Razinda weer gelongeerd, na 2 weken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 09:38

Na 2 weken te hebben stilgestaan ben ik gisteren weer begonnen met longeren. Dit kon niet eerder, door het gedoe met de slokdarmverstopping en de kliniek, maar ook door de osteopathie die ze vorige week maandag heeft gehad. Ik had wel verwacht dat ze wat stijf zou zijn.

Maar goed, eerst het hoofdstel. Dit werd een drama. Ze wilde niet dat ik aan haar hoofd zat, werd compleet hysterisch en toen ik haar eindelijk had, zwikte ik door mijn enkel en daar schrok ze zo van dat ze meteen andersom stond met haar staart tussen haar benen, zooo bang… Verward
Tja en toen kon ik het dus shaken. Ze wilde alleen maar met haar kont naar me toe en ik kon niet bij haar komen. Helemaal die staart tussen haar benen geklemd, alsof ik haar zou slaan ofzo? Uiteindelijk kon ik in het midden van de box staan en ging ze heel hard om me heen lopen. Ik kon niet bij haar hoofd komen. Maar ik gaf niet op, al moest ik daar een uur staan! Uiteindelijk had ik een halstertouw en terwijl ze heel hard rondjes liep om me heen, heb ik dat touw op haar rug gelegd, en naar voren geschoven tot die om haar nek zat. Uiteindelijk stopte ze toen en toen kon ik voorzichtig bij haar hoofd komen en het hoofdstel in doen. Gelukkig!

Toen naar de bak. Eigenlijk stapte ze al meteen lekker weg. Toen ik haar liet draven verbaasde het me hoe lekker ze liep! Ze droeg haar staart zelfs, terwijl ze die normaal laat hangen! En je zag haar rug echt veren, ze maakte mooie ruime passen en ging zelfs regelmatig met haar neusje over de grond. Kortom, ze liep heerlijk soepel! Ze luisterde super naar me, in alle gangen. De galop ging ook heel netjes. Misschien toch geholpen, die osteopathie? Vanavond nog maar een keer longeren en morgen ga ik er weer op. Ik heb er zin in!
Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 09:42

Nou gelukkig je kan weer rustig aan beginnen zeg. Goed dat je wel hebt doorgezet met dat hoofdstel anders wordthet probleem alleen maar erger.

Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste problemen waren voor jullie.

Ene weer verslagen schrijven he van het rijden we zijn nu helemaal nieuwsgierig *LOL* .

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 10:46

Idd, de aanhouder wint in dit geval. Het is al met al toch een heel goed teken dat Razin na een tijd stil te hebben gestaan toch weer zo goed loopt. Ben het trouwens met Prisca eens... Wij willen verslagen!! Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:00

Kaminka droeg ook nooit haar staart voordat ze met osteopathie behandeld was! Kaminka's hele bovenlijn leek na de behandeling wel langer geworden, apart hoor.

Fijn dat het in ieder geval bij Razinda geholpen heeft, nu Jurita nog! Merk je bij haar al enig verschil?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 11:04

He wat grappig dat jij dat ook had bij jouw paard, dan weet je ook zeker dat het wel werkt he! Apart gezicht om te zien dat ze haar staart draagt, want allebei mijn merries dragen eigenlijk hun staart niet.

Met Jur kan ik pas vrijdag beginnen omdat ze dat ijzer kwijt is. Dus dan weet ik pas meer. Ik ben benieuwd! Maar voor Jur moet ze nog een keer terug komen, omdat daar best veel aan moest worden gedaan.

Bij Razinda denk ik dat ik het een paar keer per jaar sowieso wil doen, gewoon ter voorkoming van problemen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:54

Gelukkig dat ze het toch weer zo snel oppakt!

Heb je ivm met die angst wel eens andere 'wenningstechnieken' geprobeert of heb je je daar nog niet zo mee beziggehouden? Verward

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:18

Wat goed zeg dat je hebt volgehouden! En idd de aanhouder wint zoals Maarten ( Verward ) al zei.

Lekker voor je dat ze zo goed liep. Ik ben zeer benieuwd of het ook effect heeft gehad bij Jur.

En ook ik sluit me aan bij Prisca: Wij willen verslagen!!! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 12:25

Haha oke dan, als ik er morgen op ga, zal ik even laten weten hoe het is gegaan! Lachen

(behalve als ik eraf val Haha! )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 12:26

Citaat:
Op 2001-09-26 11:54, schreef Sjuimpje:
Gelukkig dat ze het toch weer zo snel oppakt!

Heb je ivm met die angst wel eens andere 'wenningstechnieken' geprobeert of heb je je daar nog niet zo mee beziggehouden? Verward



Welke wenningstechnieken? Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:30

nou, ik hed niet echt een speciale 'techniek' in gedachten of zo hoor Haha!

Ik vroeg me gewoon af of je er wel eens extra tijd hebt ingestopt, je kent het wel hoofdstelletje om => lekker hapje, hoofdstelletje af => weer een lekker hapje en dit 'ritueel' gewoon tig keer herhalen... *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:34

Citaat:
(behalve als ik eraf val Haha! )


Euh Jura je snapt het denk ik niet Frusty dan willen we JUIST WEL een verslag Haha! .

We weten dus nu dat als je eraf valt dat we geen verslag krijgen mhhhh we wachten met spanning af Schijnheilig .

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 12:35

Hahaha dat dacht ik wel, dat willen jullie graag horen he, gemenerikken! *LOL*

Maar ik zal het eerlijk opbiechten hoor, als ik ernaast heb gelegen! Schijnheilig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:44

Als je niets zegt gaan we dus zelf een topic starten dat je gevallen bent Schijnheilig .

Extreme duivel

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 13:21

Hahaha dan zal je dat toch moeten bewijzen met foto's ofzo, anders gelooft niemand je! }>

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 13:30

We kunnen natuurlijk ook wel wat foto's bewerken met Photoshop....

Maar goed, fijn dat Razinda het meteen weer zo goed oppakte. En dat hoofdstel zal ze nog steeds wel eng vinden ofzo.