WN: Hardenberg: Summer Holliday Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

WN: Hardenberg: Summer Holliday Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 11:20

Wran-erkend cat. D jury: Alida van der Hof. Beginners/Amateur/Open
Onderdelen: Showmanship at Halter, trail, pleasure, horsemanship, reining en als afsluiting een jackpot reining.
Info/aanvr. inschrijfformulieren: 06-51162084 na 18.00
b.g.g. 06-20308473 Gezelligheid en sportiviteit staan voorop!


Pasterza

Berichten: 2694
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:19

Kan helaas niet meedoen maar wil wel graag komen kijken. Weet iemand het adres?

Gezocht: Recado (argentijns veedrijverszadel c.q. gaucho zadel)

& een dameszadel

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:57

Heb toevallig het inschrijf formulier naast me liggen. Lokatie: Manege "de Gulden Spoor" Sportpark De Boshoek Hessenweg 74 Hardenberg.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 16:00

Start er nog iemand op deze show eigenlijk, het item heeft zo weinig reacties tot nu toe Verward

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:54

Ja ik ga starten. Mijn vader doet ook mee. Mijn zusje kan deze keer helaas niet mee doen. Inverband met een rugprobleem van haar paard

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:49

Rom en ik doen niet mee. Rom gaat met Stan de hei op en dan heb ik dus geen vervoer (moet toch gauw m'n E-rijbewijs halen Scheve mond )
Natuurlijk wens ik iedereen succes die mee gaat doen: Azhari en Pieter: neem even wat prijzen mee naar huis OK dan!

https://www.cowgirlstore.nl
Cowgirl Store LOOK GOOD, RIDE FREE!
Cowgirl Vintage * Clothing * Accessories * Boots
Riding and Showwear * Horse Tack

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:48

ik ga dus wel, en heb 2 paardjes mee.

ik ga morgen gewoon genieten want voor het eerst sinds zeker een jaar doe ik mee met mijn paint merrie. deze had een scheurtje in een hoefbeentje maar dit lijkt erg goed te genezen. en we gaan het dus voorzichtig proberen in de showmanship at halter.
verder nog pleasure met cookie.

ik zie je morgen azhari

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:28

Nou wij zijn weer thuis. Het was er wel gezellig, maar heel moeilijk te vinden. We zijn goed verkeerd gereden, en volgens de routeplanner zaten we precies op de goeie weg. Toch wel lastig geen navigatiesysteem en een ontzettende auto.
Rina, ik heb je wel in een flits zien langs komen, maar ik was voordat de amatuers goed en wel gestart waren ookal weer op huis aan. Wij moeten vanmiddag namelijk nog naar Assen.
Op zich hebben we goed gereden, alleen ik kan niet meer tellen. Dus 1 spin te veel. Verder was ik 4de in de horsemanship en mijn vader was 3e in de trail, 7e in de pleasure en 6e in de reining.
Ik ga nog even hard doortrainen en dan start ik waarschijnlijk in januari amateurs.
Hoe heb jij gereden Rina? Carla er was nog wel een plekje in de trailer vrij geweest. Knipoog

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:36

Voor iedereen die vandaag heeft meegedaan; hopelijk zijn jullie tevreden met jullie prestaties, of je nu wel of niet in de prijzen bent gevallen als je er zelf maar een goed gevoel over hebt dan is dat toch prima! OK dan!
Ik kon zelf helaas niet meedoen( ben deze week weer aan het werk en zitten thuis nog midden in een grote verbouwing, lekker druk dus) Ziek
Maar heeft iemand de uitslagen? Waren er veel deelnemers?
De volgende wedstrijd in Oosterwolde ga ik de rust bij de amateurs verstoren Knipoog ! Heb m'n broek nu al vol! Haha!
See you there!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:19

Azhari schreef:
Carla er was nog wel een plekje in de trailer vrij geweest. Knipoog



Goed gereden luitjes OK dan! Maar ik denk niet dat je het achteraf leuk had gevonden als ik met jullie mee had gereden, want dan had je 's middags niet naar Assen kunnen gaan. Amateurs starten pas 's middags Knipoog

https://www.cowgirlstore.nl
Cowgirl Store LOOK GOOD, RIDE FREE!
Cowgirl Vintage * Clothing * Accessories * Boots
Riding and Showwear * Horse Tack

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 00:43

beetje laat maar goed. ik had het erg druk met 2 jonge katjes van 4 weken die mams in de steek heeft gelaten Huilen . die had ik dan dus ook bij me in hardenberg en tussen de bedrijven door gevoert en verzorgt.

verder ik heb genoten van feline en de showmanship. ongetraint en niet gewassen Bloos! het parcour niet kennende zo de ring in en helaas dus aan de verkeerde kant van een pion langs. maar toch zo zalig dat paard. ze trok zich nergens iets van aan en stond daar alsof ze vorige week nog op wedstrijd was geweest. in de open was ze nog 2e.
met cookie de pleasure gereden en in de ama had ik een break of gate. of te wel meneer viel in draf terwijl hij moest galoperen Scheve mond in de open 3e van de drie. maar hij heeft een heleboel geleerd en ik ook overigens. want hij neemt ons dus gewoon in de maling. en vanaf nu mag hij extra aan het werk. alhoewel lukt ook weer niet hij heeft te veel gespeeld in de wei en een stikje gehad van sly. nu is hij licht onregelmatig .

leuk dat het zo goed gegaan is azhari. volgende keer moeten we toch eens meeten .

en alpenquarter hoe, wie, wat, waar volgende week een wedstrijd in oosterwolde?, bij mijn weten is er pas in dec. weer een daar.


Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:09

Volgens mij is er 12 oktober ook een wedstrijd in Oosterwolde. Maar ik kijk het zo even voor je na.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:12

Op de wedstrijd kalender van de silver ranch staat 12 oktober, maar er staat nog geen jury bij en je kunt ook nog geen inschrijfformulier afdrukken. Dus weet niet of deze doorgaat.
Mayflower: ik was liever in Hardenberg gebleven, dan naar assen gegaan eerlijk gezegd. Maar er stond ook niet voor niets een knipoog bij.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:25

rina schreef:
want hij neemt ons dus gewoon in de maling.


Dat doen toch alle appie's??????? Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers