Wat een rot weer, hebben jullie vandaag gereden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Wat een rot weer, hebben jullie vandaag gereden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 18:20

Wat een rot weer zeg!!! Ik had vandaag een vrije dag en wou lekker gaan rijden. Maar het heb hier de hele dag geregent!!! Huilen ik balen! Mijn vriend zou mee gaan om foto's te maken.... En nu kan ik pas zaterdag of zondag weer rijden. Want na mijn werk rijden, gaat niet meer omdat het weer wat vroeger donker wordt Boos! Ik wou dat ik een binnen bak had....
Hebben jullie wel gereden?


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:36

Ja ik wou vandaag dus ook rijden, maarja hier heeft het dus ook de hele dag geregend. Ik heb dus ook niet gereden vandaag
Rotweer!!!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:39

ik had me al voor genomen om mn paard maar ff te gaan longeren. Kom ik op stal, is het droog Boos! Maar k had mn rijbroek niet aan, dus kon k niet rijden. En toen ik weg ging begon het weer met regenen...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:40

ik wou mcikey vanochtend een deken opdoen,toch maar gelaten,heeft ze maar drie uurtjes in de regen gestaan en is ze al verkouden Boos! zucht...
ik heb haar rond 1 uur van de wei geplukt Haha! en ben toen even een uurtje gaan rijden (wel in de binnenbak) ging wel goed,ze liep fijn,maar ik wou wel rijden omdat ik zondag weer wedsrrijd heb,en ik toch beetje moet oefenen Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:42

Ik ben net terug van mijn verzorgpony's en het enige wat we hebben kunnen doen is de hengst poetsen want die stond in de stal. Brenda stond ik de wei en die was kletsnat dus dan heeft poetsen ook geen zin. Die hebben we binnen in haar stal gezet en nu ben ik net terug.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:46

Ik had zelfs om drie uur privé les en we hebben nu nog alleen maar een buitenbak. Ik rijd elke dag, regen of geen regen.. Dan kleed ik me wat dikker en dat gaat ook. Om twee uur heb ik ze van de weide gaan halen (het arme beestje rilde van de kou) Om kwart voor drie opgezadeld en om drie begonnen rijden. eerst was het niets, en toen ik er een rondje opzat GIETEEEuh Lachen Maar dat was snel over, nog een beetje motregen en het klaarde weer ff op.

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 18:55

ik rij normaal gesproken ook altijd weer of geen weer. maar ik moet ook nog 20 minuten op de scooter dus ik kom al helemaal doorweekt aan. (is ook niet prettig) En jambo staat in de wei dus zou dan ook wel kledder nat zijn ik baal heel erg.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:57

Ik heb heerlijk gereden, in het zonnetje . De bak was super na al die regen. Max staat nog lekker even buiten te grazen, het ziet er niet naar uit dat het vanavond nog gaat regenen. Jet was jammergenoeg nog te nat om naar buiten te kunnen.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:59

ik rij ook altijd weer of geen weer, maar Latoy heeft een weekie vrij na haar endurance van 81 km, heeft ze wel verdiend!
Het regende ook hier de hele dag, maar toen ik op stal kwam was het droog en dat is het nu nog...gelukkig heeft ze de hele dag met de regendeken buiten gestaan!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:10

Ik kon niet rijden want mijn pony is kreupel, zie ook
[VvdD] Jasmin ernstig kreupel

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:23

Ik heb niet gereden, ik was het eerst nog wel van plan, maar de bak was heel erg nat. Dat trekt wel altijd snel weg, maar niet als het constant regent....
Zucht, stond ik nog maar op de vorige pensionstalling, daar was een binnenbak!


Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:31

Pascha schreef:
Ik heb niet gereden, ik was het eerst nog wel van plan, maar de bak was heel erg nat. Dat trekt wel altijd snel weg, maar niet als het constant regent....
Zucht, stond ik nog maar op de vorige pensionstalling, daar was een binnenbak!


Dat vind ik juist leuk zo door de plassen rijden Lachen En Camble ook

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:33

Ik ben met Anna-Jelly nog ff naar buiten gegaan, samen naar de vuilstort gereden in de miezerregen. Het was leuk, een nieuw plekje ontdekt om te crossen daar op de oude vuilstort Lachen Ze heeft Gam nog ff uitgetest met zijn boomloze barefoot zadel en vond het lekker rijden!
En ik moest dus even op Ewald. Mèn, wat een verschil zo'n kleine dikke tinker van 1.46 en een slanke NRPS-den van 1.55 hihihi.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:39

Ik was net in een stortbui naar m'n paardje gefietst (15 min. fietsen) dus kwam verzopen aan, hij stond verzopen op t land, de bak was verzopen. Gezellige boel dus Tong uitsteken Ik moest eigenlijk gaan rijden, maar dat ging dus niet vanwege de bak. Heb m toen toch opgezadeld en ben 20 min door de plassen in de bak gaan stappen. En leuk dat we t vonden Lachen!
Daarna heb ik zadel+hoofdstel weer ff ingevet, is dat ook weer gebeurd.

Brent mijn stoere vent !

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:41

Ik heb vanmorgen heerlijk gereden. 2,5 Uur naar buiten geweest, toen was het nog droog. Op de terugweg begon het wel wat te regenen, maar pas toen ik op de fiets naar huis zat, ging het echt hard. Vanaaf pony weer naar binnen gehaald, nat, nat, nat *en het vrouwtje ook van een half uur fietsen met een niet meewerkende plu en een lekkende regenjas Boos!*
Maar hij staat nu lekker in z'n stalletje, mooi wat extra stro erin gedaan, dekentje op. Kan hij lekker slapen Lachen

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:50

Ik heb ook gereden, het regende wel maar zolang ik op mn paardje zit heb ik het nog warm. Half uurtje naar de bak toe half uurtje priveles 3 kwartier terug; resultaat zeiknatte Lieke en zeiknatte Smiles, maar ik heb wel lekker gereden.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:51

Ik heb vandaag ook niet gereden, was ook bijna niet te doen want mijn bak is alweer bijna een zwembad. Hopelijk is het morgen beter want ik ben morgen vrij en wil dan Solide en Yvonne weer gaan rijden.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:16

ha ha ik heb lekker een binnenbak Haha!. Dus die regn doet me niks.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:37

Ben maar in de binnenbak gaan rijden, beetje rustig aan want morgenavond mag ie weer in de springles en zondag wedstrijden dis hij mag nu even een beetje rust.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:04

ik heb vandaag niet gereden, het heeft de hele dag geregend en ik had niet zo'n zin om met dat rot weer te rijden. Sávonds knapte het wel weer wat op maar ja ik zag nog wel wat wolken dreigen en heb dus vandaag niks gedaan, mn aaprd heeft helaas de hele dag in de regen gestaan, arm dier ik voel me zo schuldig ik hoop dat het snel over is!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:27

Leonie_M schreef:
ha ha ik heb lekker een binnenbak Haha!. Dus die regn doet me niks.


Ideaal, ik prijs me als het stortregent altijd erg gelukkig....
Alhoewel ik een regenbuitje niet erg vind, maar de binnenbak rijdt zoiezo veel beter bij ons.....

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 23:45

Ik heb vanmorgen in de regen gereden, ondanks dat ik de beschikking heb over 2 binnenbakken Bloos , maar dan regende het nog niet heel hard dat scheelt natuurlijk ook weer. Haha!

Veni, vidi, vici

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 00:07

Ik heb vandaag ook gewoon lekker in de regen gereden. Weer of geen weer ik rijd gewoon. Wedstrijden worden ook niet afgezegd als het regent dus gelijk een mooie oefening toch? Zeg altijd : We zijn niet van suiker gemaakt!
Had wel mijn les maar afgezegd anders staat mijn instructrice kletsnat te worden en ik wil niet op mijn geweten hebben dat zij ziek is omdat ze mijn les zat te geven!
Zelf vind ik het helemaal niet erg om nat te worden, wat nat wordt word ook wel droog Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 06:55

Lang leve de rijhal *LOL*

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 07:02

Mijn paard kwam bijna droog uit de wei, want ze stond met regendek op en toen ik 's avonds ging rijden was het droog!
Mazzel gehad.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Googlebot, siloux, SusanH en 42 bezoekers