En, doen de mannetjes ook nog een beetje koken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Koken vriendjes/mannetje ook mee, of zijn de dames de klos?!

We koken om de beurt
17 (36%)
Hij kookt altijd
7 (15%)
Ik ben altijd de klos thuis...
7 (15%)
Anders, namelijk...
15 (32%)

Totaal aantal stemmen: 46


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

En, doen de mannetjes ook nog een beetje koken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 20:18

Hahah, leek me wel een leuke pol voor de dames onder ons...! Schijnheilig

Doet jullie vriend of man ook koken, of zijn de dames altijd de klos?
Hier bij ons thuis doen we een beetje om en om. Maandag is zowieso standaard pizza dag, en de rest van de week meestal ik 2 dagen, dan vriend 2 dagen, en af en toe halen we nog wel eens een Chinees, of koken we samen...
Over het algemeen heb ik niet echt te klagen! Lovers

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:16

ik kook meestal, en heel soms kookt mijn vriendje Haha! Maar daar staat tegenover dat hij stofzuigt, opruimt en schoonmaakt *LOL*

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:16

Als we koken helpen we elkaar daar wel wat in, het schoonmaken van de groenten, aardappels schillen enzo doen we samen, zodat dat sneller gedaan is... En het koken zelf soms samen en soms alleen...

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:18

Wie het eerst thuis is, kookt. Voorheen was dat heel wisselend, tegenwoordig ben ik dat eigenlijk altijd.
Heb ik verder geen problemen mee want nu eet ik tenminste altijd iets wat ik graag lust Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:36

Jeetje.... Scheve mond Wat hebben jullie brave jongetjes in huis... Haha!
Ik ben de enige die kookt thuis, toevallig heb ik er geen hekel aan. Maar ik ben ook eigenlijk altijd het eerst thuis, dus dan is het ook wel weer logisch. Voordeel is wel, dat ik zelden of nooit commentaar krijg op het menu. Want anders kookt ie zelf maar, toch? *LOL* En dat kan ie niet, dus.... opgelost! OK dan!

mayb2

Berichten: 105
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:31

Vanavond maar weer eens borito's, niet dat kleffe gedoe, alles zelf maken mmmmmm
ROA recept op aanvraag haha

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:03

Ik woon dan nog gewoon thuis. Maar als mijn vriend en ik zelf voor wat eten moeten zorgen kookt hij meestal. Ik brouw er meestal niets van terwijl hij een koks opleiding gedaan heeft dus dat is wel heel erg handig.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:09

Anders. Als hij werkt kook ik als ik thuiskom. Als hij thuis is zorgt hij dat het eten klaarstaat.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:35

Anders: wij koken altijd heel knusjes samen. Komt misschien ook omdat we niet samen wonen en het dus wel gezellig is als je dan bij elkaar bent om dan ook dingen samen te doen. Ik zou het in ieder geval vertikken om iedere dag te koken als we samen woonden Haha! Wordt waarschijnlijk iets van om en om, is toch iets efficienter.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:06

Wmijn, ook niet in ruil voor niet opruimen, stofzuigen en schoonmaken? Dan kook ik echt liever

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:21

Als ik pas laat klaar ben met werken, kookt vriendjelief.
Maar als ik vroeg klaar ben of in het weekend kook ik.
Vind ik helemaal niet erg want ik vind het leuk om te doen.
Opruimen doen we samen!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:10

Ehhmmm, koken wat is dat? Meestal ben ik de bok om de pizzaboer te bellen Haha! Haha! .

En anders koken we geloof wel heel vaak samen. Al wil het ook nog wel eens voorkomen dat ik lekker zit te bokken en dat dan ineens het eten al klaar is OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:34

Als die van mij kookt, eet ik niet mee hoor.... Haha!
Hihi, die krijgt het zelfs voor elkaar om kant-en-klaar dingen te verprutsen... *LOL* Soort van KipHawai van Hester zonder kip zeg maar Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:58

Mijn vriendje vindt het leuk om te koken en het is nog lekker wat hij maakt ook! Vork

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, want in de keuken staan is niet echt mijn hobby. In principe koken wij trouwens om de beurt, maar hij toch stiekum net iets vaker dan ik. Knipoog

En ik? Ik doe de was. Voor de afwas hebben we sinds kort een apparaat. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:17

Bij ons is het eigenlijk nog erger. We koken allebei voor ons zelf.
Ik ben om een uur of 5 thuis en maak snel wat voor mezelf en ga dan door naar mijn paard. Meestal wat verse groenten met tomatensaus en kaas.
Manlief komt tegen een uur of 10 pas thuis [is muziekleraar] en zet voor zichzelf altijd de frietpan aan. Maar vaak neemt hij zijn eten al mee naar school. Dat hoeft hij dan alleen in de magnetron te doen en tussen de lessen door eet hij dat op.
In de week-einden loopt alles altijd zo ongeregeld dat het eten er vaak bij in schiet. Dan wordt het op de avond vaak een borrel met hapjes. Ook lekker feestelijk hoor.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 02:11

Koortje schreef:
Hahah, leek me wel een leuke pol voor de dames onder ons...! Schijnheilig



Tja ... ik mag dus niet "meepollen" begrijp ik. Laat ik dan maar aarnWesternfreak over.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:53

Als ik heel eerlijk ben kook ik thuis het minst.
ALs we lasagna eten maak ik het zoiezo niet want dat lukt me niet zo geweldig.(wil niet zeggen dat ik niet meehelp blaadjes leggen of saus in de schaal scheppen hoor Tong uitsteken )
Macaroni of spagetthi wil meneer graag zelf maken omdat hij dat leuk vind.
Tja eigenlijk alles waar een maatbeker aan te pas moet komen flanst hij in elkaar Haha! Hij heeft er ook echt plezier in dan.
En dan te bedenken dat hij 3 jaar terug nog niet eens een ei kon bakken of wist waneer een aardappel of pasta gaar was. Bloos!
Het enige waar ik aan toe kom is simpel ovenwerk,zoals worstenbroodjes en pizza bv.of als er iemand komt eten.
Tuurlijk kook ik nog wel maar minder vaak als hij Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:05

Ik kook 5 dagen in de week en in het weekend gaan we vaak uit eten.
Nu de wintermaanden er weer aan komen zal mijn vriend in het weekend koken, hij heeft een eigen Hotel/Restaurant en een aantal snackbars gehad dus hij kan koken als de beste Vingers aflikken

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:57

Ik ga gokken dat ik later de pineut ben
Bij alles wat ik heb gemaakt hoefde geen beitel aan te pas te komen om het eruit te halen Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:35

Ik kook altijd zo'n twee keer per week. De rest gaan we eten halen of uiteten. Of zo een maggie magnetron menu van u.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:50

Ik heb voor Anders gekozen. Wij wonen ook nog niet samen, en als we dan koken, koken we altijd samen.
Heel gezellig, en ik kan altijd mee beslissen wat we gaan eten, handig!

Ik denk dat als we samen wonen, diegene die het eerst thuis is kookt.
En dat de andere dan afwast/afruimt ofzo.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:10

lageveld"]
[quote="Koortje schreef:
Hahah, leek me wel een leuke pol voor de dames onder ons...! Schijnheilig



Tja ... ik mag dus niet "meepollen" begrijp ik. Laat ik dan maar aarnWesternfreak over.
[/quote]

Bij deze dan .... Haha!
Hij kookt altijd heb ik maar ingevuld Knipoog en nog goed ook !
Zelf ben ik niet echt een fan van koken, maar daar staat tegenover dat ik meer schoonmaak in huis en de stallen uitmest Schijnheilig
Een beetje het huishouden verdelen mag wel en als het ook nog eens de dingen zijn waar je geen hekel aan hebt, is dat helemaal mooi, toch ?
wat niet betekent dat ik nu voor iedereen wil schoonmaken

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 01:51

Ik kook graag maar zo af en toe maakt mijn man een rijsttafel. Alleen bij slecht weer meestal en dan staat ie ook de hele dag in de keuken. Paul is gelukkig heel goed in dweilen en keuken opruimen...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:12

Mijn moeder kookt meestal omdat mijn vader later thuis is en dan kunnen we meteen eten maar in het weekend enz kookt me vader vaak want dat vind hij kei leuk!

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:51

Mijn vriend en ik koken ook omste beurte, Licht er maar net an wie er zin in heeft, of we doen t samen..
Maar mijn mannetje kan HEERLIJK koken !!!!