Ik ben al helemaal zenuwachtig.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ik ben al helemaal zenuwachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 11:24

....voor vanmiddag.
Dan ga ik de laatste dingen rond praten over het weiland wat ik ga huren. Ik ben haast net zo zenuwachtig als dat ik Dennis zelf ging kopen.
Ik kan echt haast niet wachten tot het allemaal voor elkaar is. Het moet nog ingezaait worden en er moet ook nog een hek om heen.
Aan de ene kant is het daarom nog zo ver weg. Maar ook al zo dicht bij omdat het wel al allemaal op papier komt te staan.

*Ciska droomt verder, over een paar maandjes is zo ver. Dennis bij huis, stal er bij, van uit mijn bed uitkunnen kijken op het weiland. Zucht, waarom duurt het nog zo lang.....*

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Annebell_001
Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:44

Haha! Wat fijn zeg!!! Haha!
Was het maar zover....

écht TOP!

Ik hoop het later ook te hebben... Lovers ..maar misschien blijft dat écht een droom... Ach gut

Succes vanmiddag!

~~

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:03

ik zal voor je duimen hoor!
maar het komt vast wel goed!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:31

Niet iedereen heeft zo`n geluk als jij dat je zomaar een paardje kan kopen, dus wees er trots op!!
Veel plezier er nog mee!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:53

He wat leuk zeg, stond er toevallig een weiland te huur zo vlak naast je huis, dan heb je zeker geluk. Veel succes vanmiddag!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 14:05

Ik had gehoord dat de boer die het land om ons heen wou gaan verhuren. Dus heb ik gevraagt of ik het kon huren. Hij had dit stuk eigenlijk al aan een andere boer belooft. Maar na wat telefoontjes op en neer kon ik het huren.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:08

Dennis schreef:
Ik had gehoord dat de boer die het land om ons heen wou gaan verhuren. Dus heb ik gevraagt of ik het kon huren. Hij had dit stuk eigenlijk al aan een andere boer belooft. Maar na wat telefoontjes op en neer kon ik het huren.


Ben blij voor je, word tot savonds laat naar je paardje kijken in de wei! Lachen


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 17:34

Alles is geregeld. Ik zou een (te) groot stuk gaan huren ivm een rare hoek in het land voor die andere boer. Maar die andere boer maakt het niets uit.
Ik krijg een stuk land aan de zijkant van het huis zodat ik ook niet eens over de weg hoef en ik precies kon zeggen hoeveel ik wou hebben.
Het word nu snel ingezaait omdat het graan er toch al af is en ik het meteen volgend voorjaar kan gaan gebruiken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:22

Heej super zeg OK dan!
Ik wou dat ik ook 's avonds nog ff naar Zorro kon kijken, gaat niet echt in de tuin denk dat de buren dan gaan klagen Tong uitsteken

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:58

Gefeliciteerd !
Nog een half jaartje dromen, en dan is het zover !

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:14

Als je het nu inzaait kan je er volgend jaar niet direkt een paard of pony op gooien.
Beter is dan eerst maaien en nog een keer door laten groeien, dan kan het gras wortelen
Anders kan je direkt weer inzaaien.
Beter is een stuk afzetten en daar gemaaid gras in voeren de rest laten hooien of in plastic.
Dan heb je er jaren plezier van
(ik ben al jaren self made boer Haha! )

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers