Wat vraagjes over het overhalen van een welshje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xibra
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-08-03

Wat vraagjes over het overhalen van een welshje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 17:51

Ik heb wat vraagjes, ik wil namelijk heel graag een eigen paardje maar dan moet ik wel eerst me ouders overhalen. Scheve mond

De twee dingen waarom het niet mag: Me moeder denkt dat als een paard ziek is dat het gelijk 28000,- kost en dat ik een heel groot paard ga kopen. Me vader daarin tegen maakt het niet uit, die blijft bij het antwoord van me moeder. Boos!

Nu dan de vragen:

Hoe haal ik me ouders over?
Hoe duur is een Welshje van 1.40 die ook braaf is met rijden?
Hoe duur is het onderhouden?
Tot slot hoe zit dat met een verzekering?

Reageer pleas

(ps. Ik wil niet wachten tot later, wel sirieuse vragen) Ach gut


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:13

hoe jij je ouders overhaalt zou ik niet weten maar een pony van 1.40 kost al gauw 1000 euro in aanschafprijs. Het onderhouden kan je zo gek maken als je zelf wilt. Wij hebben hier stallen in de buurt van 400 euro in de maand (inclusief voer e.d.) maar ook van 62,50 euro in de maand (exclusief voer e.d.) het ligt er maar aan wat voor eisen je hebt aan een stal.
Ik betaal voor mijn paard 35 euro per maand aan verzekering en dan is hij wel uitgebreid verzekert. voor elk (ziekte)geval heb je een eigen risico van 40 euro.

Z1+1

Xibra
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 18:21

Stapje verder

Ik heb er over gepraat met een van me ouders en ik kan het Schijnheilig onderhouden ong. wel betalen nu moet ik kiezen:

of een paard op Deurne Pling

of binnenkort een eigen welsh maar dan moet ik er met een van me ouders over praten want dat is niet zkr.

Nu maar hopen van wel, dat gesprek ga ik de bruiloft doen.


Xibra
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 18:21

Xibra schreef:
:j Stapje verder

Ik heb er over gepraat met een van me ouders en ik kan het Schijnheilig onderhouden ong. wel betalen nu moet ik kiezen:

of een paard op Deurne Pling

of binnenkort een eigen welsh maar dan moet ik er met een van me ouders over praten want dat is niet zkr.

Nu maar hopen van wel, dat gesprek ga ik na de bruiloft doen.




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers