geluks dag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

geluks dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:46

het was vandaag mijn supergeluksdag

Het begon allemaal vancohtend op school met de gym , aangezien ik een onv. voor gym heb kanb ik het dus voor geen meter

nou gingen we vanochtend touw trekken , en iedereen die begon mij aan te moedigen Renske!RENKE!RENSKE! en ik had nog gewonnen ook zelfs van de sterkste jongen van de klas

nou hebben we gister teams gemaakt voor de atletiek dag (een soort sport dag , met op het eind een touw-trek wedstrijd tegen alle scholen van De Meern / Utrecht) Een jongetje wisten we niet zeker of die kon dus hebben we een reserve genomen

na heel wat overleg bleek dat ze MIJ ALS RESERVE WOUDEN!!!!!nou ik wou het wel , alhoewel ik het best wel eng vond maarja uj wou geen nee zeggen en waarschijnlijk hoefde ik tog niet te trekken

maar na nog wat overleg zouden ze dat jongetje uit het team gooien voor mij en dat jochie mocht dan meedoen met hardlopen!!!!!Nu zit ik in het touw trek team


Die middag gingg ik ook naar de manege , en ik mocht op boy!!De les ging lekker alleen de laatste tijd streef ik tog weer naar het keihard galloperen!!!!maar hij ging redelijk hard maar ik mocht niet harder Boos! en dat is best wel saai maar , als je het vergelijkt met vorige week en de les daarop was het wel snel

Die middag komt er een meisje op stal wat mij helemaal ondervraagt over mijn ouders en mijn honden en eindigd me dan zitten ze bij ons op de honder vereniging

ow ja ik moet eerst nog even wat vertelen , boy die wordt verkocht waarnaartoe wist ik noig niet waarschijnlijk naar harnelen wat te ver weg is , en dan zou ik heb niet meer kunnen zien

daarna vroeg ze ben je gk van boy? dus ik zeg zo , Ja hij is mijn schatje he boy?

en toen zei ze: ow ik ga hem kopen

Ik kon wel janken ik wist wel dat ie wegging maar toch was ik er verdrietig van

ik vraag maar ff naar de naam van haar vader en moeder om te vragen mijn ma of zij ze misschien kent

zij ze zo , mijn vader heet Hugo Verroyen ofzo iets , en die voornaam herkende ik wel dat was de naam van de eigen van de boer die eigenaar was van een paar enorme weilanden , waaraan een zo weiland verhuurt wordt aan de hondenvereniging

dus ik vraag zo is dat de eigenaar van die boerderij? en ja hoor!!!!

zij vraagt zo , ga je weleens mee naar de vereniging????

ikz eg zo nee ! dus zij zegt zo ow dat zou je eens moeten doen dan kan je op boy rijden!!!!!!!ik kon het bijna niet geloven Boy wordt een soort verzorgpony van me , nnou kan vor altjd met hem samen zijn

even later vroeg ik zo nou als ik mee ga zou ik dan nog is boy mogen rijden voor de zeker heid en toen knikte ze van ja hoor je mag komen wanneer je wil , en het is nog gratis ook

ik ben echt enorm blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:10

Ik woon ook in De Meern!! Leuk voor je dat je op deze manier op Boy kan blijven rijden!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:11

dat is echt wel een geluksdag!
nog veel plezier met boy he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:17

Ja dat zal wel lukken

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:19

Leuk zeg voor!
Is het zeker dan dat zij Boy gaat kopen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:33

leuk voor je!! echt een geluksdag, hoor!!

Samoeray (L)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:52

ja

ze heeft hem al gekocht , maar goed ik geloof niet eer in geluksdagen als je weet wat er gisteravond is gebeurt :'(

BloemBloem

Berichten: 16553
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:39

gefeliciteerd meid

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:25

wat is er gebeurd dan?

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, rover_, SemrushBot, sterregoud en 28 bezoekers