mensen die mij helpen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-01 09:23

dus vikki, jantina, nathalie, marcel en debbie (helaas komen ze geloof ik niet allemaal op bokt)
Zouden jullie mij als jullie op een dag handtekeningen gehaald hebben willen mailen hoeveel je er gehaald hebt? (op 1 blad kunnen er 18)
Dan kan ik de "score" bij houden.
Alvast bedankt



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 09:29

Ok.. wel kl*te dat ik nu ziek ben.. maar ik probeer om morgen naar school te gaan (kan zijn dat het echt niet gaat..) en dan ga ik 's middags meteen rond..
maar ik ga ook denk ik langs deuren want hier is nergens MKZ, en we wonen zowiezo niet bij boeren (wel als ik 5 min. verder fiets, maar dat doe ik niet) ook laat ik zoveel mogelijk vriendinnen, vrienden, kennissen en familie tekenen natuurlijk!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 18:53

Is gebeurd he Stef!!! En blijf vol overgave door gaan!!! Dus als nog meer mensen zich geroepn voelen om mee te helpen...be our guest!!! Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, amandananana, cent, Chita, Corelli, Dana02, dolor, Donkim, EliseXJoelle, IASCrawler, Kimmie25501, Ladypronk, lastig, MartinJJ, meiske04, milatje, nile, Piekosjj, PlukenKrul, pony33, Rox87, Suky, TessaxQuincy, tirzasarah10, Vithou, xMayo, YandexBot, Yom, Zick_Zack en 78 bezoekers