madelien gemeet :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

madelien gemeet :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:25

afgelopen zondag hebben madelien en ik elkaar gemeet Haha!
ze heeft met stoere naast de fiets gewandeld en ook nog op pjotr gereden.
jammer genoeg hebben we geen foto's gemaakt maar volgende keer maken we zeker foto's. Haha!
madelien heeft ook nog wat dressuur op pjotr gereden. en stoere heeft ze ook gepoetst.
ze heeft ook onze haflinger van 2,5 jaar gezien die bij ons op stal staat waar we voor de 2 x op gingen zitten. nou hij kan bokken hoor Haha!
verder zal madiel wel vertellen wat we hebben gedaan van de volgende keer hebben we foto's
groetjes OK dan!

oja madelien het was gezellig

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:27

pjotr schreef:
ze heeft ook onze haflinger van 2,5 jaar gezien die bij ons op stal staat waar we voor de 2 x op gingen zitten. nou hij kan bokken hoor Haha!

2,5? niet zo slim om dat hier neer te zetten, valt me nog mee dat er nog geen 50 reacties zijn. ik vind het heel dom als je bij 2,5 die pony al inrijd, het is hartstikke slecht voor hem. ken wel meer mensen die een haflinger van 2/2,5 inreden, dan dachten ze dat het niet uitmaakte omdat een haflinger wat sterker is dan een "normaal" rijpaard, maar met dit soort dingen is er absoluut geen verschil tussen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:56

boeflover"]
[quote="pjotr schreef:
ze heeft ook onze haflinger van 2,5 jaar gezien die bij ons op stal staat waar we voor de 2 x op gingen zitten. nou hij kan bokken hoor Haha!

2,5? niet zo slim om dat hier neer te zetten, valt me nog mee dat er nog geen 50 reacties zijn. ik vind het heel dom als je bij 2,5 die pony al inrijd, het is hartstikke slecht voor hem. ken wel meer mensen die een haflinger van 2/2,5 inreden, dan dachten ze dat het niet uitmaakte omdat een haflinger wat sterker is dan een "normaal" rijpaard, maar met dit soort dingen is er absoluut geen verschil tussen
[/quote]

Met zijn 2e erop nog wel Lips are sealed jemig denk eens najoh, echt zielig Stoom uit je oren Belachelijk Boos!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:26

Lezen Avanti Gaaaap