Ook over oortjes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 12:00

Misschien maf hoor, maar weet je wat Milena nou ECHT lekker vind:
Nu ik met haar stap vier keer per dag, masseer ik haar oortjes onder het lopen. Dan loopt ze dus echt te zuchten van genot.... leuk he! Ik aai haar ook vaak over haar oortjes, en ik kriebel er net onder, vindt ze zaaaalig. Haha, eigenlijk is het net een labrador van 1 meter 40..... *LOL*
Sonja.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 12:17

Hahaha, nee hoor, das helemaal niet gek! Isolda vind dat ook lekker, net achter haar oortje kriebelen. Waar het oor begint zeg maar! Isolda is niet z'on knuffel/ kriebel kont, maar dat plekje vind ze lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:33

Pablo vindt dat ook heeerlijk. Met het poetsen doe ik het vaak en dan gaat hij met zijn hoofd helemaal omlaag zodat ik er goed bijkan, hij leunt zijn hoofd tegen mij en dan gaan die oogjes half dicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 14:38

Heeeeerlijk he..... *zucht*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 16:47

Ja Lot is daar ook zo dol op dan hangt ie z'n hoofd helemaal op m'n knie-en en dan pak ik de puntjes van z'n oren altijd met m'n lippen.. das zo zacht haha zit ook altijd aan die puntjes te wriemelen en dan staat ie helemaal te genieten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:01

Zeg Kim, weet Mike daar wel van? *LOL* *LOL*
Misschien wil hij dat ook wel Verward ?
Dorinepien.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:22

Mike heeft geen puntjes op z'n oren haha Knipoog
ach ik zoen m'n paardje best wel op z'n koppie hoor en van Blaartje krijg ik ook altijd kusjes!!!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 17:59

jaaaa Blaartje de kussieskoe!! Kusje Kusje Kusje

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 19:40

Ja hoor , heel normaal dat ze dat prettig vinden. In de oren zitten accupressure punten onder andere voor stress. Als je paard koliek heeft, kun je puntjes van zijn oren masseren, het verlicht de pijn een beetje. Wel eerst de veearts bellen natuurlijk.
Tteam maakt hier veel gebruik van, lees The Tellington Ttouch van Linda Tellington-Jones er maar eens op na, er is ook een nederlandse uitgave van maar ik weet niet hoe die heet, was er nog niet toen ik het boek kocht.

Groeten Gery

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 20:14

T-Touch staat ook leuk beschreven in het boek "Het paard als partner". Dit boek geeft een mooie indruk van 6 verschillende soorten NH. Aanrader!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 20:26

tteam t lijkt me ontzettend goed werken. heb ook een boek van haar. maar wordt echt helemaal gek van al die namen die ze die bewegingen geeft de liggende panter. postduivenposities. heb 2 bladzijdes gelezen en toen had ik betje idee van wat een flauwekul al die namen. Maar denk dat ik binnenkort me er toch wel in ga verdiepen. (chips heb dan een ander boek nodig heb nu alleen die met 101 vragen ofzo) want t lijkt me wel heel ontspannend voor je paard

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 20:43

het klopt dat ze oren masseren ontspannend werkt,maar de manenkan masseren werkt ook ontspannend,zie accupressuur voor paarden.

soms is het beter om te zwijgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 21:34

Ik heb dat boek dus ook geprobeerd te lezen.... Mijn zus heeft het, maar ik begrijp er echt geen jota van! Dat eerste stuk over karakters etc. heb ik maar overgeslagen, nou ja wel wat doorgelezen, maar niet in verdiept. Toen kwam dat stuk over het daadwerkelijke aanraken en touchen dus. Maareh, ik las het en dacht Verward
Hadden jullie dat niet?

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 06:59

ik vondt het vooral erg eh ja hoe moet ikd at zeggen. zweverig?? met al die rare namen erg onduidelijk afentoe. de meeste namen sloegen helemaal nergens op dan moest je de python ofzo bij de benen doen. eef mij dan maar gewone namen die een normaal mens ook nog een beetje kan verklaren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 08:59

Staartwortelmassage werkt ook vaak heel goed, moet je ook eens proberen!

Toon is trouwens ook gek op gedoe aan zijn oren. Lief hoor.

Laatst knipte ik wat van zijn baardhaar weg (hij kreeg erg veel Chriet Titulaerhaar) en hij bleef doodstil staan, net alsof hij gehypnotiseerd was. Blijkbaar vond hij dat ook prettig!

Doei Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Isab123, mino1, Sanet, sterregoud, VosjeN en 42 bezoekers