help!moet iemand zoeken die bij de marine zit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

help!moet iemand zoeken die bij de marine zit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 16:56

oke vage titel ik za het even uitleggen!

Een ex van me zit bij de marine, en een paar weken terug was hij voor 6 weken weer thuis(hij is een jaar ouder dan ik ben, heeft een eigen huis, auto etc etc, dat salaris is echt aso-hoog!)
maargoed, hij zat toen in hoogeloon op een terrasje, ik had clubles gehad met Quentin en stapte voor de verandering eens door t dorp terug ipv echtsreeks naar huis, kwam langs een terras en hoorde ineen mn naam, dus ik kijken, zat hij daar Haha!

hij helemaal enthousiast en ik heb heel lang bij dat terrasje gestaan samen met Quentin en wat bijgekletst met hem(en t is nogsteeds een superlekker ding *LOL* )

hij wilde wat afspreken, maar hij was de hele week weg dus zei hij ik zie je hier wel volgende week, we zitten hier toch bijna iedere vrijdag
oke zei ik en anders bel ik je nog wel

de week erna was het zoooooooo'n slecht weer!en Q staakte en was aan t kloten op straat na clubles, dus ik rechtstreeks naar huis gegaan, ik denk ik bel hem wel ff

maar ja ik ben inmiddels aan mn 3e telefoon begonnen, nadat ik wat met hem heb gehad(nooi echt serieus iets gehad, meer heel de zomer lol gemaakt als hij weer thuis was van de marine, if you know what mean Knipoog )

maargoed, ik heb zijn nummer dus niet in mn nieuwe foon gezet een tijd terug, ik had zoiets van ja ik ben nu toch bezet(woonde +/- samen) en ja ik heb hem al zolang niet gezien, geen behoefte aan ook niet.

maar ja inmiddels ben ik weer hardstikke vrijgezel en ik had toen dus zoiets van o ik heb dat nr vast nog wel, maar stom al ik ben heb ik dus alle nummers van mn exen niet in mn nieuwe foon gezet

domme domme ik

maargoed, het enige wat ik weet is dat hij ieder jaar 6-9 maanden in/bij Curaçao is met de marine, en dat hij ergens in lage mierde(of hoge mierde) woont(ligt vlak bij mij) maargoed, de kans dat ik hem t komend halfjaar zie is heeeel klein want hij is dus vlak nadat ik hem had gezien weer voor minstens 6 maanden naar curaçao gegaan

heeft er iemand enig idee hoe ik hem kan vinden??

een andere ex zit bij de landmacht, toen kon ik heel simpel hem mailen enz, maar ja van die ex had ik zn 'nummer/code-naam' van deze ex dus niet alleen voor&achternaam

als ie over een halfjaar weer thuis is, dan zie ik hem vast wel weer, en er zijn wel wat mensen die wrsch zn nummer wel hebben, probleem is dat dit dorp uitgestorven is na de zomervakantie, dus iedereen die met hem omging, is nu ook nergens meer te bekennen!
vanaf t voorjaar zit iedereen weer op terrasjes en veldjes enzo en dan ben ik zo achter zn nr, maargoed t duurt nog wel ff voor het weer voorjaar is

iemand enig idee hoe ik aan zn nr kan komen??

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:00

bij het terras vragen, waar hij zat. telefoonboekkijken als je zijn voor en achternaam weet

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:09

ja dat terras kom ik zelf ook vaak, maar die hadden zn nr niet(handige van een klein dorpje is dat wel iedereen elkaar kent, maar in dit geval helaas geen tel nr hadden)

en helaas staat zn nr niet in het telefoonboek, ik heb t idee dat ie alleen een gsm heeft en geen vaste telefoon, omdat ie maar een paar maanden per jaar thuis is, en dus geen vaste telefoon heeft voor die paar maandjes.

hij staat iig niet in t telefoonboek, heb alle dorpen hier in de buurt al nagekeken of er iemand met die achternaam instaat, nee dus, helaas Scheve mond

zn broertje woonde ook hier, heeft mn zusje t nr van, maar die is terug naar zn vader(woont op curaçao) en die gsm doet t niet

en zn oma woonde 2 starten van me vandaan, maar die is verhuisd en ik heb geen idee waarheen

en ik moet dat nr gewoon hebben!!

heeft er ieman een telefoonboek van Curaçao?of een internetsite met het tel.boek van curaçao erop ofzo(hebben ze daar wel internet??) want zn vader&broer hebben natuurlijk de zelfde naam als hij heeft, en zn vader heeft een 'apart bedrijfje/club' wat ik vast wel kan vinden in een tel.boek van curaçao Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:12

misschien kan je eerst achter halen waar zijn oma naar toe is, en probeer idd op een site uit curaçao te komen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:25


*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:49


Euh,...?? Tsjah,...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:50

ik zie helaas 2 kruisjes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:50

SORRY

Euh,...?? Tsjah,...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:51

ja stomme bokt-censuur!
ik BEN de topicstarter en heb de plaatster van de reactie al gepb't Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:51

maar je moet ze nu hebben toch? Of lopen we elkaar nu mis?

Euh,...?? Tsjah,...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 17:52

haha ja nu zie ik ze!thanx!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:52

Allrighty Haha!

Euh,...?? Tsjah,...

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:29

haha, was toen op t strand voor herhaling vatbaar rens?;-)
Leuk, leuk! Maar sorry, ik kan je niet helpen:(
Veel succes met zoeken, en t zoeken is de moeite waard wel geloof ik:)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 18:46

haha nee das niet die van t strand(niet van dit jaar iig Haha! )

maar dees is zooooooo lekker!! heb alleen ene pasfoto waar ie niet mooi opstaat, t gaat vooral om zn lichaam Kwijl

ik neem hem wel een keer mee naar de time-out als ie weer ns thuis is!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:13

hi,hi een kennis van ons zit in opleiding bij de Marine in Den Helder, maar zit hij echt bij de marine of is hij marinier?

Als je me een naam geeft per pb, kan ik wel een mailtje naar die jongen sturen (of sms) of hij misschien die persoon kent... Of achter gegevens kan komen... Maar tis wel een grote wereld hoor!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:22

Hai, ik werk bij de Marine, heb je een naam? ik kan het wel voor je opzoeken Knipoog

Ps, een vriend van mij zit ook in de West, dus ik kan waarschijnlijk wel wat regelen

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 19:29

ik pb de naam wel even, naar jullie alle2 Haha!

iig alvast bedankt!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Machie

Berichten: 15998
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:33

renske = wanhopig, renske = wanhopig, renske = wanhopig nananana Tong uitsteken Tong uitsteken

Geintje rens Knipoog

Succes met je zoektocht
En als je m geevonden hebt, laat je me te wel ff weten he Lachen


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 19:57

machie = stout Stoom uit je oren

en je hoort t wel zodra ik m heb gevonden!

voor je m te zien krijgt kan wel ff duren hij s voorlopig nog ff weg!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:14

ik ben nu wel benieuwd geworden naar de marinier in kwestie Haha!
fotoo fotoo Haha!

ik ken ook drie mariniers maar die zitten momenteel in Irak dus sorry kan niets voor je betekenen!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Machie

Berichten: 15998
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:49

ik stout Verward
Ik ben er eentje van het commiteé lieve, verlegen en onschuldige meisjes hoor

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 22:53

hahaha ja en ik ben een wannabe van dat comite Tong uitsteken

ik ga ns kijken of ik die pasfoto kan vinden(en kan scannen!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:02

Een sinds kort bekende van mij uit Den Helder zit ook bij de Marine en gaat voor zover ik dat weet ook ieder jaar naar curaçao. Voor zover ik weet is hij NU op dit moment ook weer weg. Ergens heb ik een mailadres van het schip gekregen, zal eens kijken of ik het één en ander uit kan vissen. Maar lijkt me wel verstandig als jij mij dan eerst het één en ander aan informatie via pb kan sturen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 23:20

OK dan! super zeg al die bokkers die me willen helpen!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:44

Hier in leersum zit de overbuurmanjongen van mijn exvriend ook bij de marine, en komt ook regelmatig in curacao geloof ik.. Pb zijn naam maar even, kan je alleen niet garanderen dat ik zelf iets weet, zovaak zie ik hem niet..
[edit] stomme stomme typfout[/edit]
Laatst bijgewerkt door youngster op 12-09-03 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Baredawn, Googlebot, YandexBot en 131 bezoekers