Punky & Browny, wat een stel :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Punky & Browny, wat een stel :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 20:05

Het was koopavond bij hippo hippic en ik moest een bodyprotector voor het springen.
Toen ik die gekocht had dacht ik nou i ga een rondje om de kibo even kijken of alles rustig is...


Kom ik daar, hele hek vol met mannetjes-met-camera Haha!
Dus ik naar ingang gecrossed en terug naar de hertenweide, dus ik roep BROOOOOOOOOOOOOOOWNY! komt ze naar me toen, meteen 3 ventjes met cameras op me af, eeh hallo! Tong uitsteken

Toen wou ik een stukje verder dus gaf weer wat gas, ging Browny meerennen, hele wei door, ik buiten het hek en die mensen maar filmen.
Toen stopte ik weer en Browny ook, alleen die kreeg kolder in haar koppie en daar ging ze de hele wei door! Bokken, steigeren, slidings weet ik het allemaal em ze liep mooooi Haha! uitslover Haha!
Ondertussen was punky ook mee gaan rennen alleen die vond het na anderhalf rondje wel genoeg.
Geweldig hoe ze zich uitsloofde toen ze in de gaten hadden dat die mannetjes met camera apart waren.
Jammer dat ik mijn digi niet mee had Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:08

En nog verder niks meer gekocht bij de Hippo? Haha! Ik wil nog beugelzooltjes met reflectiedingen eronder

Lieve Brown, ben benieuwd hoe het veulentje wordt Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:11

haha waarom stonden die mensen daar dan ??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:18

Is hier heel normaal, wordt in het bos ook bijna wekelijks op de foto gezet Haha! Laatst een of andere student die een hele fotoreportage van Nico maakte! Lol *LOL*

Maareuhm, had het bij de Kibo nog een reden Melis? Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 20:20

Was oefening ofzo, ik vond het wel grappig (behalve toen ik in beeld was) een keer wou ie filmen hoe mijn scooter starten, draaiden die weg met zijn camera ik snel aanzetten Haha! muhaha