Bijrijdster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Bijrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 11:11

Ola !

Ik heb even een klein probleem met mijn bijrijdster en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden en aan zouden doen ?
Weet het wel wat ik zelf ga doen maar gewoon ff een mening want mijn broek zakt ervan af !

Ik heb dus sinds kort een bijrijdster gelof ik Verward wat wil nou het geval..... de eerste keer dat ik samen met haar had afgesproken was ze heel enthousiast en heeft ze gereden en had ik zoiets van ja dat gaat vast klikken. Maar het was het landseizoen en ik had er net een veulen bij dus het duurde even voordat er een volgende keer kwam. Al met al stond ze weer op stal en sprak ik met haar af...... nou goed weer enthousiast dus denk leuk. Nou toen kwam het de eerste keer dat ze weer zou gaan rijden belde ze af, dat werd twee keer in dezelfde week door pers. probl (kan gebeuren) Toen op zondag gereden en vervolgens hoor ik een week niets meer........

Na meer dan een week verder te zijn kreeg ik een sms en dan zou ze gister voor het eerst zeg maar alleen gaan.... nou oke prima ik was aan het werk had lekker een avondje voor mezelf (daar neem je tenslotte een bijrijdster voor) Maar goed ik had tegen haar gezegd van joh laat even weten hoe het is gegaan.... ik was aan het werk en het is altijd fijn te horen dat het goed is gegaan op een gegeven moment hoeft dat natuurlijk niet meer maar dat hoef ik verder niet uit te leggen lijkt mij... Haha!

Dus ik gister avond toch nog even naar stal om nog even met mijn veulen te tutten en niemand heeft haar dus gezien ???? Ik heb een sms gestuurd van joh hoe ging het vandaag?

Krijg ik terug ja goed heb alleen het sleuteltje in het kastje laten liggen...... maar het mooie is al mijn spullen staan nog net zo in het kastje als dat ik ze de avond daarvoor heb achter gelaten en geloof me je ziet het gewoon of er spullen gebruikt zijn ja of nee.
Dus ik heb vanmorgen een sms gestuurd wat ze nou eigenlijk had gedaan met haar..... eh gelongeerd was het antwoord.

Nou ik denk het dus niet !!!!!!! maar goed ik ben er klaar mee kansen genoeg gehad ik zoek iemand waar ik op kan bouwen en niet een die mijn paard de hele dag op stal laat staan. Wat betreft het sleuteltje blijft het me een raadsel waarom er enkel een los sleuteltje ligt dat doe je toch aan je sleutelbos lijkt me anders raak je dat toch kwijt !? denken jullie wat ik denk ?

Nou eh lang verhaal ik ben het ff kwijt en dan maar opzoek naar iemand die wel graag wil en die ik kan vertrouwen.


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:20

huppathee andere zoeken! jij moet blij zijn met haar! Als je er nu al geen vertrouwen in hebt wordt het niets!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:22

daar ben je toch gelijk klaar mee. Bijrijden is 100% op elkaar kunnen vertrouwen...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:23

Wat jezelf al zegt stoppen met die handel... Je laat zo iemand niet aan modderen...

...Dreaming with my eye's wide open...

Waterkip
Berichten: 35
Geregistreerd: 09-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:35

ja idd stoppen er mee! en een betrowubaar iemand zoeken!


MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 11:45

Ik ben er ook klaar mee maar weet je wat het is vind het gewoon jammer dat het zo gegaan is want ik dacht echt dit gaat goed....
Waarschijnlijk ben ik te makkelijk en te goed van vertrouwen Scheve mond maar ik heb geen zin om en zeikerd te zijn snap ie het is niet leuk om een paard van iemand te rijden die altijd alles in de gaten ik vind als iemand goed is mag alles maar nu grrrrrrrrrr Boos! ik laat me echt niet in de zeik nemen door iemand.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:45

Daarom vraag ik een bijdrage in de kosten, zodat er ook echt verantwoordelijkheid gevraagd wordt. En duidelijke afspraken. Voorheen had ik op stal een agendaatje liggen en daar werd dan een kort verslagje in gezet..Was altijd leuk om te lezen en je wist precies wat er met je paard gedaan was. Maar in jou geval, even uitleg vragen (misschien durft ze je niet te zeggen dat ze niet kan die dag..?) en indien niet duidelijk, sorry maar helaas...en ga op zoek naar een betrouwbaar persoon.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:48

Direct ermee stoppen, je moet een bijrijder hebben die je kan vertrouwen.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:58

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad ik leende mijn paard uit en wat kreeg je stank voor dank! nooit meer dus...

...Dreaming with my eye's wide open...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:42

Weg ermee ik moet er niet aan denken dat het dit bij Mango gebeurt
en gelukkig heb ik ook een lieve en betrouwbare bijrijdster waar ik verlang
dat Mango voor het gaat en dan pas de rest en tot nu toe gaat het prima
zijn al een tijdje samen zo en ik heb geen klachten!

sinds maart heb ik hem gekocht maar ik heb hem eerst gehuurd en zij is in februari mee
gaan huren dus heeft ook altijd een bijdrage betaalt en ik heb altijd gezegd
je mag Mango beschouwen als je eigen maar ik heb de eindverantwoording en
aub zoveel mogelijk communiceren dus goede afspraken vanaf het begin maken!!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 12:42

Jac schreef:
Daarom vraag ik een bijdrage in de kosten, zodat er ook echt verantwoordelijkheid gevraagd wordt. En duidelijke afspraken. Voorheen had ik op stal een agendaatje liggen en daar werd dan een kort verslagje in gezet..Was altijd leuk om te lezen en je wist precies wat er met je paard gedaan was. Maar in jou geval, even uitleg vragen (misschien durft ze je niet te zeggen dat ze niet kan die dag..?) en indien niet duidelijk, sorry maar helaas...en ga op zoek naar een betrouwbaar persoon.



nou zoiets had ik ook in gedachte, had verwacht dat het zo zou gaan maar ik had gezegd (weer te makkelijk dus Tong uitsteken ) van joh ga eerst lekker eens rijden en je gang dan kan je een beetje wennen en zij aan jou. En de dagen waren gewoon wel vast maar goed ik had de verkeerde persoon gewoon voor me !

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:50

Gelijk een andere bijrijdster zoeken,dit word niks!!!

En omdit soort dingen te voorkomen vraag ik ook een bijdrage,dat geeft toch meer zoiets van :Ja ik betaal er toch voor,dus zal ik het maar goed doen! bij de bijrijdster.
Alhoewel ik weet dat mijn bijrijdstertje altijd het beste voor Duukie zou willen hoor Knipoog

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:46

Hai, wieberen die handel. Ik ben zelf een bijrijdster en ik vind idd vertrouwen erg belangrijk. Ik snap niet waarom ze dit doet. Verward Ik ben echt dolblij met mijn bijrijdpaarden en doe er alles voor dat alles goed blijft gaan. Je bent met het paard van een ander bezig dan moet je gewoon doen wat de eigenaar je vraagt. Als er problemen zijn moet daarover gesproken kunnen worden. Maar dit is ronduit asociaal! Boos!
Mijn hart ligt echt bij de 2 paardjes, zij vind andere dingen blijkbaar bekangrijker. Dus snel een andere zoeken en hopen dat dat wel goed gaat! Succes Lachen

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:03

*Schop* iemand anders zoeken die het wel met alle liefde en verzorging wil doen.

Want als je het niet met liefde en plezier doet, houdt het op.

Er is echt wel iemand ie je wel graag zou willen assisteren.

En vertrouwen is de nummer 1 zaak (hoofdzaak) is deze situatie.

Is dat er niet *schop* lekker mee stoppen dan.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:04

Ik denk zeker wat jij denkt. Als je gelijk al geen vertrouwen hebt en ze loopt tegen je te liegen dan heb je meer last dan gemak van je bijrijdster. Dumpen dus!

There is no reality, only perception.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:42

ellenlouise schreef:
Ik denk zeker wat jij denkt. Als je gelijk al geen vertrouwen hebt en ze loopt tegen je te liegen dan heb je meer last dan gemak van je bijrijdster. Dumpen dus!


AMEN OK dan!

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 15:04

ha ha ha nou gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt !!!

Dacht in het begin nog even van ah het is best een aardig meisje geef haar wel een kans.... maar ja als het al zo begint dan ben je snel klaar.


Hier een foto van mijn knollie is ze niet schattig hoe kan je dat nou laten staan Verward


Afbeelding

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:25

Is een schattig paard, maar ik zou die meid een *schop verkopen...
Je moet toch kunnen vertrouwen op iemand....
Ik hoef geen verantwoording af te leggen maar doe het toch... waarom... omdat ik dat wel zo normaal vind na het rijden....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:33

Vind ik ook, weg zij!!! Zelf verzorg ik bij iemand een pony en een paard. Wij houden een agenda bij met wat we gedaan hebben en er is 100% vertrouwen. We doen ook echt wat we beloven en gaan verantwoordelijk met de beestjes om. Dus zoek een betere en betrouwbare verzorgster, die echt zijn/haar best doet. Een btje dankbaarheid is toch niet te veel gevraagd???????? Verward

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:39

Natuurlijk niet mee door gaan!
Toch wil ik ook even laten horen dat het ook andersom kan gaan.
Ik ging braaf heen [verzorgpony] maar de eigenaar bleef gewoon weg.Kwam soms gewoon de hele week niet! En ik betaalde een bijdrage.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:54

Eh..niet dat ik mensen helemaal niet meer vertrouw hoor...Knipoog maar als ik jou was zou ik het slot van de kast vervangen. Je weet immers maar nooit. (okee, hoezo paranoia *LOL*)
En inderdaad zeg, er staan genoeg mensen te springen om een leuk verzorg/bijrijdpaard. Als iemand er zo nonchalant mee omgaat, verdient ie het niet. O zo! Knipoog

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 07:40

Tryingagain schreef:
Eh..niet dat ik mensen helemaal niet meer vertrouw hoor...Knipoog maar als ik jou was zou ik het slot van de kast vervangen. Je weet immers maar nooit. (okee, hoezo paranoia *LOL*)
En inderdaad zeg, er staan genoeg mensen te springen om een leuk verzorg/bijrijdpaard. Als iemand er zo nonchalant mee omgaat, verdient ie het niet. O zo! Knipoog



Ik zat daar idd ook aan te denken omdat het helaas voor komt dat er dat soort dingen gebeuren... heb net een nieuw zadel en denk dat ik gek zou worden als dat weg zou zijn.

Ach ik heb gerust nog vertrouwen in het feit dat ik wel een leuke bijrijdster vind alleen moet ik gewoon even geduld hebben denk ik Schijnheilig

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:46

Ik snap niet hoe je zo kunt zijn als bijrijdster! Ik ben dolgelukkig met de kans om bijrijdster te zijn...

Semper erit denique omnia


      jessica86
      Berichten: 89
      Geregistreerd: 08-07-03
      Woonplaats: woerden

      Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:54

      ik snap echt niet dat een bijrijdster dat doet!! ik ben zelf een bijrijdster maar zou zoiets nooit doen, dat is ten eerste zielig voor de paarden, die staan de hele dag binnen. Maar ook heel vervelend voor de eigenaar, die verwacht dat het allemaal goed gaat, terwijl ze helemaal niet komt! Echt raar, gelijk een ander zoeken er zijn veel meer mensen die WEL met liefde je paard verzorgen en rijden!

      Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld.

      Anoniem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:32

      Ik vind dat je juist heel blij moet zijn met een bijrijdpaard, en dat je er niet op zo'n anier als deze bijrijdster mee om moet gaan!


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 37 bezoekers