het lukt me maar niet zo moeilijk!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

het lukt me maar niet zo moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 20:11

heeej peoples,
ik heb veel moete met adrijkskunde op school het lukt me echt neit iedere dag als ik ak heb op schoo ldan kan ik mischien een paar vraagjes aleen maar dna zit het er weer op en moet ik me vinger op steken ik doe nu al de leerweg lager op maar adrijkskunde is zo moeilijkk Ach gut
is het nou echt zon belangrijk vak? hoe doen jullie dat nou?????
xxx spirit lover



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:32

Ik moet zeggen dat ik aardrijkskunde nooit meer nodig heb gehad. Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je na school gaat doen of je er nog iets aan hebt. Het is wel belangrijk, want als je onvoldoendes haalt kan dat er toe leiden dat je in het ergste geval blijft zitten of zakt voor je eindexamens.

Misschien is bijles een idee? Als je interesse hebt, PB me dan maar even.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 11:40

eem bijles mag je niet zomaar in bij ons
ik ga wel de verzorging kant op dat vind ik leuk
laatst weer een 5 voor ak Scheve mond

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:42

Je hebt ook moeite met Nederlands zie ik? Ik heb je eerste stuk tekst echt 3 keer door moeten lezen voordat ik het snapte. Lachen

Maare ja, als je geen bijles mag, wordt het wel moeilijker. Kun je niet bij je lerares na de lessen terecht of zo?
Wij hadden trouwens ook een huiswerkklas op school. Dan kon je na je lessen op school huiswerk maken en dus zoveel vragen stellen als je wilde.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 12:37

ja sorry zal beter op de FOUTEN letten maa rik ga het wel aan me mentor vragen wij hebben ook huiswerk begeleiding met de mentor maar meestal zijn we dan met de halve les bezig meet bijnamen uitpratne Verward en dna snap ik er nog neit veel van


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie