Reactie nav zogenaamde sollicitatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Reactie nav zogenaamde sollicitatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 10:53

Gisteren kreeg ik een brief van een bank, dat ik daar een open sollicitatie naar toe gestuurd zou hebben, er werd ook een datum van die brief genoemd. Mijn NAW gegevens in die brief klopten allemaal, ik weet alleen van niks! Ik heb nooit gesolliciteerd bij die bank, dus voor mij is de grote vraag hoe ze in godsnaam aan mijn gegevens komen. Zou het via één of ander uitzendbureau kunnen zijn? Ik snap er echt niks van, zal ze straks eens bellen.

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:34

Wat vaag zeg, zou natuurlijk via een uitzendbureau kunnen zijn dat ze je gegevens hebben maar het blijft vreemd. Zou er inderdaad maar even achteraan bellen, ik ben wel benieuwd eigenlijk. Lachen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:39

Dat vind ik ook heel vreemd. Zelfs via een interimkantoor moeten ze je toch eerst verwittigen voordat ze je naar een werkgever sturen? Of gaat dat er anders aan toe in Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:04

Een uitzendbureau geeft jouw adresgegevens niet door, JUIST om te voorkomen dat de contacten buiten het bureau om gaan lopen. Bovendien hoor je altijd op de hoogte te zijn waar jouw (geblindeerde!!!!) cv naartoe gaat.

Maar ik heb het zelf laatst ook gehad. Thuiszorgorganisatie in Den Haag, waar ik absoluut 100% zekersteweten NIET bij gesolliciteerd heb. Bovendien was ik op de dag dat ik die brief geschreven zou hebben volgens hen niet eens bij een computer in de buurt geweest....
Heeeeeeel vaag allemaal....

Je zou een kopie van die brief op kunnen vragen?

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 12:49

wow wat een vaag verhaal, ben wel erg benieuwd naar de uitleg die deze ban kjou gaat geven.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 13:09

Ik heb ze een mailtje gestuurd, kan momenteel niet bellen. Ik ben heel benieuwd.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:25

Tjonge wat vaag! Is het een bekende bank? Wil je nog van baan veranderen Knipoog Haha! misschien wel een buitenkansje... maar wel vreemd natuurlijk...

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:32

vreemd zeg...... maareh, ben je aangenomen??

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 13:38

Het is wel een bekende bank, maar ik ben helemaal niet geïnteresseerd in een funcite bij een bank. Dus ik wacht rustig af op antwoord.