pony's meet(officieel dus) en dan heb je kans dat ze hem als 1.56,9 willen inmeten als E-pony

ik heb een tijdje toen destiny kreupel was op een 'pony' van 1.58 gereden, ingemeten als 1.56,9

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:24

toen bij ons werd gemeten,zei die man dat je vanaf 1,56 bij de paarden moet rijden,mickey was precies 1,56,en heeft die 1 cm vanaf gedaan (dus ze staat nu op 1,55) zodat ik bij de pony's kon.
maar jij moet dus idd bij de paarden starten.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:34

Renske20 schreef:
als je even navraag doet bij de ponyclub en rijvereniging in je buurt, kunnen ze je alles vertellen over lidmaatschap, startkaarten en wedstrijden.

als je graag nog bij de pony's wil starten kan je vragen of ze iemand weten die paarden en pony's meet(officieel dus) en dan heb je kans dat ze hem als 1.56,9 willen inmeten als E-pony

ik heb een tijdje toen destiny kreupel was op een 'pony' van 1.58 gereden, ingemeten als 1.56,9


Tegenwoordig zijn alle ponys te groot voor hun categorie duz jij kan makkelijk bij de e-ponys rijden. ik heb wel een adressje in belgie waar ze hem zo lager meten dan dat ie is. Maar een gewone ponymeter kan je ook wel lief aankijken en vragen of ie hem een centimetertje kleiner maakt. hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:10

Bij het mennen zijn het tot 1.48 pony´s, maar Primrose is 1.50.
We hebben haar toen eerst van de ijzers gehaald, 3 uur flink wezen rijden zodat ze echt moe was en toen laten meten, et voila: 1.48 Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:10

tot en met de 1.59 doen ze vaak niet flauw, zeker niet als je zelf jong bent, en je pony niet al te groot&grof is, dus een wat hoge schoft halen ze zo een paar cmvanaf hoor!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:05

Ik had vroeger een pony van 1.52m. Bij het meten wilde ze er wel een grote D van maken (1.48m).
We hebben het niet gedaan maar bij de nieuwe eigenaar deden ze het wel. Tot hij opnieuw gemeten werd toen ze voor het EK geselecteerd waren.
Konden meteen weer naar huis...
Maar op gewone wedstrijden werd er (in mijn pony tijd) nooit gecontroleerd op wedstrijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Plus_en_Min en 95 bezoekers