De vakantie's zijn voorbij...................FILES

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

De vakantie's zijn voorbij...................FILES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:52

Zucht..........Het is weer duidelijk merkbaar dat de vakanties toch echt voorbij zijn. Gisteren begon fantastisch, s'ochtends deed ik er 2 uur en drie kwartier over om op mijn werk te komen. En toen ik rond kwart over vijf naar huis ging..........en dacht, zo lekker vroeg vandaag. Was ik pas om kwart over 7 thuis!!! De hele A12 stond vast!!

Nu ga ik over een half uurtje naar huis, en ik keek net vast even op nu.nl om de files te bekijken. Is er weer!!! een ongeval gebeurd op de A12, en dus leuk 8 km file!!!

Wie mag zo ook de file in????


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:55

Yep, ik ook weer. Wat een ellende, vacanties zijn voorbij, de regen is begonnen en we zijn gelijk weer aan het asfaltvergaderen. Scheelt weer een hoop vrijetijd, die ben ik nu weer mooi kwijt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:57

Asfaltvergaderen.......goed woord!!! Ben het nu al weer zat, en het is pas een week zo!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:02

Balen zeg voor je en dat na je eerste enthousiaste verhalen. Ik hoop dat het te doen blijft iedere dag weer.
Sterkte in de file zometeen, Pipo!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:05

Nou is het wel zo Fitz, dat ik sneller vanuit Zoetermeer naar Hilversum kom, dan vanaf Amsterdam. Toen deed ik er standaar minimaal anderhalf uur over!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:07

Ik weet niet wat M dan verleden week gedaan heeft want die was in een uur over vanuit de Bollenstreek naar de Veluwe Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:10

Had ie een extreem geval van Mazzel!!!!!:D

ALs er geen file stond was ik altijd in 25 minuutjes thuis. Zelfs vanuit de centrum Amsterdam. Maar zodra het regent, en dan rond dit tijdstip..........echt een groot drama.

Maar vanaf hier ook dus, enige voordeel is dat hier een aantal tankstations langs de A12 zitten met die hele lekkere DE cappucino!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:24

In de file kun je wel rustig telefoneren, dat is wel een voordeel Haha!.

Ik heb dus totaal geen last van files, ik ben in een kwartier van huis naar kantoor momenteel, echt fijn Lachen. Dat zal ook wel afgelopen zijn als men over stapt van de fiets in de auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:25

Uhh, ja das waar. Maar dat heeft het gevolg dat mijn telefoonrekening buiten proporties is. Vond mijn vorige werkgever nooit echt tof. Hij betaalde ze wel heel braaf!!!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:29

Tja, vanochtend weer voor het eerst eens in de drukte richting Schiphol gereden.... pfffffffffffffffffff wat een zooitje, ben wel blij dat ik nu gewoon dicht bij huis werk en niet meer op Schiphol..... wat een zooitje.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:06

Tja files, daar hebben we hier in het noorden nou nooit last van Haha! Tong uitsteken .

Estranged

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:16

Ik heb (gelukkig) wat 'andere' werktijden kunnen regelen (10:00-18:00) waardoor het nu zo is dat ik om 09:00 in de auto stap en om 19:00 weer thuis ben. Heerhugowaard --> Almere en vice versa is dan goed te doen in een uurtje OK dan!

Moet er niet aan denken om ELKE dag in de file te staan....pffff Cool

~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:18

Vanuit Almere is er om 7 uur drukte en vanaf 8 uur, om 7.30 kun je redelijk goed doorrijden Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:54

Pipo schreef:
Nou is het wel zo Fitz, dat ik sneller vanuit Zoetermeer naar Hilversum kom, dan vanaf Amsterdam. Toen deed ik er standaar minimaal anderhalf uur over!


Dan kom ik jou dus elke ochtend en middag tegen Cool , ik ga de A12 de andere kant af. Van Veenendaal naar Zoetermeer.
En ja ook daar zijn ook aardig wat asfaltvergaderingen..... Scheve mond
's morgens begin ik tussen 7 en half 8 dan ben ik de files nog voor. alleen bij de HSL stroopt het dan een klein beetje.
Maar zodra ik 'm niet om 4 uur peer, wat vaak zat gebeurt, dan ben ik ipv 5 uur/half6 om half 7 thuis.
Gisteren heb ik van Zoetermeer naar Veenendaal tussen de 0 en 80 km p/u gereden, toen was het écht prut.
Zo prut dat ik vandaag (had geen afspraken) maar met de trein ben gegaan. DIe natuurlijk vandaag weer dikke vertraging had door die ellende bij amsterdam.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:02

Kayla schreef:
Tja files, daar hebben we hier in het noorden nou nooit last van Haha! Tong uitsteken .


Ehh, nou toch wel hoor. Mijn vriend heeft maandagochtend altijd spreekuur in het ziekenhuis in Winschoten en staat de laatste tijd steevast bij Groningen in de file.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:03

Wij houden op de A6 geen asfaltvergaderingen ... maar bumperbesprekingen Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:05

Pipo schreef:
Uhh, ja das waar. Maar dat heeft het gevolg dat mijn telefoonrekening buiten proporties is. Vond mijn vorige werkgever nooit echt tof. Hij betaalde ze wel heel braaf!!!


Dat moeten ze er dan maar voor over hebben hoor Knipoog Anders zorgen ze er maar voor dat je thuis kan werken Schijnheilig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:13

elke keer vind ik het zo fijn om in de zomervakantieperiode naar mijn werk te rijden. En dan wens ik dat de mensen die in het buitenland zitten nooit meer terug komen. Zoveel rust en vrede op straat! Kon het altijd maar zo zijn.
Maar de hel is weer losgebroken, de straten weer vol, de vrijheid van een lege weg is verdwenen. Helaas............... nederland is vol.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:17

Hou op schei uit, ik moest vorige week een middagje naar m'n nieuwe werk in Nijverdal, en ik ben natuurlijk de afgelopen maanden verschillende keren vanuit Alphen aan den Rijn die kant uit geweest, duurde steeds max 1.5 uur.
Vorige week vrijdag deed ik er dus maar liefst 3 uur over.... Grrrrrrr!

Gelukkig wordt dat probleempje volgende week opgelost..... Nog maar 140 dozen inpakken... Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:19

vrijdagmiddag is écht een ramp, dan is het (iig voor mijn gevoel) het ergste van de hele week.

:evaw:

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:25

Als ik dat allemaal zo lees ben ik blij dat ik 2 kilometer van mijn werk woon.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:30

nou, ik reed anders vanmorgen naar mijn werk en het was ineens weer hardstikke leeg! ik dacht "waar is iedereen?" Misschien is mijn wens in vervulling gegaan en zijn mensen allemaal op vakantie om niet meer terug te komen?

De hond is de betere mens

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:54

Ik heb elke ochtend een busreis van 2 uur. De afgelopen maanden had ik de bus vrijwel voor mezelf, nu komen ze zowat bij je op schoot zitten Scheve mond
(gister zelfs een uur gestaan.. aargh)
Nou ja, vanaf volgende maand kan ik op de fiets naar mn werk Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:44

Sjimmy?? Zwaaien de volgende keer he!!!

Het viel vanochtend heel erg mee, maar ik weet niet hoe vrijdagmiddag de A12 eruit ziet, weet wel dat Amsterdam- Hilversum op vrijdag altijd een verschrikkelijk drama was..........................we gaan het meemaken.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:09

File..........wat is dat Verward
Ach met de fiets ben ik nog eerder op mijn werk dan met de auto Tong uitsteken
10 minuten en dan ben ik op mijn werk Haha!

Wat ik me wel eens afvraag: dat blijf je toch niet trekken altijd maar zolang onderweg voordat je op je werk en thuis bent?
Dat breekt toch een keer op, hoe houden jullie dat in godsnaam vol Verward