stomme k*t kat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-01 13:56

k*tkut k*t ik had net een heel lang verhaal over mijn lieve kat en nu is het weg, en het was zo fiets lang en nu ben ik het kwijt godver...

mzaargoed ik ga het wel inkorten: we hebben 3 katten, 1 verlegen,bescheide maar wel lieve poes, 1 ouwe tang, dat is haar moeder en een kater, david de liefste kat met nog maar 4 levens...
hij heeft al zooveel meegemaakt, hij is al een keer 4 weken verdwenen geweest en toen vonden we um uiteindelijk terug in het asiel dat 15 km verder ligt.. hij heeft de niesziekte, die steeds terugkomt, zijn middenrif is gescheurd geweest en toen lag (als ik het goed heb)zijn mild ongeveer in zijn keelholte, dekans van overleven was toen ongeveer 10% hij is al een keer bespoten met van die verf waar ze strepen mee op de weg zetten(toen ben ik pis link geworden en heb al die werlklui volledig verrot gescholden (ik was toen 12/13 tegen 7/8 werklui die een onschuldig katje hadden bespoten) de kans was er dat als hij die verf binnen zou krijgen dat het over zou zijn.. nouja hij is al zo vaak nét niet overreden... en dit alles in zijn eerste levensjaar.. en nu is hij godver de godver weer weg, al twee weken Huilen en ik mis hem zo... iedereen mist hem, de katten en de hond en m'n hele fam.. bah krijg helemaal brok in mijn keel, hij is nutwee weken weg en ik hou maar in mijn hoofd dat ie nog 4 levens heeft en dat ie al zoveel megemaakt heeft dat dit er ook nog wel bij kan. maar ik ben als de dood dat er iets met hem gebeurd is... hij is een echte allemans vriend, hij vind alles en iedereen aardig en hij is zo vreselijk lief.. hij kwam normaal iedere nacht bij me slapen,lekker tegen me aan,samen in slaap vallen, k*t ik mis hem zo... Verdrietig en ik wil datie weer thuis komt..
en dan heb ik ook nog gedroomd, dat ie nog klein was en dat ie weer terug wasm, maardat ik hem niette pakken kon krijgen.. en ik werdf wakker en dacht: oja daaf is weerterug en dan: sjit nee get real, hij is niet terug...
sorry maar ikmoet ff bij iemand uit kunnen nuilen/huilen Huilen
bedank voor het lezen


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-01 14:13

heej, wel blijven lachen he, totnutoe heeft hij t elke keer overleefd enzoals je al zij heeft ie nog 4 levens. gewoon blijven zoeken. overal foto's van m neerhangen metd e tekst vermist en dat je m heel graag terug wil. elk asiel aflopen in de buurt. heeft ie ook zn naam en een tel aan zn halsbandje zodat ze m terugkunnen brengen?? en gewoon nog ff vertrouwen er in houden he, hij komt vast wel weer terug.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-01 14:40

hey,
nou ik heb ook een kat en ik zou me ook heel akelig voelen als ie weg zou zijn.

Zou echt heel ongerust zijn. Maar daar bereik je naturlijk niets mee.

veel sterkte!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 00:52

Hee Yor, je vertelde het me vanmorgen al en nu kom ik er pas aan toe om je verhaal hier te lezen. Kan me zo goed voorstellen dat je 'm mist. We hebben zelf al 2 katten aan kanker verloren (de een aan z'n maag en de ander aan z'n tong) en het was daarna steeds zo stil in huis. Als je een schim zag, dacht je: hee, daar is de poes. En soms zag je 'm dan ineens in de stoel liggen. Dacht je dan.

Nu hebben we weer een andere, met een heel eigen karakter. Maar af en toe mis ik die anderen ook heel erg. Ben toch met ze opgegroeid en deze laatste is echt van mijn ouders.

Hee meisje, ik hoop echt dat je katertje terugkomt. Je hoort wel vaker dat katten langer dan 2 weken wegblijven en dan ineens weer op de stoep staan. Laten we er het beste maar van hopen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:03

Hoi Yor, ik lees nu het berichtje pas. Is je kat inmiddels al terug?? Ik hoop het wel voor je. Ik heb al 8 jaar dezelfde kat en ze is echt een heel lief vriendinnetje van me. Net een hondje, die de hele dag achter je aanloopt. Ik moet er niet aan denken haar te moeten missen (ze is nu 13), dus is begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik hoop dat ze inmiddels terug is.
Sterkte Erika

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 17:14

helaas, nog steeds niet terug Verdrietig
maar ik hou hoop

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 18:35

sjeetje nog steeds niet..... balen zeg.

Brr moet er niet aan denken dat lukkie weg zou zijn. (mijn kat)

sterkte hoor!

heike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 19:31

Blijf moed houden Yor! Afgelopen zomer was ik mijn kat ook kwijt Huilen, via het balkon ontsnapt. Hij komt nooit buiten want wij wonen op een bovenhuis in het centrum van de stad aan een drukke weg. Midden in de nacht ging ik mijn bed uit om per auto alle wijken in Arnhem af te speuren met kattenbrokjes en een hese stem Verdrietig. 200 posters heb ik opgehangen met een grote foto van mijn kat en een beloning voor de eerlijke vinder. Na anderhalve week werd ik gebeld. Een buurvrouw een paar huizen verderop had een kat op haar balkon die ze net had ontdekt want ze was net terug van vakantie. Blijkt dus dat mijn kat daar al die tijd op het balkon heeft gezeten ://. Een kat loopt nooit in 7 sloten tegelijk kop op meissie Lachen , jouw kattenkind redt zich wel!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 02:25

Houd de moed, mijn kat is eens 5 dagen weg geweest, kwam bijna helemaal uitgedroogfd om 0100 's nachts inene aanzetten...
Ik had al overal een beloning op gehangen met foto in zwart/wit en een beschrijving...
Bij de supermarkt een kleurenfoto en iets uitgebreidere beschrijving, kort daarna, dus iets van anderhalve dag was ze terug.

Sindsdien heb ik beide katten voorzien van een Petfinder!!!

Kan ik zeker aanraden, bel het naburige asiel voor informatie en/of er een kat gevonden is die aan jouw kat voldoet qua beschrijving!!

Succes, groetjes,

Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 10:58

hij is nu dus al3 weken weg..ik zal het asiel weer even bellen,maar volgensmij is het asiel btw failliet hiero in de buurt,.. nahja ik zoek nog wel ff verder.. bedankt voor alle reacties!
ik blijf nog steeds hopen....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 14:24

Ik ben mijn beide banketstaaf's ook al kwijt geweest. Joop een keer een paar uur, maar Voltrack echt heel lang. Die hebben we in het prikkeldraad teruggevonden... Joop was naar de dierenarts gegaan... Gekko!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie