Gesponsord door mijn ruitersportwinkel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Gesponsord door mijn ruitersportwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 15:51

Ik kom al een jaar in de winkel van Mr.Ed in Maasland. Die winkel had ik beter nooit kunnen vinden want sindsdien kom ik daar denk ik bijna elke 2 weken wel iets kopen. Vingers aflikken

Ons paard Koko is een volledig "Mr.Ed" paard. Het enige wat niet bij Mr.Ed vandaan komt is de poetskist (die is van de Blokker Haha! )
Verder hebben we alles bij hun gekocht.

Bijna iedereen op stal komt dankzij mij ook bij Mr.Ed.

Ik geef het meteen toe, mijn Mr.Ed verslaving is groter dan mijn Bokt-verslaving! Schijnheilig *LOL* Bloos!

2 weken geleden heb ik een uitrijdeken besteld en die was vandaag binnen. Op naar Maasland en de deken opgehaald met nog een paar kleine dingetjes Schijnheilig. Ineens vroeg de eigenaar hoeveel paarden wij nou eigenlijk zelf hebben (eh...2 paarden en 2 shetten) Gaf hij me ineens 2 nieuwe winterdekens en zei dat hij me wel een keer wilde sponsoren!! Echt gaaf!

Ik weet niet of de medewerkers van Mr.Ed ook bokken maar ik wil Peter van Mr.Ed toch nog even een keer bedanken voor deze supermooie dekens. Peter bedankt!!


Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:53

Dat is nog eens aardig zeg!!

:evaw:

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:01

Jeetje,geef hem ffe mijn adres door Haha! haha, wat aardig!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:04

Dat is gaaf!!!!!! Daar kom jij zeker weten nog wel vaker Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:05

KellyenXena schreef:
Jeetje,geef hem ffe mijn adres door Haha! haha, wat aardig!

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:12

waarom quote jij alles alleen flower??

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:07

Zo zo... ik moet er ook maar eens langs gaan dan. Haha!
Waar zitten ze ergens?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:23

Wat leuk zeg. Weet hij soms dat e de mensen van jou stal naar hem stuurt ofzo. In ieder geval is het zo t ehoren een supervent!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:29

Heeft ie voor mij niets meer liggen? Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:06

Potverdorie je moet daar wel erg veel geld uitgeven wil je zo opvallen dat ze eens iets terug willen doen Haha!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:21

bofkont!!! Gebeurt mij nou nooit! Alhoewel, toen ik mijn springzadel kocht bij een zaakje waar ik wel vaker kom, kreeg ik een dekje met hun geborduurde merkteken. Voelt een beetje als sponsoring!!!;)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:25

Woow leuk joh!!! Handig Haha!


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:49

Hee, dat is mooi meegenomen. Die mensen weten op deze manier wel goed hoe ze aan positieve mond-op-mond reclame kunnen doen!

Vorig jaar had ik hetzelfde, alleen had ik nu tegen de eigenaar van de ruitersportzaak gezegd dat ik hem genoeg sponsorde, en of HIJ mij nu eens wilde sponsoren. Toen kreeg ik bij mijn Bucas vliegendeken het masker gratis en een dekje met hun naam erop. Toch weer mooi meegenomen!

Toos paardloos

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:45

Ik kreeg een keertje een zak hoefijzerchocolaatjes. Er zaten er alleen veel te weinig in... Tong uitsteken

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 10:45

Cody schreef:
Potverdorie je moet daar wel erg veel geld uitgeven wil je zo opvallen dat ze eens iets terug willen doen Haha!


Zoals ik al eerder zei, ons paardje Koko is een volledig "mr.Ed" paard, alle spullen (nw Stubbenzadel met leuke korting, hoofdstel, zweet + zomerdeken, halsters, dekjes, borstels, noem maar op) hebben we daar gekocht Schijnheilig
Voor mijn andere paard (en shetten) heb ik ook al veel gekocht...

De laatste maanden kom ik daar zowat 2 wekelijks over de vloer, gebeurt maar zelden dat ik zonder nieuwe spullen thuiskom (auwww, mijn portomonnee) Vaak vragen de meiden van stal of ik even meega...tuurlijk wil altijd wel even mee Schijnheilig )

Ik stond echt verbaasd toen hij zei dat hij me wel een keer wilde sponsoren....mag natuurlijk ook wel een keertje, ik heb al zoveel bij hem gekocht, en ik stuur ook mensen door naar hem (hem ik hem ook wel eens verteld)
Het had niet gehoeven maar het is natuurlijk wel harstikke leuk.. en idd dit is ook weer een goede/positieve mond-op-mond reclame

Mr.Ed heeft gewoon een superservice en de verkoopsters weten gewoon heel veel, dat zul je echt niet tegen komen bij Divoza of Hypo-winkels!!

Citaat:
Dennis

Dat is gaaf!!!!!! Daar kom jij zeker weten nog wel vaker .


Ehmmm ja daar kom ik zeker nog wel vaker (maar niet alleen maar omdat ik nu 2 nieuwe winterdekens heb gehad)
... waarschijnlijk weer einde van de maand, dan ga ik samen met een stalgenoot die een nieuwe rijbroek wil kopen... ik denk toch dat ik mijn portomonnee maar even een keer thuislaat

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:28

bofferd.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:48

Ik kom ook altijd bij MR. Ed.

Zelfs toen hij nog in die woonwijk zat.

Ik kom zeker 1x in de maand bij Mr. Ed.

Het gewoon een fijne winkel.

Ik vind echter wel dat de bestellingen achteruit gaat.
Ik moest laatst wel 3 maanden wachten op een set Argentaan beugels.

Hij vergat steeds te bellen.
Vind dat wel een beetje slordig.

Maar ja, wat wil je ze zijn natuurlijk een stuk groter en professioneler geworden.

Er kwamen toen al een hoop mensen, laat staan nu.

Maar inderdaad de Nr 1 winkel.

He dat is een Goed topic.

Verkiezing BESTE Ruitersportwinkel.

Ik durf bijna te wedden dat hij op 1 kom te staan dan.

Ga even een topic aanmaken

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:47

Heejz

Ik kom ook heel vaak bij Mr.Ed in Maasland. Egt een onwijs gave zaak niet te duur maar wel top kwaliteit de eigenaar van onze stal kent hun daar allemaal en je hebt daar naturlijk ook van die stempel kaarten en dat heeft hij 1 stempel erop en dan krijgt hij al 10 euro korting en we moesten met mennen veiligheidscappen dus daar heen die dingen zijn 50 euro perstuk we hadden er 3 nodig zegt de eigenaar van stal hier hebbie 110 euro en ik neem ze alle 3 vond peter goed. En zo zijn er nog wel meer van die dingen egt een toffe vent die peter OK dan!

Groetjes Amanda OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous, Jussem, Karintich, vidya en 150 bezoekers