Kippen Pesten....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Kippen Pesten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:51

Even geen paarden....maar een kippen-kwestie...

Sindskort hebben wij 5 kippen in de tuin.
Ze staan in een groot hok met een enorme ren,dit hook staat tegen de schutting (waar je door heen kan kijken).
Aan de andere kant van de schutting is een stoep.
2 dagen nadat we de kipjes hadden,begon het gedonder al....jongens van een jaar of 16 stonden voor het hok de kipjes te pesten in de ren te spugen enz.
Wat ze niet wisten is dat mijn moeder vanaf het dakterras het hele gedoe aan het volgen was.
Dus mijn moeder schiet ineens uit dr slof tegen die gaste,dus die jongens gelijk rennen voor hun leven (laffaards!).
Het is toen een weekje 'stil' geweest.
Gister,ging ik even kijken hoe het met de kuikentjes en de kipjes was en ik ging ook voeren.
Zie ik tot mijn schrik strijkers en rotjes in de ren liggen.....
Toen ik goed keek ,zag ik ook dat er sigarettenpeuken lagen...
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Nou,moordneigingen krijg je dan!!!!

We zijn vandaag dus gelijk maatregelen gaan treffen,zoals een dak op de ren maken zodat ze van boven geen rotjes,strijkers,peuken enz naar binnen kunnen gooien.
We zijn de schutting aan het dichten.
K wil nu dus ook slotjes op de deurtjes van het nachthok en het deurtje van de ren gaan zetten.
Maarja,het zijn wel van die k*tjongens,dan ze als het moet over de schutting klimmen...
Dus....ook het prikkeldraad is besteld.

Dit is toch te erg voor woorden??Dat je niet eens meer kippen in de tuin kan hebben zonder heel je tuin te beveiligen want anders heb je de kans je kipjes dood of gewond aan te treffen.
Ik vind dit echt walgelijk!!!Ik vind het gewoon eng..want overal op het nieuws lees je dat er ponys,schapen,kippen enzo worden afgeslacht en gemarteld!

Wat vinden jullie?Wat zouden jullie doen?

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:56

Er zou zoveel zijn dat ik zou willen doen, maar zo weinig dat ik ook kan doen.. Scheve mond

Aangifte doen, en als daar niks mee gedaan wordt eigen maatregelen treffen.
Ze filmen en hun namen achterhalen, water over de schutting gooien zodra ze er weer zijn, rotjes teruggooien..
Van dat soort dingen, zolang het maar gemeen is. Boeit me niets, want als ze aan mijn dieren komen.. Boos!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 08:47

Het zou fijn zijn als je wist waar dat volk woonde, dan kon je de kosten op hun ouders verhalen. Dat ze hun k*tjong maar eens opvoeden!

De hond is de betere mens

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 08:54

Verschrikkelijk die jong hebben gewoon geen gevoel Boos!
Wij hebben zelf ook kippen maar die zitten in een groot hok met gaas en zo er omheen en een dak erop Scheve mond en bij ons in de tuin komt er echt niemand in die er niet in hoefd te komen, om het zo maar te zeggen. want dan gaat onze hond zo tekeer, en helemaal als hij los loopt.
Maar hebben jullie bij het kippen-hok een opendak?? hoe kunnen die jongens daarbij dan?? Wij hebben conniferen rond onze tuin, dus niemand kan onze kippen eigenlijk zien.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 10:00

Tja inderdaad probeer ze op foto te zetten of nog beter te filmen. Misschien aangifte doen bij de politie en uitvissen waar ze wonen en hun ouders ter verantwoording roepen. Als ze een beetje verstand in hun bol hebben straffen ze hun kinderen af maar ja welk volk zal dat zijn hé.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 10:20

We hebben ook coniferen,maar die moeten alleen nog groeien!
En onze ren in van boven wel dicht,maar met gaas.

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:29

dus lopen 'dat tuig' gewoon door jullie tuin om dan rotjes in het kippenhok te gooien??
Maar wat doen jullie dan als het regent met de kippen?

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 12:47

Waarschijnlijk wel ja....

De kipjes geven weinig op regen,ze blijven gewoon lekker in de ren scharrelen.Tenzij het hagelt ofzo,dan gaan ze uit zichzelf in het overdekte stukje ren onder het nachthok.

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:52

ooh gelukkig ik dat al kunnen die jongens dan overal bij. maar toen zij dat rotje gooide konde ze dus in hun nachthok schuilen?.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:55

Desiree schreef:
Het zou fijn zijn als je wist waar dat volk woonde, dan kon je de kosten op hun ouders verhalen. Dat ze hun k*tjong maar eens opvoeden!


Waarschijnlijk krijg je dan nog een grote mond ook van de ouders, hoe je het durft om iets van hun zoon/ dochter te zeggen.. kom op zeg..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 12:58

Ze kunnen schuilen als ze willen ja.

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:00

Ik heb twee hanen en één hennetje (was de bedoeling voor vier hennen en één haan, maar ... eentje werd doodgeknuffeld, eentje ging zichzelf op en er bleken twee haantjes te zijn in de plaats van één ...). Nu lopen die gewoon los in de tuin, maar OWEE die die bij ons ongevraagd in de tuin komt lopen ... één van die twee hanen is een rasechte aanvaller, hij pikt je gemeen in de kuiten hoor!!!!! Wij weten het en houden er rekening mee, maar iemand die het niet weet Schijnheilig ... die zal niet vaak in onze tuin komen denk ik Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:15

Ag wat een stel minkukels! Kunnen die nou niet eens even van een paar kippetjes afblijven? waar moet dit heen joh Verward Echt zwaar triest... hebben die rotjongens geen gevoel ofzo?? Zal ik eens op hem gaan kwijlen of zo.... Boos!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:32

Wat matig zeg, echt niet normaal!! Ik vind het te triest voor woorden, maarja succes verder he Jalees!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:49

Zou op de wacht gaan liggen....moet jij eens kijken wat ze doen als ik ze te pakken zou krijgen. Doodknuppelen!!!! Boos!:(:(

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 20:59

Ja,mijn vader staat nu om de paar minuten op het dakterras op zo te kunnen zien of er al weer van die gastjes staan.

Nou,ik hoop voor die jongens van niet want mijn vader springt regelrecht van het dakterras de tuin in....Nou en als je mijn vader achter je aan hebt moet je of:Olympisch kampioen harlopen zijn, of Olympisch kampioen karate.
Haha!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:02

ik hoop echt dat je vader die snotjong op heterdaad kan betrappen Haha!
ik wil die gezichten dan wel eens zien.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 14:45

Jaah:D

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Mutsie93, nuscaniels, PowerPoef, TessaxQuincy en 22 bezoekers