Heb ik ze wel allemaal op een rijtje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Heb ik ze wel allemaal op een rijtje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:56

Ik weet niet zo goed hoe ik met dit onderwerp moet beginnen..
Het zit zo, Ik kijk sinds kort een serie en ik heb tot een bepaalde acteur een soort aantrekkingskracht... Ik heb via internet wat info over hem opgezocht, hij speelt wel in een serie maar echt super beroemd is ie niet trouwens, en we hebben zóveel gemeen met elkaar, qua hobbies ed, (hij houd ook van paarden en rijd ook Haha!) en het is niet zo dat ik zie wat ik wil zien, dat hij bv basketbal leuk vind en ik opeens ook. We hebben écht veel gemeen. En ik voel me steeds meer tot hem aangetrokken.. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, het klinkt ook zo stom, want ik ben helemaal niet het type dat de hysterische fan gaat uithangen, ik ben nog nóóit ergens fan van geweest, of iig van niemand! En ik ben verder ook heel erg down to earth...
Maar ik wil perse contackt met hem opnemen, maar het zal wel weinig zin hebben, ik weet eigenlijk niks van hem en wat ik weet komt van internet misschien is het wel allemaal bullshit (het komt wel van een originele cv trouwens...) maar ik wil m graag leren kennen. Het enige dat ik heb is een mail adres van hem (een fan adres) en een post adres van de fanclub van de serie waar hij in speelt.
Het is allemaal echt heel stom, want ik kén hem helemaal niet en hij mij niet en als ik een brief ga schrijven naar zijn mail adres of fan club weet ik niet eens of hij de brief wel leest. En waarschijnlijk, áls ie m al leest, niet serieus neemt omdat hij vast wel meer fan mail zal krijgen. Terwijl het dus écht geen fan mail is.. Ik wil hem beter leren kennen, maar daar zal hij wel niet op zitten wachten. En ik weet hoe stom het allemaal klinkt, alsof ik een of andere domme fan ben, maar ik ben dus echt niet zo. Ik zie hem wel als een gewoon mens en ik zal echt niet flauw vallen oid. Ik kijk ook niet tegen hem op ofzo, ik zie hem gewoon zoals ik ieder mens zou zien, zoals een klas genoot bijvoorbeeld, of iemand die je tegenkomt als je uit bent ofzo...
En ik weet echt niet wat ik er mee aan moet, ik ken hem niet, dus hoe kan ik dan eigelijk weten of ik me tot hem voel aangetrokken..? Iig dat zal hij wel denken, net zoals bij alle mail die hij krijgt van fans.
Zouden jullie een brief/mailtje schrijven? Wat vinden jullie hiervan? (ben ik gek aan het worden????) (ps ik voor jullie denken dat ik een of ander dom meisje ben van een jaar of 13, ik ben 19... dus echt geen pubermeisje die dat soort dingen vaker hebben... )
Misschien is het een beetje een onsamenhangend verhaal, maar zo voel ik het ook... confusing!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:36

Ik word wel nieuwsgierig.... wie is het?? Wow!
Ik kan niet zeggen dat ik het verschijnsel helemaal ken, maar vroeger kon ik helemaal van de bank af smelten als dat maatje van Bud Spencer (Terrence Hill) met z'n enorme blauwe kijkers in de camera keek.... dan keek hij je echt récht aan.... *zwijmel* *smelt* Tong uitsteken
Maar serieus: dit wordt wel problematisch, als je werkelijk contact met hem wilt zoeken. Hij zal inderdaad wel meer fans hebben en zijn brieven lang niet allemaal serieus nemen, áls hij ze al leest. Meestal hebben ze daar een soort secretariaat voor, dacht ik, die de brieven opvangt en selecteert. Ik weet niet of het een Nederlander is, dat zou het al een stuk makkelijker maken, misschien. Amerikanen en zo zijn moeilijker te bereiken.

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:50

ik denk inderdaad dat hij zal denken dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.

Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 11:52

Ja, ik weet hoe stom het klinkt.. Het zal vast ook niet veel nut hebben om een brief te sturen.. De kans is maar klein dat hij m daadwerkelijk leest en dan nog is het de vraag of het zin heeft, want hij zal het waarschijnlijk niet serieus nemen.
En daar zit ik best wel mee, want van mijn kant is het wel serieus! En ik wil er alles aan doen contackt te zoeken, maar alles wat ik kán doen zal weinig tot geen nut hebben..
Ik wou dat ik met mn neef was meegegaan naar Nieuw Zeeland (die heeft er 3 maanden stage gelopen), want daar woont ie, dan had ik misschien wel een kans gehad, als ik m face to face zou kunnen zeggen hoe het zit of gewoon had gedaan alsof ik m 'toevallig' had ontmoet.. Schijnheilig Maar ik kan ook nog een brief schrijven naar ze agent, het bureau van waaruit hij werkt.. Misschien dat dat een beter effect heeft dan te mailen of naar de fanclub van de serie te schrijven...
Of ik haal mn neef over om snel nog eens naar nieuw zeeland te gaan *weer ff bij zn stage adres kijken*
Maar goed... alles wat ik doe zal wel weinig tot geen nut hebben...
Wel een lastige situatie, vooral omdat ik me helemaal niet snel tot iemand voel aangetrokken, maar áls ik dat dan wel doe, dan meteen ook goed.. Scheve mond En hem dan gewoon maar uit mn hoofd zetten zonder iets te doen, dat kan ik dus echt niet.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:03

Tsja, elke "fan" vind zichzelf "anders dan al die andere domme fans"....

Ik geloof niet dat je hierop je hoop moet vestigen! In NL zijn zat andere leuke, bereikbare (!) jongens...

Groetjes!

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:13

Probeer inderdaad met je voeten op de grond te blijven.
Natuurlijk kan je een mail of brief sturen je weet maar nooit.

Voor de rest zou ik niets ondernemen. Houd hem lekker in je gedachte als droomman en zoek naar een bereikbaar iemand.

Geloof me er is iemand voor jou in Nederland.
Misschien is de tijd gewoon nog niet daar om hem te ontmoeten.

Toch ben ik wel benieuwd over welke acteur je het hebt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:13

HEt vervelende is dat hij meerdere mail krijgt van fans die hetzelfde beweren als jij, dat ze zoveel met hem gemeen hebben. En hoe moet hij nou weten bij wie dat echt zo is? HIj kent jou niet, je zult nooit iets aan kunnen tonen over jezelf tenzij je hem zou ontmoeten en die kans is niet reeel aanwezig.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:19

sorrie, ik kan je niet helpen... succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:42

Nerves schreef:
Ik wou dat ik met mn neef was meegegaan naar Nieuw Zeeland (die heeft er 3 maanden stage gelopen), want daar woont ie, dan had ik misschien wel een kans gehad, als ik m face to face zou kunnen zeggen hoe het zit of gewoon had gedaan alsof ik m 'toevallig' had ontmoet.. Schijnheilig


Gelukkig is Nieuw Zeeland niet zo heel erg groot Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:10

Ja, Ilindra, dat dacht ik ook meteen Haha!

Met "dag"dromen is niets mis maar wie weet is het wel een verschrikkelijke kwal. Dat zal hij vast niet op zijn cv zetten en het personage wat hij speelt is hij natuurlijk niet.

Ik denk dat het niet erg reeel is om te denken dat jullie echt goed bij elkaar zullen passen maar af en toe even niet reeel zijn kan ook best wel eens een keer heel lekker zijn Lachen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:37

Je ziet hem acteren, ben je niet verliefd op de rol die hij speelt? Misschien is hij in het echt heel anders!! En hoe kun je verliefd worden op iemand waarvan je niet weet hoe hij is.. Je leest zijn hobby's wel, maar wat zegt dat nou.. Je kent zijn persoonlijkheid niet, en ik denk dat hij onbereikbaar is...

Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 15:45

Ik ben ook niet verliefd, dat kan ook helemaal niet, want ik ken hem niet en dat probeer ik ook duidelijk te maken, maar ik voel me wel tot hem aangetrokken. Scheve mond
En ja, nieuw zeeland is groot, maar ik weet waar de opnames worden gedaan en waar hij woont, dan is nieuw zeeland meteen al een stuk minder groot Knipoog (dat slaat ook nergens op trouwens.. want dan is de kans nog klein dat ik m tegen zou komen maargoed.. Bloos )
Ik weet ook allemaal wel hoe het inelkaar steekt en dat het vrijwel onmoglijk is om gewoon met hem in contact te komen. En ik heb de dingen die jullie zeggen ook al duizend keer door mn gedachten laten gaan... Die dingen zou ik ook zeggen als iemand anders mij het zelfde probleem zou voorleggen. Ik ben wel een dromer, maar tot nu toe heb ik wel atijd met beide benen op de grond gestaan. Ik was realistisch.. Maar schijnbaar heeft iets mijn hersencellen aangetast.. Ik denk niet zo helder en down to earth meer... Boos! Frusty
En ik kan mezelf wel voor m kop slaan, maar ik kan het niet zomaar van me af zetten, al is dat wel het beste.. Scheve mond

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:50

Ik kan je helaas geen advies geven,want het is nou eenmaal heel moeilijk om zo iemand te bereiken.
En mocht het lukken dan denken die mensen meestal:Oh,daar heb je weer zo'n wip-kip.

EUh....suc6...

Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 15:55

Percy schreef:
Ja, Ilindra, dat dacht ik ook meteen Haha!

Met "dag"dromen is niets mis maar wie weet is het wel een verschrikkelijke kwal. Dat zal hij vast niet op zijn cv zetten en het personage wat hij speelt is hij natuurlijk niet.

Ik denk dat het niet erg reeel is om te denken dat jullie echt goed bij elkaar zullen passen maar af en toe even niet reeel zijn kan ook best wel eens een keer heel lekker zijn Lachen


Dit soort dingen hoor je altijd, maar waarom zou het niet mogelijk zijn dat we wél goed bij elkaar passen, alleen omdat hij een (bekende) acteur is??
En dat het misschien wel een kwal is, zou kunnen, maar ja dat weet je niet, misschien is hij wel heel aardig Scheve mond Maar het helpt wel om het te vergeten.. "misschien is het een kwal, dus ik kan het beter vergeten" Werkt beter dan "misschien is ie fantastisch, ik kan m maar beter vergeten"

Die dingen die jij zegt zijn bijna standaard antwoorden voor iemand in zo'n situatie..
En dat begrijp ik ook wel.. Maar ja.. ik ben niet een standaard iemand die met standaard antwoorden of oplossingen genoegen neemt.. Misschien zou dat in dit geval wel eens goed voor me zijn
Er word ook vaak gezegd dat je m beter voor je dromen kunt houden, want in het echt vallen ze toch tegen, omdat je al een bepaald beeld van ze hebt gevormd... Ja, ja denk ik nu, maar dat zul je nooit weten als je m niet ontmoet.. of ie nou tegenvalt of juist niet.
En ik heb ook niet zoiets van, ik bespring m meteen als ik m zie, want zo ben ik niet.. Ik ben niet zoiemand die aan hun idool's voeten gaat liggen hijgen. Ik heb m ook niet op een groot voetstuk staan, zoals ik al zei, ik zie m net zoals ik bv mijn klasgenoten zie.. Als een 'normaal' mens! Waarmee ik heel graag een normaal contackt mee wil opbouwen

Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 13:36

Elles"]
Ik word wel nieuwsgierig.... wie is het?? Wow!

[/quote]

[quote="BlueStar schreef:

Toch ben ik wel benieuwd over welke acteur je het hebt.


Ik had het over James Napier, maar dat zal jullie vast niet zoveel zeggen, denk ik. Scheve mond
Maar misschien dat deze foto iets meer zegt Haha!

Afbeelding

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:42

Als je toch iets wilt doen, kan je de tekst uit je eerste berichtje in dit topic opsturen. Daarin heb je heel; duidelijk uitgelegd wat je precies voelt, en wat je bedoelt.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:55

Ja, ben het wel met Vende eens. En weet je, het is ook een soort van afsluiting. Ik heb ooit 'n keer 'n brief gestuurd naar Hugh Jackman (uit "Kate en Leopold", "X-men (1&2)" en Swordfish). Ik voelde me ook een soort van aangetrokken tot hem, was niet verliefd, maar wilde hem wel graag beter leren kennen.
Ik snap je gevoel dus wel, want ik ben ook hartstikke down to earth normaal gesproken, maar toen ineens niet meer.
Ik heb toen een brief geschreven, niet dat ik verliefd op hem was ofzo, maar over dingen die mij bezighielden, dat ik hem heel interessant vond en niet zo'n echte fanbrief, denk ik. Ik heb nooit antwoord gekregen (natuurlijk niet, hoeveel fanmail zou 'n acteur uit een bekende film krijgen...), maar het heeft me wel geholpen met afsluiten. Die brief was weg, ik had gezegd wat ik wilde zeggen en als het hem zou aanspreken (als ie hem ooit zou lezen) zou ik vanzelf wel antwoord krijgen. Zo niet, nou, dan is het ook duidelijk.

Beetje vaag uitgelegd misschien, maar ik zou dus gewoon die brief/e-mail schrijven, precies zoals je hierboven hebt geschreven. Helpt misschien met het afsluiten.

Btw, komt die jongen toevallig uit The Tribe?

Angieh
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:53

ik denk dat assie idd gelijk heeft, dat je het bijvoorbeeld
op zo een manier af kan sluiten, maar sluit het ook echt voor
jezelf af, want om er zo over te blijven tobben enz..heeft ook geen nut

veel stertke ermee ieder geval;)

Nerves
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 16:19

assie schreef:
Ja, ben het wel met Vende eens. En weet je, het is ook een soort van afsluiting. Ik heb ooit 'n keer 'n brief gestuurd naar Hugh Jackman (uit "Kate en Leopold", "X-men (1&2)" en Swordfish). Ik voelde me ook een soort van aangetrokken tot hem, was niet verliefd, maar wilde hem wel graag beter leren kennen.
Ik snap je gevoel dus wel, want ik ben ook hartstikke down to earth normaal gesproken, maar toen ineens niet meer.
Ik heb toen een brief geschreven, niet dat ik verliefd op hem was ofzo, maar over dingen die mij bezighielden, dat ik hem heel interessant vond en niet zo'n echte fanbrief, denk ik. Ik heb nooit antwoord gekregen (natuurlijk niet, hoeveel fanmail zou 'n acteur uit een bekende film krijgen...), maar het heeft me wel geholpen met afsluiten. Die brief was weg, ik had gezegd wat ik wilde zeggen en als het hem zou aanspreken (als ie hem ooit zou lezen) zou ik vanzelf wel antwoord krijgen. Zo niet, nou, dan is het ook duidelijk.

Beetje vaag uitgelegd misschien, maar ik zou dus gewoon die brief/e-mail schrijven, precies zoals je hierboven hebt geschreven. Helpt misschien met het afsluiten.

Btw, komt die jongen toevallig uit The Tribe?


Ik snap wat je bedoeld en daarom, een brief schrijven kan altijd. Alleen de kans dat het echt nut heeft is 0,0... Ik denk inderdaad dat ik gewoon maar een brief ga schrijven, desnoods naar email én gewoon naar het post adres van het agentschap waar ie werkt. Dan heb ik iniedergeval gedaan wat ik kon doen en of het resultaat heeft zie ik dan wel.. Ik verwacht zero, dus het kan altijd meevallen.
Nu wil ik alleen nog de perfecte brief schrijven, recht uit het hart en zonder onzin.. Dan kan ik dáár nu eerst over na gaan denken Pling
In iedergeval allemaal bedankt voor je reacties... Ik ga het straks van me afzetten, met die brief als afsluiting. *hoop ik Scheve mond *