AAAARGH ik wordt gek van \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

AAAARGH ik wordt gek van \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 15:02

bart er zijn hier al meer topics over geweest, amar zo erg als nu is t al lang niet meer geweest!

bijna alle profielen die je wil bekijken zijn echt 2 of 3x zo breed als je beeldscherm en je moet de hele tijd opzij gaan om het te zien, en dan weer helemaal terug enz enz

heel irritant dus!

ik heb van alle woorden zoals foto's en zo'n etc foto s en zo n ghemaakt, want overal waar ' dat teken staat krijg je dus \\\\\\\\\\\\\\\\\\\(en dan dus nog veel meer)

kan je er iets aan doen?of maak ff aan iedereen duidelijk dat ze geen ' in hun profiel moeten gebruiken want veel profielen zijn echt onleesbaar geworden hierdoor!
en das zonde!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:03

erg he.. ik weet wat je bedoelt. En volgens mij kun je ze zelf het beste allemaal iedere keer opnieuw weghalen Scheve mond

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:08

Ik heb tot hoe ver ik zie geen last van.
Al een lange tijd heb ik het nergens gezien.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 15:11

ja het enige wat helpt is weghalen, en dan geen ' meer neerzetten dus foto's niet zo schrijven maar als fotos of foto s

fairie, ik heb net mn profiel aangepast anders had je het ff kunnen zien Knipoog

ik heb er gister en vandaag meer gezien die er last van hadden, ff denken wie dat waren!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:52

ik heb er ook heel erg last van(zie profiel Knipoog ) ik ga ook maar alle comma's een x verwijderen. is er dan echt niks aan te doen?

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:34

ik heb het heel lang niet meer gehad, maar ineens zijn ze erweer Verward
die stomme \\\\\ Stoom uit je oren

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:56

Renske Ach gut

Hmmm ik heb er gelukkig nog geen last van...maar het valt me op dat het niet in iedereen zijn profiel gebeurd....misschien hoe je de indeling maakt ofoz? geeen idee :S

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:40

Het gebeurt alleen wanneer je een onderschrift invult welke te lang is,
voor elke keer dat je onderschrift te lang is en je weer terug komt in het invulvenster krijg je er een slash bij voor elke apostrof die je in je profiel hebt staan.
Kortom, geen ultralange onderschriften proberen te maken Haha!
(Voor mij is het veel vervelender aangezien ik Who s the boss niet vind staan, ik moet dus wel een apostrofje gebruiken.)

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:21

ik weet hoe hte komt. Als je je profiel heb opgeslagen en je klikt op back. Dan komen ze!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:27

Zoals ik al eerder heb gezegd: Ik heb geen flauw idee waar die dingen vandaan komen. Ik krijg ze iig niet in mijn profiel Scheve mond

Overigens neemt de hoeveelheid \'s exponentieel toe als je ze eenmaal hebt Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:54

Bart, probeer nu eens een superlang onderschrift te nemen en klik dan een paar keer op OK,
als het goed is moet je dan ook een rijtje krijgen!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:06

beheerders mogen dat gewoon Knipoog Die mogen een zo lang onderschrift als ze willen, volgens mij...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:11

Elke keer dat je je profiel vernieuwt staat er weer eentje bij. Ik heb dus niet het gevoel dat het door je onderschrift komt. Sterker nog: toen ik nog geen onderschrift had, stonden die dingen ook al overal in mijn profiel. En ik kan ook niet iets doen als 'verwijder alle /', want anders kloppen alle foto's ook niet meer met alle slashes erin. Heeeeeeel irritant!!!

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:08

idd, t is wel waar wat gera zegt... Steeds als ik m profiel vernieuw (=onderschrift aanpassen) staan die krengen er weer bij... Boos!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:41

Bij mij komen ze ook steeds terug.....ik vind ze wel gezellig, lekker druk in mijn profiel Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:57

Sjuimpje schreef:
Het gebeurt alleen wanneer je een onderschrift invult welke te lang is,


ooh vandaar dat ik nou een hele collectie //////// in mijn profiel heb staan Haha! bedankt Lachen

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:59

Waarom gebruiken jullie dan niet deze ` komma, volgens mij krijg je dan geen ////// dacht ik.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 07:10

Bij mij doen ze het echt alleen als mijn onderschrift te lang is,
ik verander de Forumstijl minstens 2 kee rper dag ( Schijnheilig ) en dan heb ik er geen last van.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:28

ik heb er geloof ik nog nooit last van gehad, gister mn profiel vernieuwd, maar ik ga nu even kijken Lachen

--> nee, geen last van, terwijl ik toch heel wat ' heb, maar ik ben daarna geloof ik ook niet teruggeweest.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:35

Ik had er ook last van toen ik geen onderschrift had... dus het ligt niet aan je onderschrift...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:42

Ligt volgens mij ook niet aan het wijzigen van je profiel, ik had al zeker een jaar het zelfde profiel en had ineens ook zo'n rij van die dingen staan, toch zeker een jaar niets gewijzigd (dacht ik)

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:00

Bart, grote kans dat dit wordt veroorzaakt door de code van het forum. Zover ik weet is het een stukje beveiliging op het database niveau. De software die ik hier schrijf wordt nl. zodanig aangepast dat voordat er een stuk tekst in de database wordt geplaatst, eerst een / wordt toegevoegd om te voorkomen dat er een fout optreed. En ja, dat gebeurt dus voor een '. Ik heb de broncode van dit forum niet liggen, anders had ik het graag voor je nagekeken.


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:34

Citaat:
AAAARGH ik wordt gek van \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Ik word er ook af en toe kriegel van, maar wat ik raar vind is dat het in het forum niet voor komt. ", '. Toch?

- Offline -

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:56

DeesDeBest schreef:
Citaat:
AAAARGH ik wordt gek van \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Ik word er ook af en toe kriegel van, maar wat ik raar vind is dat het in het forum niet voor komt. ", '. Toch?


gelukkig maar, stel je voor zeg...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:03

Het ligt wel aan het wijzigen van je profiel want op andere punten wordt je profiel niet gewijzigd in de database. Iig niet de persoonlijke/paarden info. Het kan eigenlijk alleen misgaan met het wijzigen.

Arno: het is inderdaad een probleem met dingen als addslashes() en magicquotes. Het vreemde is dat het alleen in heel specifieke gevallen mis lijkt te gaan. Als er 1x teveel addslashes() stond dan zou het ook in mijn profiel mis moeten gaan maar dat is niet het geval Scheve mond En doordat het bij mij niet misgaat is het zo goed als onmogelijk voor me om dit probleem op te lossen Scheve mond

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 10 bezoekers