Auditie gedaan bij Idols !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Auditie gedaan bij Idols !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 15:43

Zoals de meeste vast wel wisten moest ik vandaag dus auditie doen bij Idols.
Je mocht eigenlijk maar 1 iemand mee nemen maar ik nam er lekker 3 mee. Schijnheilig Bloos Gelukkig zeiden ze er niets van!
We moesten eerst best lang buiten wachten omdat de deuren van het hotel nog niet open waren. Toen mochten we eindelijk naar binnen..
Vet chique hotel. Bloos! De begeleiders moesten weg dus ik werd al wat zenuwachtiger, en ik moest me gaan aanmelden. Kreeg zon leuk nummer op een sticker, dus die plakte ik op mn buik.
Toen mocht ik gelukkig naar de zaal waar de begeleiding ook naartoe mocht. Tong uitsteken En daar werden telkens groepjes omgeroepen. Eindelijk mocht ik en ik werd gelijk hartstikke zenuwachtig.
We moesten naar boven, in de gang gaan zitten wachten. In het kwartier dat ik gewacht heb ben ik wel 3 keer naar de WC geweest. Bloos! En maar stressen... Brr!
Toen mocht ik eindelijk. Iedereen wenste me succes en ik deed de deur open.
Gelijk zei 1 van de juryleden "Daar hebben we vast Nathalie!" Haha!
Nou na gezegd te hebben welk nummer ik zong ("Stuck - Stacie Orrico") gingen de lampen aan Bloos! en mocht ik beginnen. Gelijk ging het fout, mn stem trilde en sloeg over.. Even gestopt en even sorry gezegd. Schijnheilig Diep ademhalen en opnieuw... Weer niet echt zuiver, mn stem trilde echt.. Maar na n paar regels ging het wel wat beter. Tot het moment dat ik mezelf zag op de TV en mn stem sloeg weer over. Ik zei toen "Ik zal maar stoppen hè.."
Ik kreeg gelukkig geen hard commentaar over me heen.
Hij vond het iig knap dat ik geweest was omdat niet eidereen dat durft.
En zanglessen nemen zodat ik mn zenuwen onder controle kan houden, En, volgend jaar terugkomen! Knipoog
Helaas, niet door naar de volgende ronde dus!!
Ik baalde niet dat ik niet door was, maar wel dat het zo slecht ging. Thuis ging het zo lekker maar daar... pff het is echt stressen dan!
Buiten ben ik nog gefilmt. Moest ik nog lekker zielig voor de camera zeggen "Ik ben Kansloos.." Huilen Tong uitsteken Werd geinterviewt door Omroep Brabant en ook door de TV (Idols zelf..) Ook zijn er een heleboel foto's gemaakt die op de site komen en in de Idols Magazine.
Dus toch nog een beetje een V.I.P. Schijnheilig *LOL*
Ook stond Bas van Di-rect er en daar heb ik een handtekening van op mn buik. Schijnheilig *LOL*
Maargoed, het was heel erg leuk om mee te doen! En ik ga dus zeker aan mijn zenuwen werken zodat ik volgend jaar wél normaal kan zingen voor de jury. Schijnheilig


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 15:44

aah jammer Haha!
najah volgende keer beter Tong uitsteken

btw, wat heb je nou aan een handtekening op je buik? Haha! neem aan dat je douched...weg handtekening Schijnheilig Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 15:45

tja ik had niet echt wat anders waar t op kon! haha


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 15:47

He leuk. Jammer dat je niet door bent. Maar volgend jaar gaat het vast beter. (wel meedoen dan he?)

Wanneer kom je bij omroep Brabant? Vandaag nog? Denk het wel, eigenlijk. Ik zal gaan kijken of ik je zie.

In ieder geval heb je een leuke herinnering. En je mag trots zijn op jezelf dat je dit zomaar hebt aangedurft.

*applaus*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 15:48

Morgen ochtend tussen 9 en 10 op de radio! Dus niet op tv. Dan zul je moeten wachten tot 13 december. Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 15:56

Inderdaad, super dat je gegaan bent.
Jammer dat je niet door bent, uiteraard, maar ach, de ervaring alleen al is al super Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:00

Jammer dat je niet door bent, maar leuk da tje het geprobeerd heb. Volgend jaar gewoon weer mee doen!! Ik ga 13 december zeker kijken *LOL*

MissesCool

Berichten: 124
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Nuenen en Smeermaas (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:02

oefening baart kunst! volgend jaar beter....

Voeg geen dagen aan het leven toe, maar leven aan de dagen.. Haha!
http://www.SparklingDrops.tk -> Mijn kralenwinkel!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:07

Goed van je dat je ondanks alle zenuwen toch bent gegaan. Ik had het je niet na gedaan hoor
En dat het niks geworden is, ach, volgend jaar weer een kans Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:15

Maar wat goed dat je het geprobeerd hebt joh! Die ervaring heb je al weer in je zak en dan komt er nog wel een keer een kans.

you go girl! OK dan!

Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:15

Spijtig dat je niet door bent. Maar ik vind het toch knap dat je gegaan bent ik zou nooit gedurfd hebben!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:33

Jammer dat je stem oversloeg enzo! Maar wel onwijs gaaf dat je heb meegedaan Haha! OK dan!
En volgend jaar beter Tong uitsteken

happyjoyce

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:41

jammer dat je niet door bent naar de volgende ronde. Echt super knap dat je hebt meegedaan ik had het nooit gedurft. OK dan!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:45

Toch nog een lef van je hoor, om toch te gaan Knipoog Knap hoor
En idd wast ik zal zei, aan dit advies heb je wat, lekker lessen nemen, en in 2004 ben je dr gewoon weer bij Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 17:13

Precies! Knipoog
dit is echt mn droom, en die ga ik niet opgeven door die zenuwen!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:16

Knap hoor dat je het toch gedurfd hebt. Super hoor OK dan! en volgend jaar gaat het vast beter

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:29

Knap van je dat je dat durfde, ik zou het niet gedurft hebben
succes volgend jaar dan maar weer

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:29

Goed dat je gedurft heb joh!! Zou ik echt niet doen Haha! Jammer dat je stem oversloeg enz...maar hopelijk leer je je zenuwen onder controle te houden! Heel veel succes verder en hopelijk volgendjaar weer!!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:30

hé wat jammer dat het niet zo lekker ging, maargoed je had ook opeens nog maar een week toen je die brief kreeg., je was van de week ook nog verkouden enzo.
volgend jaar beter, je hebt nu een heel jaar om keihard te oefenen. want tis natuurlijk wel leuk als iemand van bokt idols een keer wint Haha!
kvind het echt super moedig dat je bent gegaan, ik doe het je niet na OK dan!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:07

Jaah SharirBobby, dan kunnen wij allemaal zeggen JAAA DIE KEN IK Haha! dat was mijn bokt-vriendin Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 18:23

Nou, winnen zal toch nooit lukken. Haha!
Maar gelukkig heb ik met iemand gepraat (die met Bas mee was, volgens mij was dat ook een bekende artiest maar weet niet wie Verward) en die zei "Er zijn meer wegen die naar Rome leiden" Knipoog
Hele preek. "Kijk maar naar Di-rect, Brainpower enz enz, die hebben het op eigen houtje gedaan en ook niet met zon talentenshow! Als je echt wil kun je altijd doorbreken" Knipoog
Ook een flyer van m gekregen. www.watnougeenster.nl waren ze van.
Misschien interessant voor de mensen die ook graag willen zingen maar t niet zien zitten om naar zoiets als Idols te gaan. Je kunt daar namelijk een professionele CD op laten nemen en die sturen ze dan naar verschillende platenmatschappijen.
Ook erg handig natuurlijk. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:30

Wat jammer zeg! Wist je trouwens dat Gerbenfroh hier op bokt ook mee doet aan Idols?

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:49

Zonde dat je niet door bent, volgend jaar beter!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:59

Jammer joh dat je niet door bent, maar wel heel knap dat je gegaan bent. En komt vast goed voor volgend jaar

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:08

hmm geloof dat ik het zeflfde probleem ga krijgen als jou !
ik heb dan nog wel geen brief maar niemand van provincie drenthe heeft dat nog dus er is nog hoop

als ik ergens anders ga zingen ( behalve in mijn kamer ) dan trilt mijn stem er ook over ,.... jammer dat je niet doorbent gegaan maar mischien volgend jaar beter

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Natascha, Sanet, senna21, Sintara en 28 bezoekers