Marcatje is stoerrrrrr !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Marcatje is stoerrrrrr !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 18:12

En voor de duvel zn ouwe moer nie bang.........

Marca staat hoog in het bloed en is best een kikker. We zijn nu pas net een paar keer van het terrein afgeweest. We zitten midden in een woonwijk dus er zitten nogal wat haken en ogen aan om buiten te rijden.

Maargoed ik was vandaag as usual in de bak aan het rijden. langs de bak loopt een rij bomen en een sloot dan een pad en dan weer een sloot en dan beginnen de tuinen van de huizen. Nu was de gemeente de slootkanten aan het maaien met een hele grote, veel lawaai makende machine.... dus ook langs de kant van de bak zeg maar. Ik denk bij mezelf, doen net of ik het niet zie, hoor of wat dan ook... Ik doe net of het er niet is......... En het peerd loopt gewoon door, gewoon lekker aan het werk alsof er niks aan de hand is......... Ben zo trots op haar. Het paard is gewoon nog helemaal niet verkeersmak ofzo en dan zo een machine die langskomt.... okee , ze keek wel maar ze reageerde niet. Ben zo trots op haar.........

Sorrie hoor moest het even kwijt..... Haha! Haha! Haha! Cool

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:26

Ik ken dat gevoel, jouw paard is dan het beste, braafste enstoerste van allemaal! Gaaf hoor, dat vraagt om een grote emmer beloninbgen Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:32

geeft een kick hé, zo trots zijn op een paardje?! Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:32

Ha! Marca-muts leert het nog wel, aan de longe was het een jaartje geleden wel anders!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 20:50

Anique_Vaandrig schreef:
Ha! Marca-muts leert het nog wel, aan de longe was het een jaartje geleden wel anders!


jaahaa precies, Juf trots. ik trots allemaal trots. .. Juf zei dat het peerd gewoon vertrouwen in me had........ ik weer trots.........haiahaiahiahiahaiaai *zucht van geluk* Jaartje geleden ging ik nog voor een wegwapperend blaadje alle kanten behalve de goede op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:12

gijsenkim schreef:
jaahaa precies, Juf trots. ik trots allemaal trots. .. Juf zei dat het peerd gewoon vertrouwen in me had........ ik weer trots.........haiahaiahiahiahaiaai *zucht van geluk* Jaartje geleden ging ik nog voor een wegwapperend blaadje alle kanten behalve de goede op


Komt ervan he, met zo'n Juf! Gelukkig maar dat we zo'n Juf op stal hebben *big smile van oor tot oor Pling Haha! *