Rosie is uitgependeld.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Rosie is uitgependeld.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 22:26

De staleigenaresse heeft Rosie uitgependeld. Met een plukje haar en een pendel. Hiermee kan ze zien of Rosie gezond is en of ze geestelijk in orde is. Nou ik had het vermoeden dat het niet helemaal lekker zat, dus een pluk haar uit de staart en pendelen maar.

Sinds dat ze van mij is (ik heb haar nu bijna 8 weken) had ik het idee dat ze iets mankeerde met haar rug. VA zei: nee hoor mevrouwtje, helemaal niets aan het handje. Maar het zat me niet lekker. Staart scheef, uit het ritme lopen (dus niet kreupel, maar op gehoor), bijten, en als je met je hand over haar rug aaide, zakte ze gillend op de grond. Dus ze stond dus op rust. ik heb hier toen een magnetiseur bij laten komen. Hij schrok...Er zaten, na het bleek, zeven zenuwen bekneld en verschoven wervels. Dit was met een behandeling van die man verholpen. Het is een totaal ander paard geworden. Ze is vrolijk, aanhankelijk, staart weer recht, loopt weer in een goed ritme, glanst als een drolletje in het maanlicht.

Ik heb hier heel veel met mijn staleigenaresse over gehad. Dus vandaag heeft ze de pendel er over gehaald. Ze vertelde heel veel en sommige dingen kon ze niet weten. Het was heeel apart. Zo vertelde ze ze dat door het erbij halen van de magnetiseur haar rug problemen helemaal zijn opgelost. En verder is ze lichamelijk helemaal in orde. Maar geestelijk dus niet. Ze vertelde dat ze op deze stal niet meer bang is, niet meer boos is, en ook niet meer verdrietig. Ze vertelde dat het nu slechts een kwestie van vertrouwen in elkaar krijgen is. En dat kost heel veel tijd en aandacht. Rosie vond mij erg lief, gelukkig, want ik twijfelde hier erg aan. Zijn we wel een goeie combi? Ja dus, eenmaal goed vertrouwen, niet meer los te krijgen...

Het was een hele vreemde avond. Ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee aan moet..

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:35

fijn, il je die vrouw is langssturen Haha!

nee, serieus, ik heb ook het gevoel dat er iets niet goed is met mijn paardje (ook rug)

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 07:39

Fijn dat het nu beter gaat!!! OK dan!
Ik word zelf ook behandeld door een magnetiseur en het helpt echt heel goed *LOL*

JannekeD

Berichten: 3
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:09

Echt super dat het nu weer heel goed gaat! Pling

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 16:24

He wat geweldig joh hoop dat jullie het erg leuk saampjes
krijgen succes ermee!!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 00:14

fijn dat je paard opgeknapt is van die magnetiseur, maar ik heb er wel een vraagje over. hoe kon die man zeggen dat de wervels verschoven waren en zenuwen bekneld? ik ben zelf ook gemagnetiseerd en kan het zelf ook, maar mij is geleerd dat we zulke uitspraken nooit mogen maken. wel vermoedens uitspreken, maar dan daarna toch doorsturen naast de magnetisme behandeling naar een ervaren arts (cq kraker).
fijn trouwens dat je staleigenaresse daar ook mee bezig is, je kan een hoop doen voor dier en mens met zulke ´gaven´