Zo'n vreselijke k*t dag vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Zo'n vreselijke k*t dag vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:22

Jeetje wat wat het een rotdag vandaag zeg! Boos!

Toen we naar school fietsten (gerbenfroh hier op bokt en ik, en Anouk, en vriendin van ons) viel eerst de tas al van Anouk haar fiets af. Toen kwam er keihard een enorme vrachtwagen aan die heel hard toeterde en die reed dus bijna over die tas heen (dag rekenmachine van 85 euro!).

De dag begon dus al slecht.

Nou, en toen we op school waren en in de les enzo toen waren bijna alle leraren alweer pissig op gerbenfroh en mij, weet nieteens waarom! Bijv. met engels zat ik gewoon mee te lezen en toen was dat mens opeens helemaal hysterisch dat ik niet oplette enzo en dat we niet steeds moesten praten Lips are sealed . Belachelijk! Stoom uit je oren . Gisteren deed dat mens ook al zo dom, ik wist een woordje niet, toen smeet ze keihard een woordenboek op mijn tafel dat ik het maar moest opzoeken (hoezo iemand voor gek zetten Misselijk )


Nou en bij ANW was die leraar ook alweer kwaad (zoals altijd). Laatst ook, toen kwamen we de klas binnen en toen werd ie toch kwaad toen we gingen zitten! EN NU ZIJN JULLIE EENS EVEN STIL! JE KUNT KIEZEN, OF JE GAAT ERUIT OF JE BLIJFT ZITTEN EN JE BENT STIL!!!!!! Frusty Oepsie, wisten wij veel dat de les al begonnen was! Bloos

Nou en zo kan ik dus nog wel even doorgaan! Boos!

Ik krijg gewoon Misselijk Nagelbijten / Gniffelen kotsneigingen van die leraren zeg! ZUCHT
Gelukkig konden wij elkaar nog een beetje opbeuren. Ach gut

Gaat het bij jullie ook altijd zo op school?


EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:46

*Zucht* Leraren...
Ja, bij mij gaat het in ieder geval wel zo op school..
Maarja ik probeer er altijd maar een beetje de lol in te zien Haha! meestal lach ik er daarna gewoon om..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:52

eefjuh112 schreef:
*Zucht* Leraren...
Ja, bij mij gaat het in ieder geval wel zo op school..
Maarja ik probeer er altijd maar een beetje de lol in te zien Haha! meestal lach ik er daarna gewoon om..

Maar soms kan ik er echt even niet mer tegen, dan grrrr%@*-%@#!!!!!!!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:32

je vergeeeeeet een heleboel hehe! dat mens van engels was vandaag vooral pissig op mij..en toen die berenboom ook nog..das de directeur hier en als mensen die naam alleen hier horen schrikken ze al...en toen was k aan t drinke en toen zag die dat toen die langslipe in de klas en toen ging die mij heel dom aankijke en toen voor mn tafel staan en banketstaaf heeeeeeeel dom hahaha...en die stomme mensen hier op school waren al weer boos omdat we dom tegen gerben doen wat we niet doen alleen als die er nie is maja boeje twas tog wel lagge Haha!:D:D:D:D

dag. kusjeeeee!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:31

Oja wat ik nog vergeten was:

Ik moest perse meedoen met BUITENgym (speerwerpen gelukkig, hoef je niet zo heel veel te doen))van die leraar terwijl ik snotverkouden ben.

Nu heb ik volgens mij een halve longontsteking ofzo. Bleegh!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:33

Tsjah, de school is weer begonnen... Scheve mond Ik heb gelukkig hele leuke leraren... noujah, op 1 leraar na Schijnheilig
Whaaa, heb jij ook zo'n hekel aan buitengym.... bleeegghhh... wij kunnen dan kiezen tussen hockey en voetbal...... Misselijk

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:26

hehe buitengym sux heh sammm? wij moesten dom speerwerpen in de superharde regen..belachelijk

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:23

gerbenfroh schreef:
hehe buitengym sux heh sammm? wij moesten dom speerwerpen in de superharde regen..belachelijk


Idd zeeeeer belachelijk ik heb er zowat een dubbele longontsteking aan overgehouden. Kan die leraar wel

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:42

Jessie88 schreef:
Tsjah, de school is weer begonnen... Scheve mond Ik heb gelukkig hele leuke leraren... noujah, op 1 leraar na Schijnheilig
Whaaa, heb jij ook zo'n hekel aan buitengym.... bleeegghhh... wij kunnen dan kiezen tussen hockey en voetbal...... Misselijk

Wij tussen softbal en voetbal Haha!
Ze zijn zo orgineel op onzo school Scheve mond


Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:09

hahaha inderdaad die rotleraren wij hebben alleen maar binnen gym ooow wat ben ik blij maar wij kunnen kiezen uit turnen joe know kast salto enz... of basket bal ook klote

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:23

Soms lijkt het of leraren alleen maar op de wereld zijn gekomen om ons in de weg te zitten, maar je hebt ook wel aardige, die als je tot 4 uur school hebt, je gewoon er om half 4 al uit laat.
Maar de meeste,
Geef mijn gewoon maar mensen, ipv leraren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:35

Wij mogen wel altijd uit best veel dingen kiezen buiten:

Speerwerpen
Voetbal
Softbal
Honkbal
Verspringen

Misschien vergeet ik nog wat. Nou ja, alles is iig stom!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar en 95 bezoekers